Spørgsmål vedrørende videreudvikling af min klub

Skrevet i Generelt

Peder Lykkes Vej (Jakup) 31. juli 2019, 06:43
Jeg har efterhånden været med i snart 12 år, dog med en del lange pauser. Jeg startede op igen for nogle måneder siden, da jeg savnede spillet.
Jeg har nu sat mig det mål, at mit træningsanlæg har brug for en opgradering eller to, så jeg kan lege lidt mere med unge spillere.

Jeg har prøvet forskellige metoder, for at prøve at få sparet så meget op som muligt.

Til at starte med købte jeg spillere i alderen 25-29 år med knap 50-60 vurdering - altså et midterhold i 3. division. Dette synes jeg nu fungerede okay, men jeg tjente ikke nok, synes jeg.
Så jeg solgte nogle af de yngre, for at købe nogle lidt ældre, med højere vurdering, i håb om at få flere supportere og dermed flere tilskuere til mine hjemmekampe. Det tjente jeg dog ikke det store på, da de bare gik på pension, og så skulle der hentes en erstatning ind, som så nedsatte overskuddet.

Jeg besluttede mig for at sælge holdet og købe unge spillere 15-21 år, med håb om at skabe overskud på videresalg. Dette er jeg stadig igang med.

Og her kommer mit spørgsmål så: Hvad vil I anbefale mig at gøre, for at tjene så meget som muligt, så hurtigt som muligt, så jeg kan opgradere mit træningsanlæg og samtidig få samlet et stabilt hold?
Jeg overvejer selv at gå tilbage til 25-29-årige, men vil gerne høre hvad I synes smiley

Evt. må I meget gerne dele hvad I gjorde smiley

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 31. juli 2019, 09:14
Køb og salg. Bliv ved med at købe og sælge indtil du opnår dit mål. Det er tidskrævende og men det vil hjælpe dig med at opnå det du nu ønsker.
Køb billigt for derefter at sælge på t-liste.
Der er klubber som har fået VK på 4 måneder med denne metode.

Jeg benyttede mig også at denne teknik til jeg fik prof anlæg. Nu orker jeg ikke at være online så meget, så jeg kører med et fast hold og ser hvad det bringer mig. Har ikke prøvet at holde et hold så længe før.


Gold Coast Eagles (Foreigner) 31. juli 2019, 10:00
Jeg vil sige du skal kombinere, hvad du har forsøgt dig med.

Fortsæt med at have et hold der nok nærmere er 27-29 for at have en højere vurdering for samme pris men stadig et stykke fra pensionsalderen. Dog skal du handle med spillerne, så du køber dem og sætter til salg med det samme lidt højere som KB Havana nævner.

Derudover kan du også have yngre spillere, du træner i en periode med øje for at sælge med fortjeneste. Dog skal du ikke gå efter spillere med mere en fornuftigt potentiale. Dog er problemet med de unge for dig på nuværende tidspunkt, at dit træningsanlæg ikke er helt godt endnu. Men jeg ved, der er managere, som har trænet fornuftige talenter på grå træningsanlæg og tjent fint på det.

Peder Lykkes Vej (Jakup) 31. juli 2019, 12:56
Jeg vil bruge begge jeres råd og købe og sælge lidt ældre spillere (26-29). Samtidig med jeg beholder nogle af talenterne, for at håbe, at de kan sælges med profit. smiley

Racing de Santander (Ivan Ania) 31. juli 2019, 13:30
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1205011-er-du-ny-i-spillet-min-guide-til-at-komme-frem

Ganske vist er du ikke ny, men jeg mener at en af de mest sikre og nemme veje frem i spillet er via transferlisten. Køb billigt på auktion, sælg på transferlisten. De spillere du har, kan samtidig med at du køber og sælge hele tiden, fungere som et hold for dig. Jeg har skrevet lidt om min vej i gennem spillet i ovenstående indlæg. :-)

Håber det kan hjælpe dig.

Peder Lykkes Vej (Jakup) 31. juli 2019, 13:48
Racing de Santander sagde:
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1205011-er-du-ny-i-spillet-min-guide-til-at-komme-frem

Ganske vist er du ikke ny, men jeg mener at en af de mest sikre og nemme veje frem i spillet er via transferlisten. Køb billigt på auktion, sælg på transferlisten. De spillere du har, kan samtidig med at du køber og sælge hele tiden, fungere som et hold for dig. Jeg har skrevet lidt om min vej i gennem spillet i ovenstående indlæg. :-)

Håber det kan hjælpe dig.
Tak for rådet. Og dit indlæg er også meget godt smiley

Academie de Depardieu (Interesseret i en spiller - Skriv) 31. juli 2019, 17:04
Jeg plejede at tjene 125-175 millioner pr år ved at købe 15 årige til 0,5-2 millioner stykket for at træne dem i 12 måneder og så slippe dem afsted. På transferliste i 2 uger og derefter bare auktion. Når de fyldte 26-27 år.

Kedeligt men nemt.

Peder Lykkes Vej (Jakup) 31. juli 2019, 17:06
Academie de Depardieu sagde:
Jeg plejede at tjene 125-175 millioner pr år ved at købe 15 årige til 0,5-2 millioner stykket for at træne dem i 12 måneder og så slippe dem afsted. På transferliste i 2 uger og derefter bare auktion. Når de fyldte 26-27 år.

Kedeligt men nemt.
Ja, det har jeg ikke tålmodig til lige nu smiley
Jeg har heller ikke træningsanlægget til at træne dem op smiley
Besvar