Problem med træning

Skrevet i Generelt

Racing de Santander (Ivan Ania) 13. august 2019, 00:53
FC Proletariat sagde:
Racing de Santander sagde:
FC Proletariat sagde:
Ja, Rasmus solgte det for efterhånden mange år siden til en eller anden Freeway side, og siden da har der vist været flere opkøbere inde over som jeg forstår?

Uanset hvad, så er situationen vel at Sunnyvale er ene mand om at styre det tekniske bag en stor hjemmeside, med flere tusinde brugere hver dag - ikke optimalt. Og hvis i rent faktisk læser de forskellige opslag fra ham, så ville i også forstå, at han kæmper en brag kamp pt. mod ejerne.

Den negative vibe hjælper ikke på noget, udover at det får Vman tættere på at dø. Så istedet for at beklage hele tiden, så forstå at Sunnyvale selvfølgelig ikke er på arbejde kl 00:45, og at han nok skal fixe problemet så snart han kan.

Istedet kunne vi alle bakke op om ham så opkøberne fatter noget og lader Sunnyvale overtage showet - og pengene fra vores licenspenge, så han rent faktisk evt. kunne begynde at ansætte andre, og få gang i Vman igen.
Jeg mener at Sunnyvale har fået helt frit spil nu. I hvert fald så vidt jeg har forstået.
Frit spil eller ej, så længe vores penge går til opkøbere som sejler rundt i Monaco, så sker der ikke en skid. Folk må da kunne forstå, at én enkelt mand ikke både kan vedligeholde og udvide et spil, som flere tusinde bruger hver dag
Ja det er jo lige præcis problemet at det bliver en for stor mundfuld, det er klart. Man skal vel have nogle ind som ikke kun tænker på pengene men også at udvikle på spillet. Men det er jo heller ikke en nem opgave.

Eagles Academy (Føj nogle træninger) 13. august 2019, 00:54
FC Royal Flush sagde:
Atlanta Hawks sagde:
FC Royal Flush sagde:
Atlanta Hawks sagde:
“Typisk Vman”, “det er bare for latterligt” - ta’ det nu bare helt roligt! Er sikker på udviklerne knokler med at få det hele til at spille for vores skyld. Fejl kan opstå..

Hvis folk nu begyndte at støtte op omkring det spil vi alle godt kan lide, bliver det hele en fest - og nej, det er ikke typisk Vman, spillet fungerer glimrende. At der så ikke er økonomi til at udvikle spillet i den fart vi håbede på er en anden sag ;-)
Godnat herfra!

/Christoffer
Nåååh ja spillet er jo kun li startet op for 15 år siden men har stadig fejl gang på gang det er sku lidt useriøst efter min mening
Øh, hvad?xD Spillet har kørt i 15 år, det er i sig selv flot! Selvfølgelig kommer der fejl, men gang på gang? Hvilke referer du til? smiley



Altså jeg ku snakke dig ørene fulde i de 12 jeg har været med på vman men jeg syntes bare det er ærgerligt, for gjorde de nu noget for a rette op på alt det de har lavet om i tidens løb og mistet managere på så ku spillet godt komme ordenligt op igen, men ja vi må se hva der sker.
Det du nævner her er jo ikke fejl, men ændringer..
At du ikke mener at ændringerne har gavnet spillet er jo en side af sagen, men det kan du bestemt ikke bruge som et argument for at spillet har "fejl gang på gang" smiley

FC Royal Flush (tak for den her gang STOPPER) 13. august 2019, 01:07
Eagles Academy sagde:
FC Royal Flush sagde:
Atlanta Hawks sagde:
FC Royal Flush sagde:
Atlanta Hawks sagde:
“Typisk Vman”, “det er bare for latterligt” - ta’ det nu bare helt roligt! Er sikker på udviklerne knokler med at få det hele til at spille for vores skyld. Fejl kan opstå..

Hvis folk nu begyndte at støtte op omkring det spil vi alle godt kan lide, bliver det hele en fest - og nej, det er ikke typisk Vman, spillet fungerer glimrende. At der så ikke er økonomi til at udvikle spillet i den fart vi håbede på er en anden sag ;-)
Godnat herfra!

/Christoffer
Nåååh ja spillet er jo kun li startet op for 15 år siden men har stadig fejl gang på gang det er sku lidt useriøst efter min mening
Øh, hvad?xD Spillet har kørt i 15 år, det er i sig selv flot! Selvfølgelig kommer der fejl, men gang på gang? Hvilke referer du til? smiley



Altså jeg ku snakke dig ørene fulde i de 12 jeg har været med på vman men jeg syntes bare det er ærgerligt, for gjorde de nu noget for a rette op på alt det de har lavet om i tidens løb og mistet managere på så ku spillet godt komme ordenligt op igen, men ja vi må se hva der sker.
Det du nævner her er jo ikke fejl, men ændringer..
At du ikke mener at ændringerne har gavnet spillet er jo en side af sagen, men det kan du bestemt ikke bruge som et argument for at spillet har "fejl gang på gang" smiley
Det jeg mente var bare at alle fejl og dårlige tiltag har fået spillet til a gå fra a ha 3000 online søndag aften til sølle 485 og i snit 350 i hverdagene og alle storklubber jeg har snakket med som er stoppet er stoppet pga fejl og dårlige tiltag i spillet.

FC Royal Flush (tak for den her gang STOPPER) 13. august 2019, 01:10
Men håber self at de får rettet de fejl der er, og at vman kan komme til a blomstre igen

Lewis Hamilton (WP) 13. august 2019, 01:33
Racing de Santander sagde:
Så kan man håbe at de vælger at lave et reset af energien efter spillede kampe i hvert fald :-)
smiley

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 13. august 2019, 09:13
FC Proletariat sagde:
Ja, Rasmus solgte det for efterhånden mange år siden til en eller anden Freeway side, og siden da har der vist været flere opkøbere inde over som jeg forstår?

Uanset hvad, så er situationen vel at Sunnyvale er ene mand om at styre det tekniske bag en stor hjemmeside, med flere tusinde brugere hver dag - ikke optimalt. Og hvis i rent faktisk læser de forskellige opslag fra ham, så ville i også forstå, at han kæmper en brag kamp pt. mod ejerne.

Den negative vibe hjælper ikke på noget, udover at det får Vman tættere på at dø. Så istedet for at beklage hele tiden, så forstå at Sunnyvale selvfølgelig ikke er på arbejde kl 00:45, og at han nok skal fixe problemet så snart han kan.

Istedet kunne vi alle bakke op om ham så opkøberne fatter noget og lader Sunnyvale overtage showet - og pengene fra vores licenspenge, så han rent faktisk evt. kunne begynde at ansætte andre, og få gang i Vman igen.
SunnyVale skulle gerne eje 100% af Vman nu. smiley

Gnotsi IF (Bedste ungdomshold EU) 13. august 2019, 10:26
FC Deluga sagde:
FC Proletariat sagde:
Ja, Rasmus solgte det for efterhånden mange år siden til en eller anden Freeway side, og siden da har der vist været flere opkøbere inde over som jeg forstår?

Uanset hvad, så er situationen vel at Sunnyvale er ene mand om at styre det tekniske bag en stor hjemmeside, med flere tusinde brugere hver dag - ikke optimalt. Og hvis i rent faktisk læser de forskellige opslag fra ham, så ville i også forstå, at han kæmper en brag kamp pt. mod ejerne.

Den negative vibe hjælper ikke på noget, udover at det får Vman tættere på at dø. Så istedet for at beklage hele tiden, så forstå at Sunnyvale selvfølgelig ikke er på arbejde kl 00:45, og at han nok skal fixe problemet så snart han kan.

Istedet kunne vi alle bakke op om ham så opkøberne fatter noget og lader Sunnyvale overtage showet - og pengene fra vores licenspenge, så han rent faktisk evt. kunne begynde at ansætte andre, og få gang i Vman igen.
SunnyVale skulle gerne eje 100% af Vman nu. smiley
Så Freeway er helt ude af vman nu? Eller misforstår jeg?
Hvis det er rigtigt, håber jeg det har en positiv effekt på udviklingen af spillet. Men mon ikke det har det.

Gold Coast Eagles (Foreigner) 13. august 2019, 10:40
Gnotsi FC sagde:
FC Deluga sagde:
FC Proletariat sagde:
Ja, Rasmus solgte det for efterhånden mange år siden til en eller anden Freeway side, og siden da har der vist været flere opkøbere inde over som jeg forstår?

Uanset hvad, så er situationen vel at Sunnyvale er ene mand om at styre det tekniske bag en stor hjemmeside, med flere tusinde brugere hver dag - ikke optimalt. Og hvis i rent faktisk læser de forskellige opslag fra ham, så ville i også forstå, at han kæmper en brag kamp pt. mod ejerne.

Den negative vibe hjælper ikke på noget, udover at det får Vman tættere på at dø. Så istedet for at beklage hele tiden, så forstå at Sunnyvale selvfølgelig ikke er på arbejde kl 00:45, og at han nok skal fixe problemet så snart han kan.

Istedet kunne vi alle bakke op om ham så opkøberne fatter noget og lader Sunnyvale overtage showet - og pengene fra vores licenspenge, så han rent faktisk evt. kunne begynde at ansætte andre, og få gang i Vman igen.
SunnyVale skulle gerne eje 100% af Vman nu. smiley
Så Freeway er helt ude af vman nu? Eller misforstår jeg?
Hvis det er rigtigt, håber jeg det har en positiv effekt på udviklingen af spillet. Men mon ikke det har det.
Du forstår det helt rigtigt! smiley

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 13. august 2019, 12:17
Gnotsi FC sagde:
Så Freeway er helt ude af vman nu? Eller misforstår jeg?
Hvis det er rigtigt, håber jeg det har en positiv effekt på udviklingen af spillet. Men mon ikke det har det.
Freeway er helt ud af billedet nu, den eneste chef SunnyVale har er ham selv. smiley
Besvar