Superliga 2019/2020

Skrevet i Off-topic

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 17. august 2019, 13:19
Godiksen Co sagde:
Lazio CF sagde:
Godiksen Co sagde:
1. FCK
2. Brøndby
3. FCM
4. AaB
5. FCN
6. Lyngby

AaB fan, og håber på en top 6 placering som minimum. Tror Iver Fossum er et godt køb smiley
Meget svingende præstationer fra os, hvor alt for meget afhænger af Lucas Andersen.
Hvorfor tror du dog BIF over FCM smiley Det giver ingen mening med tanke på Superliga form og med tanke om at FCM har et bedre hold over all over BIF og at BIF lige har fået ny træner.
Med tanke på et par af de FCM kampe jeg har set i år, synes jeg ikke de spiller helt fantastisk, i hvert fald ikke endnu.
Det her du ret i... De virker ikke så overbevisende som
tidligere..
Nogen tænker at det var FCK heller ikke igår mod Randers
Men det er jo gammelkendt FCK stil at kværne modstanderen
og vinde til sidst...
Men nu har FCM et focus mindre.. Og de løfter nærmest med
garanti deres spil... smiley
Jeg tror på en super spændende sæson lige til slut..
Mvh Per

Slettet klub 17. august 2019, 18:52
Fck vinder mesterskabet igen og Randers AGF og Silkeborg ryger ud

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 25. august 2019, 14:54
Ronnie Schwartz bliver godt nok uhyggeligt vigtig for Silkeborg i denne sæson. Men hvis ikke der snart bliver sat en prop i det forsvar, så er det ligegyldigt hvor godt Schwartz og resten af offensiven klarer sig. I det mindste har vi ikke svært ved at score, så det er da et problem mindre, men den defensiv er godt nok rystende ringe. Det bliver svært, meget svært, men håber til det sidste på overlevelse.

Bjørnholt FC (And then what) 25. august 2019, 15:44
Kyoto Okami FC sagde:
Ronnie Schwartz bliver godt nok uhyggeligt vigtig for Silkeborg i denne sæson. Men hvis ikke der snart bliver sat en prop i det forsvar, så er det ligegyldigt hvor godt Schwartz og resten af offensiven klarer sig. I det mindste har vi ikke svært ved at score, så det er da et problem mindre, men den defensiv er godt nok rystende ringe. Det bliver svært, meget svært, men håber til det sidste på overlevelse.
VAR du som er i himlen, vær med os.
Besvar