Hvilken taktik bør man anvende?

Skrevet i Generelt

Real Madrid IXL (Real Madrid IXL) 22. august 2019, 17:30
Hey folkens!

Har været fraværende fra Vman i lidt over ét års tid og har fået købt pro.-anlæg efter min tilbageværende. Jeg vil gerne opbygge en trup der kæmper med i 3/4 divisionen samtidig tjene milioner.

Lige nu er min taktik, at sats på egne ungdomsspillere og derefter sælge dem videre vis træningerne er gode. Efter min tilbageværende har jeg solgt to egne talenter til en samlet pris på 2,7 mio. Men det ikke hvert uge der ligger en talent gemt i mine ungdomsspillere.

Hvilken taktik mener I der den bedste metode at anvende til at optjene milioner.?

Mvh.
Real Madrid IXL

Pahl IF (Kasper) 22. august 2019, 17:34
Real Madrid IXL sagde:
Hey folkens!

Har været fraværende fra Vman i lidt over ét års tid og har fået købt pro.-anlæg efter min tilbageværende. Jeg vil gerne opbygge en trup der kæmper med i 3/4 divisionen samtidig tjene milioner.

Lige nu er min taktik, at sats på egne ungdomsspillere og derefter sælge dem videre vis træningerne er gode. Efter min tilbageværende har jeg solgt to egne talenter til en samlet pris på 2,7 mio. Men det ikke hvert uge der ligger en talent gemt i mine ungdomsspillere.

Hvilken taktik mener I der den bedste metode at anvende til at optjene milioner.?

Mvh.
Real Madrid IXL
Hejsa og velkommen tilbage. Den bedste taktik til at tjene credits er nok at købe unge spillere med lovende / formidabelt potentiale også træne dem nogle måneder også sælge dem. Det er en langtrukket strategi. Du kan også lære transfermarkedet at kende også købe billigt og sælge for mere.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 22. august 2019, 19:36
Real Madrid IXL sagde:
Hey folkens!

Har været fraværende fra Vman i lidt over ét års tid og har fået købt pro.-anlæg efter min tilbageværende. Jeg vil gerne opbygge en trup der kæmper med i 3/4 divisionen samtidig tjene milioner.

Lige nu er min taktik, at sats på egne ungdomsspillere og derefter sælge dem videre vis træningerne er gode. Efter min tilbageværende har jeg solgt to egne talenter til en samlet pris på 2,7 mio. Men det ikke hvert uge der ligger en talent gemt i mine ungdomsspillere.

Hvilken taktik mener I der den bedste metode at anvende til at optjene milioner.?

Mvh.
Real Madrid IXL
Det lyder som en fin taktik.. Du bør opgradere dit stadion til
3 division... Og så begynde at handle talenter du kan tjene
credits på.. ( Fornuftigt potentiale )
Og hvis du har et direkte link til Vman-guderne er det en god
ide at fortsætte med at trække gode talenter.. smiley
Mvh Per
Besvar