Problem med træner?

Skrevet i Generelt

Eisenhardt FC (Thomas Eisenhardt) 23. august 2019, 00:28
Hej,

Jeg har købt en træner, men der står under mine spilleres træningsoversigt at der er "trænet uden træner", skal jeg aktivere min træner eller hvordan?

Pahl IF (Kasper) 23. august 2019, 00:30
Neymar De Soccer sagde:
Hej,

Jeg har købt en træner, men der står under mine spilleres træningsoversigt at der er "trænet uden træner", skal jeg aktivere min træner eller hvordan?
Hejsa. Ja du skal ind og vælge at han skal træne dine spillere. Det gør du ved at gøre følgende:

Hold -> Øvelser -> Tryk på det blå tandhjul og vælg træneren. Sørg for at flytte alle spillere ind som han skal træne :-)

Jeg vil også råde dig til at finde en bedre træner hvis det er muligt. Hvis du skal træne unge spillere under 22 tror jeg det er ellers er det 21, så skal han være god i ungdomsspillere og målmandstræning hvis han skal træne målmænd. Hvis han skal træne forsvar, midtbane eller angreb skal han have gode stats i markspillertræning og ungdomsspillere hvis han skal træne unge spillere. Hvis du ikke har nogle unge spillere er det selvfølgelig nok bare at have gode stats i enten målmandstræning eller markspillertræning.


I denne tråd bliver der ofte slået gode trænere op, så følg med her
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/795489-soger-du-personale-til-din-klub?page=1350#12395912

New Barca (Ronald) 23. august 2019, 13:12
Neymar De Soccer sagde:
Hej,

Jeg har købt en træner, men der står under mine spilleres træningsoversigt at der er "trænet uden træner", skal jeg aktivere min træner eller hvordan?
Hej.

Jeg kan se, at du allerede har fået svar på dit spørgsmål. Dog vil jeg alligevel komme med et godt råd. Først og fremmest vil jeg slet ikke anbefale at dig at have en træner med henblik på dit nuværende anlæg. Dertil kommer den økonomiske byrde, men hvis du stadigvæk insisterer, så skal du også have fat i en bedre træner smiley Din nuværende træner har 15 i ungdomspillere og sølle 4 i markspillertræning. Disse tal skal allerhelst være 20x20, hvis du vil have det maksimale ud af din træner. Du kan også nøjes med 19x19. Held og lykke smiley

Eisenhardt FC (Thomas Eisenhardt) 23. august 2019, 13:13
Tak for det, venter bare til hans kontrakt udløber, da jeg alligevel har forlænget den smiley

New Barca (Ronald) 23. august 2019, 13:13
Neymar De Soccer sagde:
Tak for det, venter bare til hans kontrakt udløber, da jeg alligevel har forlænget den smiley
Super! smiley

Epifor (Epi) 24. august 2019, 14:05
Har taget mig to år at finde ud af at man skal lave øvelser med sine trænere og spillere for at ens spillere bliver trænet med træner.. troede at ens hold trænede med træner automatisk, såfremt man havde en træner. Eller misforstår jeg det?

Troede kun øvelser var til at ''specialtræne'' enkelte spiller :/

Marshmallow FC (Charles) 24. august 2019, 14:14
Epifor sagde:
Har taget mig to år at finde ud af at man skal lave øvelser med sine trænere og spillere for at ens spillere bliver trænet med træner.. troede at ens hold trænede med træner automatisk, såfremt man havde en træner. Eller misforstår jeg det?

Troede kun øvelser var til at ''specialtræne'' enkelte spiller :/
Ligeså snart du har en træner skal du ind og sætte ham til en træningsgruppe som Pahl forklarer - uanset om det er træningskamp eller specialtræning smiley

Dre FC (Johnsen) 24. august 2019, 14:16
Epifor sagde:
Har taget mig to år at finde ud af at man skal lave øvelser med sine trænere og spillere for at ens spillere bliver trænet med træner.. troede at ens hold trænede med træner automatisk, såfremt man havde en træner. Eller misforstår jeg det?

Troede kun øvelser var til at ''specialtræne'' enkelte spiller :/
Haha det er sgu RIP. smiley

Epifor (Epi) 24. august 2019, 15:14
Marshmallow FC sagde:
Epifor sagde:
Har taget mig to år at finde ud af at man skal lave øvelser med sine trænere og spillere for at ens spillere bliver trænet med træner.. troede at ens hold trænede med træner automatisk, såfremt man havde en træner. Eller misforstår jeg det?

Troede kun øvelser var til at ''specialtræne'' enkelte spiller :/
Ligeså snart du har en træner skal du ind og sætte ham til en træningsgruppe som Pahl forklarer - uanset om det er træningskamp eller specialtræning smiley
Syntes bare det virker spøjst at man skal bede sin træner om at træne sit hold.. Havde kunne forstå ''øvelser'' hvis det var fordi man ville have en træner kun skulle træne en enkelt spiller i noget særligt, som et talent.

Men må da sige at kunne se forskel. Min gennemsnitstræning gik fra start 90 til 128 fra igår til i dag.
Stadig lidt uheldigt først at finde ud af det nu.....

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 24. august 2019, 15:26
Epifor sagde:
Marshmallow FC sagde:
Epifor sagde:
Har taget mig to år at finde ud af at man skal lave øvelser med sine trænere og spillere for at ens spillere bliver trænet med træner.. troede at ens hold trænede med træner automatisk, såfremt man havde en træner. Eller misforstår jeg det?

Troede kun øvelser var til at ''specialtræne'' enkelte spiller :/
Ligeså snart du har en træner skal du ind og sætte ham til en træningsgruppe som Pahl forklarer - uanset om det er træningskamp eller specialtræning smiley
Syntes bare det virker spøjst at man skal bede sin træner om at træne sit hold.. Havde kunne forstå ''øvelser'' hvis det var fordi man ville have en træner kun skulle træne en enkelt spiller i noget særligt, som et talent.

Men må da sige at kunne se forskel. Min gennemsnitstræning gik fra start 90 til 128 fra igår til i dag.
Stadig lidt uheldigt først at finde ud af det nu.....
Hvis man bare skulle oprette et hold
Og så kører alt af sig selv var der nok ikke
meget sjov ved spillet alligevel smiley
Det giver vel mening at skulle bestemme hvilke
spillere der trænes med træner..
Og hvilke der ikke gør.. smiley
Og især hvis du ønsker at specialtræne, skal du
bestemme hvordan og hvem..
Mvh Per
Besvar