forbedringer til spillet

Skrevet i Generelt

Grejsdal IF (Alle spillere t-listet) 1. september 2019, 20:25
Hej

Jeg tænkte på at man kunne tilføje et mere baneanlæg, hvor spillerne træner en smule bedre end verdensklasse baneanlæg.

Hvad tænker i om det? smiley

Loyals (VMEnhancer) 1. september 2019, 20:40
Det har været nævnt før. Jeg kan ikke se hvad udbyttet bliver ved at tilføje et niveau mere.

Hvorfor mener du at spillet bliver bedre som følge af endnu et træningsanlægsniveau?

Grejsdal IF (Alle spillere t-listet) 1. september 2019, 20:55
Jeg synes det gør spillet bedre, fordi så er der lidt mere at skulle opnå. Ligene føler jeg at jeg ikke har de helt store mål, da jeg har det bedste baneanlæg. Jeg ved godt man kan gøre stadion større, bedre spillere, højere division osv.

- Jeg tror det gør det sværere at gennemfører spillet med et ekstra baneanlæg fx til værdi af 500.000C. Så har man hele tiden nye mål at sigte efter smiley eller i hvert fald et ekstra smiley

Gold Coast Eagles (Foreigner) 1. september 2019, 22:13
Grejsdal IF sagde:
Jeg synes det gør spillet bedre, fordi så er der lidt mere at skulle opnå. Ligene føler jeg at jeg ikke har de helt store mål, da jeg har det bedste baneanlæg. Jeg ved godt man kan gøre stadion større, bedre spillere, højere division osv.

- Jeg tror det gør det sværere at gennemfører spillet med et ekstra baneanlæg fx til værdi af 500.000C. Så har man hele tiden nye mål at sigte efter smiley eller i hvert fald et ekstra smiley
Det er da et større mål, at få det største stadion end at få verdensklasse træningsanlæg.

Interessant at mange opfatter at målet det er det bedste træningsanlæg, og så er det det. Hvad med at have målet, om at have de bedste spillere og vinde trofæer?

Eagles Academy (Føj nogle træninger) 1. september 2019, 22:17
Gold Coast Eagles sagde:
Grejsdal IF sagde:
Jeg synes det gør spillet bedre, fordi så er der lidt mere at skulle opnå. Ligene føler jeg at jeg ikke har de helt store mål, da jeg har det bedste baneanlæg. Jeg ved godt man kan gøre stadion større, bedre spillere, højere division osv.

- Jeg tror det gør det sværere at gennemfører spillet med et ekstra baneanlæg fx til værdi af 500.000C. Så har man hele tiden nye mål at sigte efter smiley eller i hvert fald et ekstra smiley
Det er da et større mål, at få det største stadion end at få verdensklasse træningsanlæg.

Interessant at mange opfatter at målet det er det bedste træningsanlæg, og så er det det. Hvad med at have målet, om at have de bedste spillere og vinde trofæer?
+1
Besvar