Danmarks hyggeligste bar

Skrevet i Off-topic

Lex Superior (Mathias) 3. september 2019, 13:06
Hvad er den hyggeligste bar i kender til i DK? Personligt er jeg selv glad for 'slap a' i Køge, mest fordi de har billiard.

Hvis der er nok der svarer så laver jeg en lille oversigt over de hyggeligste barer i de forskellige regioner. smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 3. september 2019, 18:08
P smed i Randers, Der bliver der smilt til alle.

Hasle B (PJ) 3. september 2019, 20:46
Oops i århus, hvis man nyder at sidde udenfor. Det kan man gøre hele året rundt, da der er et stort areal med varmeblæsere smiley

Lex Superior (Mathias) 3. september 2019, 21:49
Er sku ikke så godt kendt i jylland - men ved da helt klart hvor jeg skal hen næste gang jeg skal den vej. smiley

Bilmik (Mikkel Maagaard) 3. september 2019, 22:41
Barrys i randers

Sønderjyske Academy (spilliet er dødt) 3. september 2019, 22:54
10'er bar Haderslev smiley

Ignotus (--) 4. september 2019, 06:39
Hvis I en dag runder Slagelse. Så er vores ‘Billig bar og billiard’ et sted der hedder Ib’s Carport - ret hyggeligt. Skal der natklub i den, så er det Nattoget man tager på smiley

Lex Superior (Mathias) 4. september 2019, 09:49
Team Aries sagde:
Hvis I en dag runder Slagelse. Så er vores ‘Billig bar og billiard’ et sted der hedder Ib’s Carport - ret hyggeligt. Skal der natklub i den, så er det Nattoget man tager på smiley
Har i en klub der hedder "nattoget" i slagelse? smiley fedt navn alligevel

FC Bombe Bombe (Chill) 4. september 2019, 13:04
Team Aries sagde:
Hvis I en dag runder Slagelse. Så er vores ‘Billig bar og billiard’ et sted der hedder Ib’s Carport - ret hyggeligt. Skal der natklub i den, så er det Nattoget man tager på smiley
Jeg fortrækker Teater cafeen smiley
Hyggelig bar jeg ca en gang om måneden besøger med en ven

Skælskør Boldklub IF (Supra Societatem Nemo) 4. september 2019, 18:34
Hundige Athletics sagde:
Team Aries sagde:
Hvis I en dag runder Slagelse. Så er vores ‘Billig bar og billiard’ et sted der hedder Ib’s Carport - ret hyggeligt. Skal der natklub i den, så er det Nattoget man tager på smiley
Har i en klub der hedder "nattoget" i slagelse? smiley fedt navn alligevel
Yeah, vi har lidt af hvert her i Slagelse. Vi har carporten, toget, den iriske osv. smiley
Besvar