Spejdere

Skrevet i Generelt

Arsenäl FC (International Quad Champion) Forum-moderator 10. september 2019, 15:28
Loyals sagde:
At spejderen har 20 i potentialevurdering betyder ikke at han ikke kan ramme ved siden af. Derfor kan 2 rapporter, af tilsvarende spejdere, under ens omstændigheder sagtens resultere i 2 forskelle udfald.

Find Arsenals engelske tråd hvis I vil have mere forklaring.
Jeg forstår, men jeg er stadig nysgerrig, hvorfor han ramte ved siden af ​​det i stedet for at rapporten var den samme som tidligere, da der ikke var nogen stigning eller fald i træning.

Arsenäl FC (International Quad Champion) Forum-moderator 10. september 2019, 15:32
Loyals sagde:
Find Arsenals engelske tråd hvis I vil have mere forklaring.
smiley Min danske skal være meget god, fordi jeg er ham smiley

Loyals (VMEnhancer) 10. september 2019, 15:39
Arsenäl FC sagde:
Loyals sagde:
Find Arsenals engelske tråd hvis I vil have mere forklaring.
smiley Min danske skal være meget god, fordi jeg er ham smiley
Translate er håbløst at forstå....
Arsenäl FC sagde:
Jeg forstår, men jeg er stadig nysgerrig, hvorfor han ramte ved siden af ​​det i stedet for at rapporten var den samme som tidligere, da der ikke var nogen stigning eller fald i træning.
Det tyder netop på at du ikke forstår det.

Spejderen har ikke 100% præcisionsrate blot fordi han har 20 i potentialebedømmelse. Præcisionsraten var 80% ved 20 i potententialebedømmelse, da vil han i 20/100 tilfælde give dig forkerte informationer.

Om det er 80% - Det har jeg absolut ingen anelse om.

Arsenäl FC (International Quad Champion) Forum-moderator 10. september 2019, 15:56
Loyals sagde:
Det tyder netop på at du ikke forstår det.

Spejderen har ikke 100% præcisionsrate blot fordi han har 20 i potentialebedømmelse. Præcisionsraten var 80% ved 20 i potententialebedømmelse, da vil han i 20/100 tilfælde give dig forkerte informationer.

Om det er 80% - Det har jeg absolut ingen anelse om.
Jeg forstår og tak. Jeg finder det bare usædvanligt, at rapporterne ikke kom tilbage det samme i potentiale, da jeg brugte den samme spejder til de to rapporter samme dag uden stigning eller fald i træning.

Gold Coast Eagles (Foreigner) 10. september 2019, 16:03
Arsenäl FC sagde:
Loyals sagde:
Det tyder netop på at du ikke forstår det.

Spejderen har ikke 100% præcisionsrate blot fordi han har 20 i potentialebedømmelse. Præcisionsraten var 80% ved 20 i potententialebedømmelse, da vil han i 20/100 tilfælde give dig forkerte informationer.

Om det er 80% - Det har jeg absolut ingen anelse om.
Jeg forstår og tak. Jeg finder det bare usædvanligt, at rapporterne ikke kom tilbage det samme i potentiale, da jeg brugte den samme spejder til de to rapporter samme dag uden stigning eller fald i træning.
Hvorfor finder du det usædvanligt, når det er sådan, spejderen er bygget?

Spejderen kan læse træningen ligesom du kan, men kan ikke med 100% nøjagtighed læse potentialetallet. Så den ene gang læste han potentialetallet til at være højere end den anden gang.

Det er jo også derfor, at det er normalt man sender flere spejdere/samme spejder afsted flere gange for at få etableret et mere korrekt billede af spilleren.

Whittall United (Grant) 10. september 2019, 16:16
So you guys are non the wiser either smiley

You're all making an assumptions, but no one has accurate info on this.

We can all say what we think it is, but its just a guess on how we think it works.

Loyals says its not suppose to be 100% accurate, but where does it say it shouldn't and whys there no info on what it actually is.

Too many question marks.


Arsenäl FC (International Quad Champion) Forum-moderator 10. september 2019, 16:36
Gold Coast Eagles sagde:
Arsenäl FC sagde:
Loyals sagde:
Det tyder netop på at du ikke forstår det.

Spejderen har ikke 100% præcisionsrate blot fordi han har 20 i potentialebedømmelse. Præcisionsraten var 80% ved 20 i potententialebedømmelse, da vil han i 20/100 tilfælde give dig forkerte informationer.

Om det er 80% - Det har jeg absolut ingen anelse om.
Jeg forstår og tak. Jeg finder det bare usædvanligt, at rapporterne ikke kom tilbage det samme i potentiale, da jeg brugte den samme spejder til de to rapporter samme dag uden stigning eller fald i træning.
Hvorfor finder du det usædvanligt, når det er sådan, spejderen er bygget?

Spejderen kan læse træningen ligesom du kan, men kan ikke med 100% nøjagtighed læse potentialetallet. Så den ene gang læste han potentialetallet til at være højere end den anden gang.

Det er jo også derfor, at det er normalt man sender flere spejdere/samme spejder afsted flere gange for at få etableret et mere korrekt billede af spilleren.
Svaret er selvfølgelig enkelt. Svaret er, når jeg sendte en spejder til et land før, og så sendte jeg den samme spejder til klubben, jeg har aldrig set nogen forskel i rapporterne fra den samme spejder for den samme spiller, før der ikke var nogen stigning eller fald i træning .

Bjørnholt FC (And then what) 10. september 2019, 19:05
Arsenäl FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Arsenäl FC sagde:
Hjermind Football Club sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Hjermind Football Club sagde:
Én rapport er ikke nok til at bedømme en spiller, desværre.
Desværre? Det ville da være alt for nemt hvis det var sådan.
Desværre var rettet mod hans situation smiley
Jeg tror ikke, han ikke har forstået, hvad jeg prøvede at sige. En rapport kan selvfølgelig ikke bedømme en spiller særlig godt, men det er ikke mit spørgsmål. Jeg taler ikke om 5 spejdere. Jeg taler om 1 spejder. Jeg ville bare vide, hvorfor den samme spejder fortalte mig, at maximus var enorm, da spejderen blev sendt til usa, og hvorfor sagde min samme spejder så, at maximus var formidabel, da jeg sendte spejderen for at evaluere klubben, der ejede maximus? Sikkert skal spejderen give den samme rapport om den samme spiller, når spilleren er blevet spejdet samme dag.
Det har jeg godt men jeg tror ikke at du har forstået at der er en vis usikkerhed ved de forskellige spejderes rapporter. Selvom alle har 20 i potentialebedømmelse er der nogle andre ting som har indflydelse på at spejderen måske ikke kan blive enig med sig selv altid og de andre spejdere. Men som jeg tidligere skrev, så skal du tolke det som, at spilleren har toppen af lovende og bundet af enormt, når spejderen siger formidabelt/enormt :-) det ligger ihvertfald derimellem et sted
Åh gud smiley Jeg taler ikke om forskellige spejdere min ven. Jeg taler kun om 1 spejder, der gav forskellige rapporter for den samme spiller, da spilleren blev sendt ud samme dag ved to lejligheder.

Den samme spejder bør ikke give 2 forskellige rapporter tilbage til den samme spiller samme dag, hvor der ikke er sket en stigning eller fald i træningen. Det er hvad jeg siger og spørger om. Jeg taler ikke om forskellige rapporter fra forskellige spejdere. Jeg taler kun om 1 spejder, som du ser i mit åbningsindlæg.
I know, det var blot for at give et eksempel :-) om der er tale om en eller flere kan der stadig være risiko for usikkerhed

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 10. september 2019, 19:20
Bjørnholt FC sagde:
Arsenäl FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Arsenäl FC sagde:
Hjermind Football Club sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Hjermind Football Club sagde:
Én rapport er ikke nok til at bedømme en spiller, desværre.
Desværre? Det ville da være alt for nemt hvis det var sådan.
Desværre var rettet mod hans situation smiley
Jeg tror ikke, han ikke har forstået, hvad jeg prøvede at sige. En rapport kan selvfølgelig ikke bedømme en spiller særlig godt, men det er ikke mit spørgsmål. Jeg taler ikke om 5 spejdere. Jeg taler om 1 spejder. Jeg ville bare vide, hvorfor den samme spejder fortalte mig, at maximus var enorm, da spejderen blev sendt til usa, og hvorfor sagde min samme spejder så, at maximus var formidabel, da jeg sendte spejderen for at evaluere klubben, der ejede maximus? Sikkert skal spejderen give den samme rapport om den samme spiller, når spilleren er blevet spejdet samme dag.
Det har jeg godt men jeg tror ikke at du har forstået at der er en vis usikkerhed ved de forskellige spejderes rapporter. Selvom alle har 20 i potentialebedømmelse er der nogle andre ting som har indflydelse på at spejderen måske ikke kan blive enig med sig selv altid og de andre spejdere. Men som jeg tidligere skrev, så skal du tolke det som, at spilleren har toppen af lovende og bundet af enormt, når spejderen siger formidabelt/enormt :-) det ligger ihvertfald derimellem et sted
Åh gud smiley Jeg taler ikke om forskellige spejdere min ven. Jeg taler kun om 1 spejder, der gav forskellige rapporter for den samme spiller, da spilleren blev sendt ud samme dag ved to lejligheder.

Den samme spejder bør ikke give 2 forskellige rapporter tilbage til den samme spiller samme dag, hvor der ikke er sket en stigning eller fald i træningen. Det er hvad jeg siger og spørger om. Jeg taler ikke om forskellige rapporter fra forskellige spejdere. Jeg taler kun om 1 spejder, som du ser i mit åbningsindlæg.
I know, det var blot for at give et eksempel :-) om der er tale om en eller flere kan der stadig være risiko for usikkerhed
Det sker jo hele tiden !
Talentspejderen er jo kun vejledende og uanset
hvordan de bruges er der en stor usikkerhed..
Så kan man li`det eller ej.. Der er bare en usik-
kerhed også på samme dag.. Min egen opfattel-
se er er at der er forskel på vurderinger før 14.00
og efter... Altså der hvor talenter vurderes i forhold
til T-mærke..
Men det er udelukkende mig egen opfattelse som
jeg ikke aner om er rigtig, eller forkert..
Cheers,
Per
Besvar