VMAN nede. Hvad med min auktion?

Skrevet i Generelt

Hinnerup Allstars (Marc Holm) 20. oktober 2019, 19:55
Hej.

Jeg har min mest værdifulde spiller nogensinde på auktion i dag.
Han udløber om 30 min. De sidste 2 timer har vman enten været helt nede eller ekstremt langsomt. Dette betyder at han bliver solgt til markant mindre, da folk ikke rigtig kan byde på ham.

Burde man ikke gøre således i fremtiden, at hvis serveren er nede, så udskydes auktionerne eller stoppes helt?

Nu skal jeg ikke klage for meget, men jeg føler mig faktisk så uheldig ,at jeg lidt har mistet lysten til at spille.

Benløse Forever (The Disco guy) 20. oktober 2019, 20:15
Fuldstændigt sindssygt langsommeligt idag, det er nok fordi vman har slået rekord med online brugere vi hi

Go for it (Kenneth) 20. oktober 2019, 20:17
Kan de moderatorer ikke melde ud,når de piller ved spillet?
Hamrende irriterende at selv finde ud af siden går GIGA langsomt?
Waste of my time.

Bjørnholt FC (And then what) 20. oktober 2019, 20:18
Skriv til support Mark, det er nok det bedste og eneste du kan gøre :-) fandme nedern tho, håber du finder ud af det

Palmeiras (Newt) 20. oktober 2019, 22:03
Benløse Forever sagde:
Fuldstændigt sindssygt langsommeligt idag, det er nok fordi vman har slået rekord med online brugere vi hi
hi hi hi

Midtjylland Ultras (MT) 20. oktober 2019, 22:16
Man behøver jo heller ikke planlægge auktionen til at slutte lige midt i opdateringen om søndagen...

Med det sagt, så er det da surt show

Palmeiras (Newt) 20. oktober 2019, 22:23
FC Grannyboy sagde:
Man behøver jo heller ikke planlægge auktionen til at slutte lige midt i opdateringen om søndagen...

Med det sagt, så er det da surt show
Det er nok bedre end kl 8 om morgen smiley nu er det jo omkring der de fleste er online, tænker jeg

Bjørnholt FC (And then what) 20. oktober 2019, 22:25
FC Grannyboy sagde:
Man behøver jo heller ikke planlægge auktionen til at slutte lige midt i opdateringen om søndagen...

Med det sagt, så er det da surt show
Man behøver jo heller ikke at lave en fejl som der gør at det blir et problem....... Nogle gange er man bare ikke selv herre over tingene :-)
Besvar