Gode råd søges

Skrevet i Generelt

ELEMONaters (LemonMAN) 1. november 2019, 20:08
Hej - har været medlem i 3 uger og har nu 6.5 mio
Hvad vil i anbefale?

1. Opgraderer træningsfaciliteter
2. Bruge pengene på gode spillere i midten af 20’erne

Håber der er lidt hjælp at hente

Ulm Warhawks (Seniorholdet sælges) 1. november 2019, 20:26
Du skal ikke købe spillere i midten af 20'erne med dit træningsanlæg. Hvis du henter mange 15 årige, der ikke har trænet, så er græsplæne godt, da mange overvurderer træninger herpå.

Hvis du bare vil udvikle klubben løbende, så ville jeg opgradere og købe træningsanlægget til 1 mio, opgradere stadion et niveau og købe bedre spillere. Husk at sætte spillerne på transferlisten til en højere pris, end du har givet.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 1. november 2019, 20:28
ELEMONaters sagde:
Hej - har været medlem i 3 uger og har nu 6.5 mio
Hvad vil i anbefale?

1. Opgraderer træningsfaciliteter
2. Bruge pengene på gode spillere i midten af 20’erne

Håber der er lidt hjælp at hente
Det er flot gået efter 3 uger..! De fleste kommer dog fra et fint talent.. Men du ser også ud til at have flair for at handle.. Det ville jeg fortsætte med før jeg besluttede mig for om jeg ville satse
på en fast indtægt på et ældre hold/opgradering af stadion.. (Og handel ved siden af )
Eller fortsætte med at handle og på sigt handle dyrere spiller ved at opgradere træningsanlæg..
Så længe du tjener credits for din indsats, er det jo fint og der er tid til at overveje hvilken retning du vil gå med..
Mvh Per

Gold Coast Eagles (Foreigner) 1. november 2019, 23:22
Køb spillere der er 28-30 år, da du får bedre spillere for pengene, end hvis du køber yngre spillere. Samtidig med du gør det, skal du have opgraderet dit stadion, da dine bedre spillere vil få dig op i bedre ligaer, og dermed vil du have flere tilskuere.

Samtidig med du stille og roligt får stablet et hold på benene, er det godt at sælge med lidt fortjeneste på hver enkelt spiller. Så sæt dine spillere til salg på transferlisten lidt dyrere, end du har købt dem (du får oftest mest for pengene på auktionen, men kan være heldig at finde et godt køb på transferlisten).

Det er mine råd, og hvad jeg gjorde i starten for at komme frem i spillet smiley
Besvar