VIFA-rank

Skrevet i Generelt

Newcomer (Billige spillere til salg) 10. november 2019, 23:55
CSKA Lokomotiv sagde:
https://imgur.com/gallery/HWZg14Z

Nu den halveret, hvad så?
Det gør den hver søndag smiley

CSKA Lokomotiv (Logo-motivet) 11. november 2019, 01:14
Det jeg med på. Men rank og point stemmer ikke smiley

Ignotus (--) 11. november 2019, 07:17
CSKA Lokomotiv sagde:
Det jeg med på. Men rank og point stemmer ikke smiley
Den bliver ikke opdateret før at de halveres, så det er først mandag ved 3-tiden at vi kan se den kommede uges vifaranks smiley

CSKA Lokomotiv (Logo-motivet) 11. november 2019, 13:13
ja så det klart jeg rundt på gulvet! tak smiley
- Og held og lykke med at holde mesterskabet i år ;-)

Ignotus (--) 11. november 2019, 13:14
CSKA Lokomotiv sagde:
ja så det klart jeg rundt på gulvet! tak smiley
- Og held og lykke med at holde mesterskabet i år ;-)
Bliver spændende hvem der er den heldige smiley

CSKA Lokomotiv (Logo-motivet) 11. november 2019, 13:15
Der skal i hvert fald held til, hvis jeg skal løbe med den ;-)

Loyals (VMEnhancer) 11. november 2019, 13:19
Jeg kommer og tager den - Helt fra Tyrkiet.

CSKA Lokomotiv (Logo-motivet) 11. november 2019, 13:29
Loyals sagde:
Jeg kommer og tager den - Helt fra Tyrkiet.
Det ville sgu være et interessant indspark! smiley

Men nu hvor jeg har jer, så i forhold til de ungdomshold, som jeg synes er et fedt og spændene tiltag, der giver meget mere spil for pengene til brugeren med flere kampe, taktikker, nye måder at føre sit hold på og så videre! - og i har sikkert allerede vendt det - men jeg ville mene, at det ville give mest incitament for at have et ungdomshold, hvis man kunne stille med 22 i den trup. Det vil betyde at man kan rotere to hold af 11 spillere, for at de ikke lider for meget på energifronten, kontra hvilken "fordel" det vil give, at de spiller flere kampe regelmæssigt. Jeg kan umiddelbart kun forestille mig et tab på spillernes udvikling, som i sidste ende koster enten i spillersalg, eller peak-vurdering til førsteholdet?
Det bare min tanke. Jeg kan nemlig ikke se, hvad 22 mand i førsteholdstruppen ville være kært, da det da ville være noget besværligt at skulle holde de 22 mand som formodenligt er ungdomsspiller+ i alderen humør-tilfredse, end hvis fordelingen hed 18 på førsteholdet, og 22 på de unge? - de unge kan jo anvendes i førsteholdstruppen alligevel, hvis det skulle være en nødvendighed? og med tanke på, at der er flere pladser i ungdomstruppen, vil det også "åbne"/dyrke en mulighed for topklubberne med de store anlæg, at anvende mere tid på at udvikle spillere, som også bliver nødsat til at sættes i dammen på et tidspunkt, eventuelt grundet manglende førsteholdsplads, så andre kan nyde glæde af de nu flere spillere der er godt udviklede i forhold til deres potentiale og på sigt øge konkurrencen i spillet?

Det er i hvert fald bare min største bekymring og nogle af mine tanker omkring ungdomshold og noget der måske kunne skræmme mig fra at anvende det. - hvilket jo i sidste ende giver reduceret aktivitet i forhold til det potentiale at sådanne et tiltag vil kunne betyde rent afkastmæssigt?
Jeg ved jeg ikke er den eneste der går med samme bekymring, men jeg ville da gerne lige lufte det en gang.
I gør et godt stykke arbejde og jeg glæder mig til at se ungdomsholdsudvidelsen når den lander. smiley


CSKA Lokomotiv (Logo-motivet) 11. november 2019, 13:32
Altså jeg kan selvfølgelig godt havde overset fordelen ved et 22/18 fordeling - og jeg tænker da at der er nogle overvejende tanker bag - jeg frygter bare at det i det langsigtede på eks min egen klubs økonomi mere vil være en omkostning end et afkast - grundet den ekstra anvendte energi.
Besvar