Pro Cycling manager 2019

Skrevet i Off-topic

Bad At Names (db_nicolai) 17. juli 2019, 20:39
Hej,

Er der nogle herinde fra, som spiller PCM 2019 online? Vi er en stor klan hos Cyclingcareer.dk, som søger nogle flere af spille med nemlig, og tænkte det godt kunne være noget, for nogle af jer typer, der sidder herinde. Flere af os, bruger eller har nemlig brugt Vman over årene smiley

Vi har en Discord, hvor flere af os, aftaler spil.
https://discord.gg/4jzYgz

Kom endelig glad! smiley

Palmeiras (Newt) 17. juli 2019, 20:43
Hej smiley

har læst lidt anmeldelser på spillet, ikke alle så gode...
hvad er din mening?

newt

Ofi Kreta (Ingenting) 17. juli 2019, 20:59
Stuttgart sagde:
Hej smiley

har læst lidt anmeldelser på spillet, ikke alle så gode...
hvad er din mening?

newt
Hmm - de søger spillere, så tænker de synes det er fedt.

Bad At Names (db_nicolai) 17. juli 2019, 21:05
Ofi Kreta sagde:
Stuttgart sagde:
Hej smiley

har læst lidt anmeldelser på spillet, ikke alle så gode...
hvad er din mening?

newt
Hmm - de søger spillere, så tænker de synes det er fedt.
Haha, ja. Røv fedt synes jeg selvfølgelig det er. Det går for 180 kroner nogle steder, det synes jeg er en billig pris for et spil, med småfejl. Men de har allerede nu fikset rigtigt mange bugs, men er man glad for cykling, så synes jeg oprigtigt ikke helt man tænker over det smiley
Har spillet spillet hver sæson i over ti år, og jeg synes faktisk, at 2019 er der bedste.

(cdkeys.com købte jeg selv på, der var det 170, den dag jeg købte. Deres pris skifter op og ned).

Bad At Names (db_nicolai) 18. juli 2019, 23:50
Flere? :-D

drenge fra uefa cuppen (Altid åben for bud) 20. juli 2019, 18:42
Jeg kunne godt fristes. Jeg spilllede selv for år tilbage i 1-2 år, men har nok glemt lidt af det. Så hvor gode er I?

Bounty Ballers (Poul) 23. juli 2019, 20:41
Må man være elendig til det og stadig joine? smiley

Bad At Names (db_nicolai) 25. juli 2019, 15:10
Ja helt bestemt! smiley

Det er ikke fordi, at der er nogle direkte eksperter derinde, men vi er da nogle stykker, som efterhånden har spillet i nogle år smiley

Kan i lide pro cyclist, så mon ikke, at vores hovedside også passer godt til jer. Det minder meget om smiley

Det Franske Akademi (Admiralen) 12. december 2019, 01:07
På! Har også selv spillet i 100 år, men kan nu kun spille i begrænset omfang, da jeg ikke har en kompatibel computer til dagligt smiley
Besvar