Tilbage ved udgangspunktet.

Skrevet i Generelt

The Danish Vikings (H Hansen) 19. januar 2020, 09:53
Før projekt ombalancering, var der et hav af spillere med 90 og højere i vurdering.
Formålet var at få en mere jævn fordeling, men er vi ikke tilbage ved udgangspunktet??? 224 spillere på transferlisten med 90 og opad. Derudover er der ekstrem mange som ikke er transferlistet. Hmm

Gå det hele ikke hen igen igen, at bliver plat og krone, altså, som før indførelsen af ombalancering?

Mit forslag ville være fjerne statsloftet og 15 procent reglen.

Bones of Thor (Thorbone) 19. januar 2020, 10:36
Fuldstændig enig

Forza Chicken (Frederik) 19. januar 2020, 10:37
Der vil altid være en optimal statsfordeling. Derfor har en fjernelse af loftet ingen betydning, idet brugerne fortsat vil vælge det bedste valg. Formentlig vil det føre til en mere skæv fordeling af egenskaberne - og så ligner spillerne jo fortsat hinanden. Så spørgsmålet er egentlig: hvilken forskel vil dit forslag gøre? smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 19. januar 2020, 11:16
The Danish Vikings sagde:
Før projekt ombalancering, var der et hav af spillere med 90 og højere i vurdering.
Formålet var at få en mere jævn fordeling, men er vi ikke tilbage ved udgangspunktet??? 224 spillere på transferlisten med 90 og opad. Derudover er der ekstrem mange som ikke er transferlistet. Hmm

Gå det hele ikke hen igen igen, at bliver plat og krone, altså, som før indførelsen af ombalancering?

Mit forslag ville være fjerne statsloftet og 15 procent reglen.
Jeg tænker umiddelbart at dit forslag ville bringe endnu flere spillere over 90 og opad
der ligner hinanden, hvis det bliver så nemt at træne spillere at du kan gøre det med
bind for øjnene, vil alle jo specialtræne fra dag 1...
Idag skal man alligevel tænke en smule over hvad du vil opnå med din træning, og
hvordan du får det bedste ud af det, i forhold til 15 % reglen..
Men om jeg tænker det kunne gøre en forskel at stats loftet blev fjernet ? Ja måske..
Hvis 15 % reglen forbliver, og bestemt også alderforfald..
Og så bliver det bare endnu vigtigere at få implementeret nogle taktiske muligheder i
taktikdelen så du kan udnytte dine spillere bedst muligt, og modsat kan dæmme op
for modstanderens monsterspillere..
Mvh Per

The Danish Vikings (H Hansen) 19. januar 2020, 11:54
Før i tiden, hvor vi ikke have statsloft, eller 15 procent regler.
Der var spillerne langt mere nuanceret, hvilket efter min mening, var super, så jeg eller andre managers ikke mere eller mindre er tvunget til at træne spillerne ens.
Men der var nu ej heller så mange plat eller krone resultater.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 19. januar 2020, 12:24
The Danish Vikings sagde:
Før i tiden, hvor vi ikke have statsloft, eller 15 procent regler.
Der var spillerne langt mere nuanceret, hvilket efter min mening, var super, så jeg eller andre managers ikke mere eller mindre er tvunget til at træne spillerne ens.
Men der var nu ej heller så mange plat eller krone resultater.
Som det er idag er man jo ikke tvunget til nogetsom helst, men bare nød til at tage
et valg.. Vil du træne en spiller efter vurdering, eller træne en spiller efter at præstere
i kampmotoren.. De fleste kan trænes specifikt til deres position, (dog ikke målmænd
og angribere ) Med mindre du vil bruge dem som Kaptajn eller dødboldskytte..
Mvh Per

Ulm Warhawks (Ulmeister) 19. januar 2020, 12:47
Det er selvfølgelig en udfordring, at mange topspillere rammer 100 i 3-6 bedste egenskaber. De få egenskaber bestemmer stort set en spillers vurdering.

Jeg har fra start været ærgerlig over vurderingstallet, da det har fået folk til at træne spillerne ens. Det er så tydeligt ved midtbanespillere, der konsekvent er langt bedre afsluttere end tacklere - selv defensive midtbanespiller.

HjerneSkaderne (Carl-Hilbert Russel) 19. januar 2020, 14:10
Bare... Fjern vurderingstallet. Det betyder ingenting anyway.

AG City (Manager i AG City) 19. januar 2020, 14:30
Statsloftet er problemet
I gamle dage var der en Ronaldo eller Messi som overstrålede andre topspillere. De findes ikke mere, Så jo der skal en vis del held til at vinde titler smiley

Bjørnholt FC (And then what) 19. januar 2020, 14:35
HjerneSkaderne sagde:
Bare... Fjern vurderingstallet. Det betyder ingenting anyway.
^^
Besvar