Chelsea tråden - KTBFFH

Skrevet i Off-topic

Chelsea Boldklub (Hello there) 21. januar 2020, 23:42
Randsea FC sagde:
Chelsea Boldklub sagde:
Lad os bare sige et helt nyt hold næsten.

Lad mig stille det op sådan:

1. Hvad er det Barkley bringer ind i det her hold??

2. Hvorfor spiller Willian nogle kamp godt og andre dårlige??

3. Dyreste hvad? Målmand?? Ihhh dog. Føj må man sige spild af penge.

4. Hvad laver Tammy til sidst i kampen. Hvorfor er det ham som står der og ikke Bathsuayi?? Derudover er vi 11 mod 10. Er der ikke en anden som kan stille op istedet for Tammy??

5. Ny angriber. Tammy alt for usynlig i nogle kampe

6. Vores midtbane har ikke nok krudt i det offensive.

7. Kantes dårligste kamp i en Chelsea trøje....

8. Sidst og ikke mindst, hvad fanden sker der for Chelsea fans (Engelsk fans generelt)?? Hvorfor er de så stille? Har de ikke lært at man motivere spillerne mere ved at være på til kampene?? Måske de skulle lære lidt af tyske eller tyrkiske fans...


Ja jeg havde meget i hjertet. Er vildt skuffet.
Er så enig

Med hensyn til nr 8, tænker jeg også en del kan skyldes turister. Da jeg var henne at se Chelsea for et par år siden, ingen af de turister vi sad ved lavede stemning, de havde mere travlt med at tage billeder og diverse.

Ved dog ikke hvor mange billetter turisterne for fat i til sådanne kampe
Jamen det er så irriterende og utroligt!! Folk forstår åbenbart ikke, at det ikke kun er spillerne som spiller fodbold, men også fansene. Tænk over hvordan det ville være med fansenes opbakning i dagens kamp.
Jeg har været til en FCK og Galatasaray kamp (Er Gala fan). Nøj en stemning der var hos Galatasaray fansene. Man kunne høre mere fra os end FCK fansene selvom de også gjorde det godt.

Synes virkelig også det er en af de ting vi "mangler" dsv smiley

La Nacuary (Rasmus) Crew 22. januar 2020, 08:45
Daniel Braaten åleeeeeeee, *wink wink*

Elendig indsats. Jeg synes faktisk "vi" var bedre da det var 11 mod 11 - det gav Arsenal et boost da Luiz blev udvist.

Dagen derpå, når man tænker over det, så skal spillet jo svinge med så mange unge på banen, og det var vel også givet fra start af, at denne sæson ville være en bølgedal, men der skal helt sikkert hentes noget rutine.

Cavani, kom glad!


Og ja Kepa, den kæmpe klods.. fandt lige nedenstående statistik. Håber i lever med den engelske udgave smiley.

55.4% - Kepa Arrizabalaga has the worst save percentage of any keeper in the Premier League.

127th - Out of 132 keepers from Europe´s top seven league Kepa ranks 127th in save percentage.

Chelsea Boldklub (Hello there) 22. januar 2020, 11:06
La Nacuary sagde:
Daniel Braaten åleeeeeeee, *wink wink*

Elendig indsats. Jeg synes faktisk "vi" var bedre da det var 11 mod 11 - det gav Arsenal et boost da Luiz blev udvist.

Dagen derpå, når man tænker over det, så skal spillet jo svinge med så mange unge på banen, og det var vel også givet fra start af, at denne sæson ville være en bølgedal, men der skal helt sikkert hentes noget rutine.

Cavani, kom glad!


Og ja Kepa, den kæmpe klods.. fandt lige nedenstående statistik. Håber i lever med den engelske udgave smiley.

55.4% - Kepa Arrizabalaga has the worst save percentage of any keeper in the Premier League.

127th - Out of 132 keepers from Europe´s top seven league Kepa ranks 127th in save percentage.
Ja, er fuldstændig enig. Det føles bare som om de var bedre 11 mod 11. Mon det er fordi Arsenal spillede op imod dem og ikke bare blev tilbage.

Ja det er vel rigtig nok, men man kan alligevel ikke lade være med at håbe med at vinde kampen og at de gør det bedre. Vi har vel bare alt for store forventninger.

Cavani må meget gerne komme. smiley

Og det med Kepa... ja hvad skal jeg sige. Har alligevel set ovenstående statistik over det hele på nettet. :/
Det kan godt være, at forsvaret er skyld i at der bliver scoret, men det er nu ikke altid. Nogle gange må keeperen bare steppe op. Han skal vise at forsvaret kan stole på ham, så han forhåbentligt også kan stole på dem.

Antibrian Boldklub (Mister) 22. januar 2020, 12:12
Det er bare loddet denne sæson virker det til.
Lad os håbe vi får et par forstærkninger ind samt bedre defensiv organisation og offensiv kynisme. Kampen skulle imo være lukket med en to-måls føring inden for den første time, og det burde ikke være muligt at indkassere på sådan en kontra som ved 1-1 målet.

Til gengæld er det sjældent jeg ser en kamp uden at glæde mig over det overordnede projekt og spillet. smiley

Chelsea Boldklub (Hello there) 1. februar 2020, 13:25
Wow Kepa bænket. Det er jeg virkelig glad for smiley

La Nacuary (Rasmus) Crew 3. februar 2020, 06:30
Yep, men ikke fordi Caballero gjorde det store for at overbevise, sunshine han så skidt ud med 2-1 målet. Jeg havde Rudiger på mit managerhold, så kan ikke lade vær at smile lidt smiley

Chelsea Boldklub (Hello there) 3. februar 2020, 13:27
La Nacuary sagde:
Yep, men ikke fordi Caballero gjorde det store for at overbevise, sunshine han så skidt ud med 2-1 målet. Jeg havde Rudiger på mit managerhold, så kan ikke lade vær at smile lidt smiley
Jaaa det er vel rigtig nok, men man forventer heller ikke Caballero som en starter. smiley
Rüdiger var bare vild den dag. Hvor er han dog god smiley
Savner virkelig Pulisic og RLC smiley
Besvar