Er vman support overhovedet en ting??? [Låst]

Skrevet i Generelt

Red Bull Toro (kom med et bud) 1. februar 2020, 16:09
Pers LØVER sagde:
Red Bull Toro sagde:
Pers LØVER sagde:
Red Bull Toro sagde:
når der bliver handlet mellem de 2 samme klubber 3-4 gange. straffen er vel ok
Ja en reducering i handelspris er ok.. Men der skal nok undersøges lidt mere og
en lidt tungere straf til.. Hvis der findes noget.. !
Og ellers skal reduceringen nok ( ret utænkeligt rulles tilbage ) Selve handlen er jo
ikke urimelig.. smiley
Mvh Per
kig på hans transfer det de samme 2 klubber hele vejen

https://www.virtualmanager.com/players/13868929-alman-osman

se ham 250k og køber ham tilbage for 10k

straffen er fin måske for fin
Det er jo det jeg tænker... Og skriver uden at anklage nogen.. smiley
Mvh Per
enig

Bjørnholt FC (And then what) 1. februar 2020, 16:28
Kingsize FC sagde:
Som overskriften antyder, hvad sker der lige for den support?? Har skrevet 2 supportsager på 3 dage, og ingen af dem er besvaret, kan endda se at de er videresendt til klubben "Loyals", som jeg også har kunne se være online flere gange i det tidsrum. Hvad foregår der lige? Vman har efterreguleret flere spillere som jeg har solgt så min nystartede klub nu er i minus 500 tusinde credits, hvilket ingen mening giver. Bl.a. en ung spiller vurderet til lidt over 100 tusinde credits, som blev solgt for 20.000 credits (meget normalt) det syntes vman ÅBENBART var for meget, så denne blev reguleret til 1000 credits?? Altså hvad i himmelens navn foregår der. Og nu ignoreres jeg så i supporten. Amen det er flot.
Jeg står nu med en ubrugelig klub i så stort underskud.
Husk at ændre managernavne

Rhodesia (Rhodes) 1. februar 2020, 16:33
Eagles Academy sagde:
Hvad er forklaringen på handler som disse?

https://www.virtualmanager.com/players/13278406-jokum-sterby/history

https://www.virtualmanager.com/players/13548798-michael-knudsen/history

Du synes ikke selv, at det kunne virke lidt mistænksom? smiley
Og begge manager profiler hedder Smeden. Du er MEGET heldig at straffen ikke er væsentlig hårdere end en regulering.

Rhodesia (Rhodes) 1. februar 2020, 16:34
Og alle handler der er nævnt er imellem Mayhem og din klub. Har du ikke lige anmeldt dig selv på forummet?

Filthy Fellas (pause) 1. februar 2020, 17:27
Hold nu op. Du snyder og bliver straffet.

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 1. februar 2020, 17:30
HAHAHA

Det var rart at kende dig. Skynd dig at overfør dem til en 3. klub, nu hvor dine to klubber bliver login-banned. smiley

TeamTage (Tage) 1. februar 2020, 17:43
Først og fremmest vil jeg gerne rose jer managere, for den tone der foreligger i denne sag!
Ingen mudderkastning. Hverken efter OP eller crew. Begge dele havde været nemt, men det er efter min mening ikke sket her. Go' stil - og tak.

Jeg vil gerne fortælle om arbejdsgangen, ved en henvendelse til support, når det drejer sig om en sag som din - ikke din specifikke sag!

Når en appel af en afgørelse, truffet af CH, sendes til support, vil de typisk sende den videre til OBM. Her arbejder jeg og mine kollegaer (frivilligt).

Hos os dukker der så nogle sager op, og vi læser jeres appeller. Det er sjældent vi svarer på dem med det samme. Sagen skal lige "sætte" sig . Hvilken type er det? Lyder appellen som om den er rimelig (sjældent), eller er det en af den slags sager hvor åbenlys snyd er meget tydelig (ofte),

Så skal handlerne tjekkes efter, måske skal man vende en sag med en anden OBM og/eller man beder CH om hvorfor der er truffet den beslutning han har truffet.

Alt dette tager tid - og det tager endnu længere tid, når en sag bliver ved med at vokse, for så vokser kompleksiteten naturligvis også..

Og så lige lidt om din sag - vi er på den :-)

Mvh Tage - OBM

Kingsize FC (Smeden) 1. februar 2020, 17:52
Som beskrevet i min support sag, så er den anden konto min brors gamle, som han loggede ind på og havde 1 million credits. Samme manager navn er baseret på vores efternavn, så intet suspekt over det. :-) Når en spiller står vurderet til en given pris, må det vel også forventes at folk kan finde på, at betale den pris, og ikke skal reguleres til 1/100 af prisen? Det er vel op til den enkelte hvor meget man vil betale for en spiller, indenfor værdien? :-) Desuden, har jeg billeder af korrespondencen mellem min bror og jeg inde på selvsamme spil som jeg sagtens kan forevise, der er én handel, som var mit upcoming talent, som blev solgt for over værdi, som jeg ser foregår RIGTIG tit, op til flere 10 millioner over pris - så intet unormalt i at han betaler 250 tusinde for ham tænker jeg. At han blev tradet tilbage efter var en indbyrdes aftale, som gik ud på, at jeg betalte ham tilbage når jeg havde trænet ham op på mit nu nye baneanlæg, og derefter solgt. Og så en helt anden side af sagen; Det er vel egentlig også op til den enkelte, hvor meget man synes en spiller er værd? Det synes da ihvertfald således, eftersom stort set alle handler er blevet rettet til, til langt under deres aktuelle værdi - så nogen må da synes at de skal bestemme hvad en spiller er værd, selvom der står en skreven værdi, som giver NUL mening, for hvad har vi så Værdi-systemet til?!
Tak for jeres input - og igen, jeg kan forevise beviser på det hele.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 1. februar 2020, 17:57
Kingsize FC sagde:
Som beskrevet i min support sag, så er den anden konto min brors gamle, som han loggede ind på og havde 1 million credits. Samme manager navn er baseret på vores efternavn, så intet suspekt over det. :-) Når en spiller står vurderet til en given pris, må det vel også forventes at folk kan finde på, at betale den pris, og ikke skal reguleres til 1/100 af prisen? Det er vel op til den enkelte hvor meget man vil betale for en spiller, indenfor værdien? :-) Desuden, har jeg billeder af korrespondencen mellem min bror og jeg inde på selvsamme spil som jeg sagtens kan forevise, der er én handel, som var mit upcoming talent, som blev solgt for over værdi, som jeg ser foregår RIGTIG tit, op til flere 10 millioner over pris - så intet unormalt i at han betaler 250 tusinde for ham tænker jeg. At han blev tradet tilbage efter var en indbyrdes aftale, som gik ud på, at jeg betalte ham tilbage når jeg havde trænet ham op på mit nu nye baneanlæg, og derefter solgt. Og så en helt anden side af sagen; Det er vel egentlig også op til den enkelte, hvor meget man synes en spiller er værd? Det synes da ihvertfald således, eftersom stort set alle handler er blevet rettet til, til langt under deres aktuelle værdi - så nogen må da synes at de skal bestemme hvad en spiller er værd, selvom der står en skreven værdi, som giver NUL mening, for hvad har vi så Værdi-systemet til?!
Tak for jeres input - og igen, jeg kan forevise beviser på det hele.
Ja ja.. Held og lykke.. Og support har jo taget over som du efterspurgte.. smiley
Mvh Per

Red Bull Toro (kom med et bud) 1. februar 2020, 18:00
det min brors konto og hvad så? hele den der uge i din transfer har de to klubber handlet frem og tilbage nogen beløb er helt væk jeg så der var en spiller som blev solgt for 250.000 c for at samme klub købte ham tilbage for 10.000. c

min brors konto..... haha


man må ikke lave bytte handler i spillet
Besvar