Er vman support overhovedet en ting??? [Låst]

Skrevet i Generelt

Kingsize FC (Smeden) 1. februar 2020, 18:26
Red Bull Toro sagde:
det min brors konto og hvad så? hele den der uge i din transfer har de to klubber handlet frem og tilbage nogen beløb er helt væk jeg så der var en spiller som blev solgt for 250.000 c for at samme klub købte ham tilbage for 10.000. c

min brors konto..... haha


man må ikke lave bytte handler i spillet
I forhold til, at du leger privatdetektiv er du sandelig ikke for skarp. :-) Hele ugen, vor herre bevares, det er sket over 2 dage. :-)
- igen, jeg har beviser for alt som er foregået, men det vidste du vel allerede, Detective?

Kingsize FC (Smeden) 1. februar 2020, 18:28
Og hvis det er således, at man ikke må lave "byttehandler", så kan jeg sagtens forstå at denne ENE bliver rettet til, men at rette de handler til, hvor spillere er blevet solgt indenfor deres givne værdi giver absolut ingen mening? Men det kan I vel også argumentere imod? :-) Argumenter så imod dette: HVORFOR står der så en værdi skrevet, hvis det ikke engang er hvad spilleren menes at være værd?! Så må værdiindekset jo fjernes helt fra spillet? :-)

Red Bull Toro (kom med et bud) 1. februar 2020, 18:34
Kingsize FC sagde:
Red Bull Toro sagde:
det min brors konto og hvad så? hele den der uge i din transfer har de to klubber handlet frem og tilbage nogen beløb er helt væk jeg så der var en spiller som blev solgt for 250.000 c for at samme klub købte ham tilbage for 10.000. c

min brors konto..... haha


man må ikke lave bytte handler i spillet
I forhold til, at du leger privatdetektiv er du sandelig ikke for skarp. :-) Hele ugen, vor herre bevares, det er sket over 2 dage. :-)
- igen, jeg har beviser for alt som er foregået, men det vidste du vel allerede, Detective?
hey det ikke mig der laver fejl og jeg kiggede på din transfer for at se om du havde ren mel i posen, men så så man bare de to samme klubber købe i køb og salg,
og jeg så ikke hvor mange dage var over, men held og lykke med din sag

FC Barcelona (Mikkel) 1. februar 2020, 18:35
Ban nu ham her i stedet for at rette hans transfers, det har aldrig været tydeligere.

Kingsize FC (Smeden) 1. februar 2020, 18:38
FC Barcelona sagde:
Ban nu ham her i stedet for at rette hans transfers, det har aldrig været tydeligere.
Som sagt kan beviser forevises, så ved ikke hvad du bygger din ellers meget intellektuelle udtalelse på? :-)

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 1. februar 2020, 18:38
Kingsize FC sagde:
Og hvis det er således, at man ikke må lave "byttehandler", så kan jeg sagtens forstå at denne ENE bliver rettet til, men at rette de handler til, hvor spillere er blevet solgt indenfor deres givne værdi giver absolut ingen mening? Men det kan I vel også argumentere imod? :-) Argumenter så imod dette: HVORFOR står der så en værdi skrevet, hvis det ikke engang er hvad spilleren menes at være værd?! Så må værdiindekset jo fjernes helt fra spillet? :-)
Det er ikke værdiindekset der er i spil her.. Du har ønsket support ind over.. Og det er
de.. Så lad os se om de ser samme urimeligheder som dig..
Mvh Per

Red Bull Toro (kom med et bud) 1. februar 2020, 18:39
Kingsize FC sagde:
Og hvis det er således, at man ikke må lave "byttehandler", så kan jeg sagtens forstå at denne ENE bliver rettet til, men at rette de handler til, hvor spillere er blevet solgt indenfor deres givne værdi giver absolut ingen mening? Men det kan I vel også argumentere imod? :-) Argumenter så imod dette: HVORFOR står der så en værdi skrevet, hvis det ikke engang er hvad spilleren menes at være værd?! Så må værdiindekset jo fjernes helt fra spillet? :-)
den kan jeg ikke svare på jeg undre mig selv over det, tænker at de rige klubber kan se kæmpe potentiale i spilleren
og så der bud krig om ham og 10 mil er ingenting hvis de kan få solgt ham for 30

men folk må da gerne svare på hvordan nogen med en værdi på 5000 c kan købes for 10 mil for det undre jeg mig over

Kingsize FC (Smeden) 1. februar 2020, 18:46
Red Bull Toro sagde:
Kingsize FC sagde:
Og hvis det er således, at man ikke må lave "byttehandler", så kan jeg sagtens forstå at denne ENE bliver rettet til, men at rette de handler til, hvor spillere er blevet solgt indenfor deres givne værdi giver absolut ingen mening? Men det kan I vel også argumentere imod? :-) Argumenter så imod dette: HVORFOR står der så en værdi skrevet, hvis det ikke engang er hvad spilleren menes at være værd?! Så må værdiindekset jo fjernes helt fra spillet? :-)
den kan jeg ikke svare på jeg undre mig selv over det, tænker at de rige klubber kan se kæmpe potentiale i spilleren
og så der bud krig om ham og 10 mil er ingenting hvis de kan få solgt ham for 30

men folk må da gerne svare på hvordan nogen med en værdi på 5000 c kan købes for 10 mil for det undre jeg mig over
Præcis min pointe. Jeg har set spillere vurderet til mellem 3-12.000, som bliver solgt for 22 mil. Hvilket vil sige at nogle spillere mener, at han er mere værd. Disse bliver sandsynligvis ikke reguleret efterfølgende, eftersom jeg kan se at det sker på [ikke tag mig på ordet] stortset daglig basis. Men igen, ja, det var en spiller som blev byttet tilbage til mig for mindre, og hvis dette er imod reglerne tager jeg gerne dette. Nu er det som har skudt mig i sænk så bare, at mange af de handler, hvor prisen jeg er blevet betalt rent faktisk er inde for den skrevne værdi, OGSÅ er blevet rettet til LANGT under den selvsamme værdi, som giver NUL mening i mit hovede - for igen, hvad har vi så værdien for? :-)

Chelsea FC (Aqu) 1. februar 2020, 18:49
Det var en tidlig "bommert", nogle enkelte husker vel stadig det screenshot med noget voksenfilm på, en hvis klub lagde ud på et tidspunkt. Vi er ikke i samme boldgade, men årets bommert tråd er vel næsten i top 5 her allerede smiley

Man kunne stille spørgsmålet til trådstarter: Er realitetssans overhovedet en ting? Du er vel typen der køber 2000 Mercedes fordi de står kun til 20.000kroner i tilbudsavisen, du har jo handlet i god tro, prisen kan ikke være en fejl jo smiley

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 1. februar 2020, 18:51
hahaha!!
Det er alt for komisk det her.

"Din brors gamle konto".. Han har aldrig opnået målsætningen om 1 mio credits? smiley

Din "brors" profil:
https://www.virtualmanager.com/managers/1274172

Og "en anden klub" som har præcis den samme profil tekst. Er det din tredje bror?
https://www.virtualmanager.com/managers/920767

Please hold dig væk fra vman med alt dit cheat. Mere åbenlyst bliver det ikke.
Besvar