You have not loaded any training program into the

Skrevet i Generelt

Inter City Firm FC (Kenneth Jørgensen) 2. februar 2020, 21:34
Hvordan indlæser man et træningsprogram

Venligst Kenneth

Transferlisten (Cupvinder sjålålålå) 2. februar 2020, 21:43
Altså hvordan man får sine spillere i forskellige træningsgrupper ?

Inter City Firm FC (Kenneth Jørgensen) 2. februar 2020, 23:24
Hej
Jeg har et program men det ser ud til at man kan lægge programmet ind v man så man ikke behøver at sætte det ind hver dag
Venligst Kenneth

Lewis Hamilton (WP) 3. februar 2020, 00:27
Inter City Firm FC sagde:
Hej
Jeg har et program men det ser ud til at man kan lægge programmet ind v man så man ikke behøver at sætte det ind hver dag
Venligst Kenneth
Det er ikke meget du giver os at arbejde med.
Du kan starte med at forklare os, hvilket program du snakker om og hvor du har det fra.
Mener du om du kan indlæse et træningsprogram, så den automatisk skifter øvelse fra dag til dag?
Det har jeg aldrig hørt om, men vil da gerne høre det, hvis du lykkedes med det.

Galaxy Champions (Sir Abkjær) 3. februar 2020, 00:31

Inter City Firm FC (Kenneth Jørgensen) 4. februar 2020, 11:01
Hej igen

Hvis i går ind i øvelser, oppe i højre hjørne står der indlæs dagens øvelser indlæs morgen dagens øvelser, hvordan fungere det??

Lewis Hamilton (WP) 4. februar 2020, 12:42
Inter City Firm FC sagde:
Hej igen

Hvis i går ind i øvelser, oppe i højre hjørne står der indlæs dagens øvelser indlæs morgen dagens øvelser, hvordan fungere det??
Det kan jeg ikke se hos mig. Du mener bare øvelser under hold antager jeg?

Inter City Firm FC (Kenneth Jørgensen) 4. februar 2020, 13:02

Kollywood (Mr Kollywood) 4. februar 2020, 13:19
Han mener formentligt vmaninfo's chrome plugin, som har den beskrevne funktion smiley

https://chrome.google.com/webstore/detail/vmaninfo/lcimnjnmdmddmnliinlnofkmjaicfppo

Du går op i højre hjørne af browseren: og klikker på ikonet, der kan du indlæse øvelser fra træningsprogrammet, som du har lavet inde på vmaninfo vha. det ID, vmaninfo generer, når du opretter et program smiley





Chickenlegs United (Jaksi) 4. februar 2020, 13:24
Ja, det er crome pluginnet der har denne funktion. Man er dog stadig nødt til at indlæse øvelserne dagligt, så vidt jeg ved.
Besvar