Aktie tråden

Skrevet i Off-topic

Lazio CF (Jonas Andersen) 30. januar 2020, 20:29
Ikke dårligt med 7 procent stigning i dag smiley

Faxland Boldklub (Nicklas Thomsen) 30. januar 2020, 23:33
Investerede 10.000 kr. i en fond i september – bare for at prøve det, og den har indtil videre kastet +11% af sig.

Lazio CF (Jonas Andersen) 31. januar 2020, 17:47
Fuck Patriot er steget meget på ingen tid! 1.60 nu . !!

Ignotus (--) 31. januar 2020, 17:55
Jeg investerer også udelukkende i fonde.

Nogen der har erfaring med Nordnet og deres månedsopsparing?

Lazio CF (Jonas Andersen) 31. januar 2020, 18:00
Team Aries sagde:
Jeg investerer også udelukkende i fonde.

Nogen der har erfaring med Nordnet og deres månedsopsparing?
Desværre.. Aner ikke engang hvordan det foregår .. Er du i Saxo eller ?

Mussa FC (siberiaaaaaaaa) 5. februar 2020, 08:31
vil gerne spørge hvad i ser i patriot aktien?
lige nu bliver aktien udhulet af insider køb.
de har 55 mio i omsætnigs aktiver og deres største kunde har købt for 780k KCAD.
Derudover vil jeg vædde min højre kronjuvel at USA aldrig bliver kunde til et canadisk militær selsskab.

aktien er faldet med 33% Feb-Feb

lad mig gerne vide hvad jeg misser her smiley


Nørreskovens Helte (enoghalvfjerds dobbelt skudhul) 5. februar 2020, 09:26
Team Aries sagde:
Jeg investerer også udelukkende i fonde.

Nogen der har erfaring med Nordnet og deres månedsopsparing?
Har en del i månedsopsparingen. Fungerer upåklageligt. Har dog ikke solgt noget fra den endnu, så ved ikke hvordan den proces fungerer.

Lazio CF (Jonas Andersen) 5. februar 2020, 20:46
Mussa FC sagde:
vil gerne spørge hvad i ser i patriot aktien?
lige nu bliver aktien udhulet af insider køb.
de har 55 mio i omsætnigs aktiver og deres største kunde har købt for 780k KCAD.
Derudover vil jeg vædde min højre kronjuvel at USA aldrig bliver kunde til et canadisk militær selsskab.

aktien er faldet med 33% Feb-Feb

lad mig gerne vide hvad jeg misser her smiley
Deres produkter er unikke og langt foran deres konkurrenter. Hvis du ikke kan se deres kæmpe potentiale, så ved jeg ikke hvad. Salgene begynder de også at offentliggøre. Det er nu løbet starter, og det næste år bliver rigtig godt! Vent at se.

Og angående det med USA er noget pladder. Det er USA, hvor Pat får lavet de store handler og har deres kunder.

Lazio CF (Jonas Andersen) 5. februar 2020, 20:48
Mussa FC sagde:
vil gerne spørge hvad i ser i patriot aktien?
lige nu bliver aktien udhulet af insider køb.
de har 55 mio i omsætnigs aktiver og deres største kunde har købt for 780k KCAD.
Derudover vil jeg vædde min højre kronjuvel at USA aldrig bliver kunde til et canadisk militær selsskab.

aktien er faldet med 33% Feb-Feb

lad mig gerne vide hvad jeg misser her smiley
Og fordi aktien er faldet er fordi de sidste par år, kun har arbejdet i at gøre deres produkter bedre og mere unikke, og tilføje flere produkter som kan samarbejde. Det er først nu begynde at sælge, og det er nu man kommer til at se deres store potentiale.

Thorshammer United (EPU) 7. februar 2020, 00:34
Jeg har aktier mest for sjov, 300 Vestjysk Bank og 20 Nordea. Vestjysk Bank købte jeg lidt for dyrt, på en tidspunkt var kursværdien på 2/3 af købspris samtidig med Nordea faldt 10 kr. stykket. Nu er begge aktier mere værd end købsprisen, desværre tager banken sig godt betalt i depotgebyr og udbetalt udbytte er endnu mindre, så der er underskud smiley
Besvar