Hvor mange wildcards finder du?

Skrevet i Generelt

Wild Boar FC (Kenni Jacobsen) 10. februar 2020, 12:30
Jeg har lavet 5 Rapporter idag, og har fundet 2 wildcards

Mvh.

Tokyo (CK) Crew 10. februar 2020, 12:33
Nico Club sagde:
UPDATE: Jeg har siden i går aftes haft 20 ture med spejderne, som har resulteret i et enkelt wildcard (og så endda på de to bedste dage at finde dem på). Kæmpe frustration da det er mønsteret. Sender dem ud på ca 120-150 ture ugentligt og får max 1-3 wildcards... hvad er jeres erfaring?
Tre af dine talentspejderes motivation kunne godt blive lidt bedre, da det er det, der bestemmer hvor hyppigt, du render ind i et wildcard.

Til sammenligning har jeg sendt mine ud 4-5 gange og har fundet mindst en hver gang smiley

Nico Club (Nicolaj) 10. februar 2020, 12:38
Lyon sagde:
Nico Club sagde:
UPDATE: Jeg har siden i går aftes haft 20 ture med spejderne, som har resulteret i et enkelt wildcard (og så endda på de to bedste dage at finde dem på). Kæmpe frustration da det er mønsteret. Sender dem ud på ca 120-150 ture ugentligt og får max 1-3 wildcards... hvad er jeres erfaring?
Tre af dine talentspejderes motivation kunne godt blive lidt bedre, da det er det, der bestemmer hvor hyppigt, du render ind i et wildcard.

Til sammenligning har jeg sendt mine ud 4-5 gange og har fundet mindst en hver gang smiley
Den ene er håbløs, men de 4 andre har jo stadig 18-19... gør det virkelig så stor en forskel? Det må det jo gøre, når jeg hører på jeres fund. Hvordan indstiller du søgningen? smiley Pris, nyligt oprettede, land osv? smiley

Tokyo (CK) Crew 10. februar 2020, 12:49
Nico Club sagde:
Lyon sagde:
Nico Club sagde:
UPDATE: Jeg har siden i går aftes haft 20 ture med spejderne, som har resulteret i et enkelt wildcard (og så endda på de to bedste dage at finde dem på). Kæmpe frustration da det er mønsteret. Sender dem ud på ca 120-150 ture ugentligt og får max 1-3 wildcards... hvad er jeres erfaring?
Tre af dine talentspejderes motivation kunne godt blive lidt bedre, da det er det, der bestemmer hvor hyppigt, du render ind i et wildcard.

Til sammenligning har jeg sendt mine ud 4-5 gange og har fundet mindst en hver gang smiley
Den ene er håbløs, men de 4 andre har jo stadig 18-19... gør det virkelig så stor en forskel? Det må det jo gøre, når jeg hører på jeres fund. Hvordan indstiller du søgningen? smiley Pris, nyligt oprettede, land osv? smiley
Det skal lige siges, at jeg ser det som en gang, når jeg har sendt alle mine 5 spejdere afsted mindst én gang. Så jeg har lavet 20-25 rapporter og har fundet 4-5 wildcards smiley

I princippet kan det være ligegyldigt hvad du sætter indstillingerne på. Bare du har sat fokus på potentiale.
Jeg har dog sat den på kun nystartede spillere og værdien på max, da, jeg kan lide at holde øje med om, der bliver oprettet nye talenter med enormt. Og så sender jeg dem altid til forskellige lande. Du ved - Sprede nettet lidt ud smiley

Chelsea Boldklub (Hello there) 10. februar 2020, 12:56
Fandt 5-6 i går smiley
Og har fundet én i dag indtil videre. smiley

Bjørnholt FC (And then what) 10. februar 2020, 13:05
2 igår og 2 indtil videre idag

Raiders IF (slut p rut and out) 10. februar 2020, 13:37
fundet 20 indtil videre igår og idag ....som er hentet ind i truppen og testes, men intet interessant indtil videre....

Nico Club (Nicolaj) 10. februar 2020, 19:12
Raiders IF sagde:
fundet 20 indtil videre igår og idag ....som er hentet ind i truppen og testes, men intet interessant indtil videre....
Hold da op! Hvad er dine søge indstillinger på, og hvor ofte kan I sende en spejder ud? Jeg forstår det som om at det er disciplinen der afgør det?

Chelsea Boldklub (Hello there) 10. februar 2020, 19:34
Nico Club sagde:
Raiders IF sagde:
fundet 20 indtil videre igår og idag ....som er hentet ind i truppen og testes, men intet interessant indtil videre....
Hold da op! Hvad er dine søge indstillinger på, og hvor ofte kan I sende en spejder ud? Jeg forstår det som om at det er disciplinen der afgør det?
Og motivation

Raiders IF (slut p rut and out) 10. februar 2020, 19:35
kig på dette link, fortæller om spejdere

https://www.virtualmanager.com/blog/838-sa-er-den-nye-talentspejder-her

har også noget at gøre med timing er min teori, da det ikke er ligegyldigt hvornår man søger efter utrænede 15 årige, nogle dage er der flere end andre at finde....

min oplevelse er at jeg finder flest lørdag middag til mandag middag, hvorfor???

tjoh et døgn før opdateringen opdager nogle manager at de ikke har hentet deres 5 spillere inden opdateringen og henter dem, samt efter opdateringen er der mange de første 24 timer ca...

men er min oplevelse af det
Besvar