Aktie tråden

Skrevet i Off-topic

Kollywood (Mr Kollywood) 7. februar 2020, 08:24
Lazio CF sagde:
Mussa FC sagde:
vil gerne spørge hvad i ser i patriot aktien?
lige nu bliver aktien udhulet af insider køb.
de har 55 mio i omsætnigs aktiver og deres største kunde har købt for 780k KCAD.
Derudover vil jeg vædde min højre kronjuvel at USA aldrig bliver kunde til et canadisk militær selsskab.

aktien er faldet med 33% Feb-Feb

lad mig gerne vide hvad jeg misser her smiley
Og fordi aktien er faldet er fordi de sidste par år, kun har arbejdet i at gøre deres produkter bedre og mere unikke, og tilføje flere produkter som kan samarbejde. Det er først nu begynde at sælge, og det er nu man kommer til at se deres store potentiale.
Ikke for noget, men hvor har du de informationer fra? smiley Held og lykke med det tho!

Lazio CF (Jonas Andersen) 7. februar 2020, 15:38
Det er da bare t følge med på deres hjemmeside og twitter og en uofficiel facebook gruppe, så har du alle informationerne smiley

Mussa FC (siberiaaaaaaaa) 12. februar 2020, 12:45
Kollywood sagde:
Lazio CF sagde:
Mussa FC sagde:
vil gerne spørge hvad i ser i patriot aktien?
lige nu bliver aktien udhulet af insider køb.
de har 55 mio i omsætnigs aktiver og deres største kunde har købt for 780k KCAD.
Derudover vil jeg vædde min højre kronjuvel at USA aldrig bliver kunde til et canadisk militær selsskab.

aktien er faldet med 33% Feb-Feb

lad mig gerne vide hvad jeg misser her smiley
Og fordi aktien er faldet er fordi de sidste par år, kun har arbejdet i at gøre deres produkter bedre og mere unikke, og tilføje flere produkter som kan samarbejde. Det er først nu begynde at sælge, og det er nu man kommer til at se deres store potentiale.
Ikke for noget, men hvor har du de informationer fra? smiley Held og lykke med det tho!
Det lyder mere som en enhjøring historie end en objektiv opinion. held og lykke med aktien.

Ulm Warhawks (Ulmeister) 15. februar 2020, 08:50
Lazio CF sagde:
Det er da bare t følge med på deres hjemmeside og twitter og en uofficiel facebook gruppe, så har du alle informationerne smiley
I hvert fald alle informationer der prøver at tale selskabet op. Hvis casen var så hamrende god, hvorfor har de store og kloge penge så ikke presset prisen op for længst?

9 ud af 10 aktier der hypes på de forskellige forums falder før eller siden meget i værdi. Powercell er en af dem, der efterfølgende har klaret sig rigtig godt, men det var flere år efter, at hypen var stoppet. Derfor formoder jeg, at man af dem, der hypede den var videre til andre aktier, inden den for alvor begyndte at stige.

Den almene privatinvestor er oftest bedre stillet med billige fonde. Bare de færreste der vil indse det smiley

Krillox FC (Emre C) 6. juli 2020, 14:41
Hvad har folk herinde investeret i af aktier? Synes det kunne være spændende at høre hvad de forskellige managers har investeret i og evt. komme med anbefalinger til andre smiley Jeg har personligt selv investeret i danske bank og har undersøgt en anden virksomhed, som hedder Workhorse. Workhorse finder jeg især interessant grundet den enorme stigning de sidste 1-2 måneder og om de vil blive ved med det. Har i nogle ideer omkring workhorse? eller evt andre aktier? smiley

Lazio CF (Jonas Andersen) 6. juli 2020, 15:13
Jeg har investeret i Teva, American Airlines og Tesla smiley

Krillox FC (Emre C) 6. juli 2020, 16:04
Tror du tesla fortsat vil stige?

FC Hefaistos (Martin ) 6. juli 2020, 18:34
Spændende at se hvad I forskellige har smiley

Jeg har selv investeret i Danske Bank, og Genmab

Lazio CF (Jonas Andersen) 6. juli 2020, 20:29
Krillox FC sagde:
Tror du tesla fortsat vil stige?
Ja, jeg tror sgu der går lang tid før den falder, selvom mange tror den falder snart.

Tror bare den flyver afsted.

Football Club Barca (Pause) 6. juli 2020, 20:34
Krillox FC sagde:
Tror du tesla fortsat vil stige?
Ingen af de bilproducenter der laver elbiler (vel næsten alle efterhånden) har formået at lave noget, der kan konkurrere direkte med Tesla. Dog er Tesla jo også all in på elbiler. Men jeg tror det er spørgsmålet om tid før andre laver noget, der hamler lige op med Tesla. smiley
Besvar