tilbage efter 3 års pause

Skrevet i Generelt

fc Blancia (alt transferlistet) 16. februar 2020, 13:03
Ulm Warhawks sagde:
Spillerne rammes at statsforfald - oftest et sted i deres 28. år. Det vil sige, at deres stats falder hver dag, men i starten falder de mindre XP, end de opnår ved træning. Afhængig af træningsandel, så vil de et sted i 30'erne begynde at falde mere i XP, end de opnår ved træning, og deres niveau falder derfor. Hurtighed, acceleration og udholdenhed falder hurtigst. Kampånd og lederskab falder ikke.

Så man kommer ikke til tops ved at købe 33-36 årige som tidligere smiley
okay helt sikkert! det var ret nyttigt at vide smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 16. februar 2020, 13:19
Faciato FC sagde:
Pers LØVER sagde:
fc Blancia sagde:
er der nogle der kan komme med nogle små råd, for aner intet af spillet efter så lang en pause.

hvad er en acceptable træningssnit, hvad er spillerne værd og hvordan man kan bedømme det?

forstil jer jeg er nybegynder smiley det føler jeg lidt, intet er som jeg har forladt det-


tak på forhånd
Det er et spændende tidspunkt du har valgt at vende tilbage på.. Men også et tidpunkt hvor
det er ualmindelig svært at komme med råd smiley
Vi er lige foran det længe ventede ungdomshold, og ingen aner rigtigt hvad det gør ved mar-
kedet eller hvor det bedst kan betale sig at satse lige nu..
Med hensyn til træningssnit, har denne virket nogenlunde vejledende til nu:
http://www.virtualmanager.com/forums/topics/1114572-potentiale-skema-og-tabel
Men jeg ved ikke om alt vendes på hovedet i løbet af den næste uge.. smiley
Mvh Per
Mener du virkelig at enormt pot kun skal snitte 201?
Nej det mener jeg ikke er rigtigt.. smiley
Også derfor jeg skriver nogenlunde vejledende.. I skemaet står der 209, nederst står der 201 peger imod Enormt, Jeg ved faktisk ikke hvad forskellen på de 2 er.. Det et link jeg har kopieret, og som jeg skriver er det kun nogenlunde vejledende...
Mvh Per
Besvar