Ungdomshold Beta !

Skrevet i Generelt

Bjørnholt FC (And then what) 17. februar 2020, 21:27
FC Nonsense sagde:
Jeg ved ikke helt om det er fedt eller træls at man kan følge med i beta-test forummet.
Man føler sig jo helt udenfor smiley
Hvis man selv bliver valgt, så er det lidt nemmere at forholde sig til :-)

Borussia Dortmund BvB (Alexander) 17. februar 2020, 21:27
FC Nonsense sagde:
Jeg ved ikke helt om det er fedt eller træls at man kan følge med i beta-test forummet.
Man føler sig jo helt udenfor smiley
Heh har det på samme måde men syntes den beta har virkelig vækket noget liv i spillet syntes næsten vman føles helt nyt

Randsea FC (Christian) 17. februar 2020, 22:33
Borussia Dortmund BvB sagde:
FC Nonsense sagde:
Jeg ved ikke helt om det er fedt eller træls at man kan følge med i beta-test forummet.
Man føler sig jo helt udenfor smiley
Heh har det på samme måde men syntes den beta har virkelig vækket noget liv i spillet syntes næsten vman føles helt nyt
Enig, har godt kunne mærke på det salg af spillere jeg har lavet idag, at nogle lige har fået ungdomshold, og at priserne lige nu er steget på talenter.

Erritsø (JJ) 17. februar 2020, 23:59
Ej man, nu troede jeg lige at alle os der kunne se det nye forum var kommet med i 'klubben', men jeg tog åbenbart fejl. smiley

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 18. februar 2020, 05:18
Benløse Forever sagde:
Ja har læst alt omkring det men forhåbningerne er ikke for store, du ved selv hvor langt tid de første test har taget knap 1 år,men håber bare på det snart sker er bare træt af og vente og vente og vente, og skal ikke undre mig der går noget galt, hi hi hi
Hvis knap et år er 6-8 måneder, så er knap et år vel en udemærket talemåde at bruge, men ellers vil jeg mene at et halvt års tid er væsentligt mere præcis.

Barcelona All Stars (Morten) 18. februar 2020, 09:42
Randsea FC sagde:
Borussia Dortmund BvB sagde:
FC Nonsense sagde:
Jeg ved ikke helt om det er fedt eller træls at man kan følge med i beta-test forummet.
Man føler sig jo helt udenfor smiley
Heh har det på samme måde men syntes den beta har virkelig vækket noget liv i spillet syntes næsten vman føles helt nyt
Enig, har godt kunne mærke på det salg af spillere jeg har lavet idag, at nogle lige har fået ungdomshold, og at priserne lige nu er steget på talenter.
Frygter at det når at stikke af hvis nogle af dem med alt for meget på bank bogen får ungdomshold tidlig i test faserne :-)

Barcelona All Stars (Morten) 18. februar 2020, 09:43
Hajduk Split sagde:
Ej man, nu troede jeg lige at alle os der kunne se det nye forum var kommet med i 'klubben', men jeg tog åbenbart fejl. smiley
Jeg var os helt oppe at skrige, der stod jo i forumet, " i er en del af de 10%"
Men sådan gik det ikke ;-)

Olympique (ungdomshold før tyvetyve - måske) 24. februar 2020, 10:57
Det ser ud til at de næsten nåede min saglige forudsigelse fra 2017, dengang ungdomshold var lige på trapperne.

Lewis Hamilton (WP) 24. februar 2020, 12:44
Olympique sagde:
Det ser ud til at de næsten nåede min saglige forudsigelse fra 2017, dengang ungdomshold var lige på trapperne.
Det kunne være en hjælp for os andre, hvis du skrev hvad du forudsagde, Reserve Jesus.

Barcelona All Stars (Morten) 24. februar 2020, 13:09
AtIetico Madrid sagde:
Olympique sagde:
Det ser ud til at de næsten nåede min saglige forudsigelse fra 2017, dengang ungdomshold var lige på trapperne.
Det kunne være en hjælp for os andre, hvis du skrev hvad du forudsagde, Reserve Jesus.
Hahahah, ja det er ikke nemt at gætte smiley
Besvar