hvordan bliver man smidt fra 5 divi til 1 divi?

Skrevet i Generelt

Ziggi nation (ENDELIG VK) 18. februar 2020, 13:07

Tokyo (CK) Crew 18. februar 2020, 13:28
Af alle dem der havde søgt om en plads i Skotland, var klubben den, der havde flest vifapoint. Klubben var så heldig, at der var en ledig plads i den øverste række smiley

Ziggi nation (ENDELIG VK) 18. februar 2020, 13:28
Lyon sagde:
Af alle dem der havde søgt om en plads i Skotland, var klubben den, der havde flest vifapoint. Klubben var så heldig, at der var en ledig plads i den øverste række smiley
giver bare ikke mening haha

Tokyo (CK) Crew 18. februar 2020, 13:34
Ziggi nation sagde:
Lyon sagde:
Af alle dem der havde søgt om en plads i Skotland, var klubben den, der havde flest vifapoint. Klubben var så heldig, at der var en ledig plads i den øverste række smiley
giver bare ikke mening haha
Synes da det giver meget god mening, Den med flest vifapoint får den højeste plads i ligasystemet. At det så er det rigtige at gøre er en hel anden snak smiley

Ziggi nation (ENDELIG VK) 18. februar 2020, 13:53
Lyon sagde:
Ziggi nation sagde:
Lyon sagde:
Af alle dem der havde søgt om en plads i Skotland, var klubben den, der havde flest vifapoint. Klubben var så heldig, at der var en ledig plads i den øverste række smiley
giver bare ikke mening haha
Synes da det giver meget god mening, Den med flest vifapoint får den højeste plads i ligasystemet. At det så er det rigtige at gøre er en hel anden snak smiley
ja højst men ikke lige det allerhøjste haha

Erritsø (JJ) 18. februar 2020, 16:53
Det tyder vel bare på at der ikke rigtig er interesse for de større hold at spille i Skotland og derfor får et mindre hold pladsen, fordi det er det bedste af dem der har søgt.

Lewis Hamilton (WP) 18. februar 2020, 16:56
Hajduk Split sagde:
Det tyder vel bare på at der ikke rigtig er interesse for de større hold at spille i Skotland og derfor får et mindre hold pladsen, fordi det er det bedste af dem der har søgt.
Er det ikke en lidt ekstrem konklusion?
Der er vel ingen, der melder sig i et land og forventer at få en plads langt oppe i ligaerne?

Erritsø (JJ) 18. februar 2020, 17:00
AtIetico Madrid sagde:
Hajduk Split sagde:
Det tyder vel bare på at der ikke rigtig er interesse for de større hold at spille i Skotland og derfor får et mindre hold pladsen, fordi det er det bedste af dem der har søgt.
Er det ikke en lidt ekstrem konklusion?
Der er vel ingen, der melder sig i et land og forventer at få en plads langt oppe i ligaerne?
Jamen det er jo forklarende. Jeg var da også bange for hvilken division jeg blev smidt i da jeg skiftede til Tyskland, men der var heldigvis nogle bedre end mig der også søgte, eller et fåtal der søgte derfra.

Tokyo (CK) Crew 18. februar 2020, 19:45
Man kan også vælge at se lyst på det. Sæt stadion prisen op og du vil tjene kassen på det i den sæson. Plus har du ikke spillet i ligaen i det land før, tikker der også lige nogle flere credits ind på kontoen i form fuldførte bedrifter smiley

Benløse Forever (Mr Nice) 18. februar 2020, 19:52
Jeg har da gjort det tit at skifte hver uge, for at komme i det højeste liga og tjene kassen, det er ikke dumt gjort så man rykker ned og tjener også Credits i 2 div
Besvar