Nedrykning

Skrevet i Generelt

TEAM Candid (Pinseferie) 1. marts 2020, 09:03
Med de spillere jeg havde, skulle det ikke være muligt at rykke ned. Det er jeg så, så derfor gider jeg ikke mere. Det kan sku da ikke være rigtigt smiley ØV!!

Jeg appellerer til, at man får kigget på hvordan, det her spil er sat sammen, så det kommer til at virke mere retfærdigt. Jeg har været med i så mange år, at man skulle tro det er løgn, og jeg synes bare der er kommet flere og flere features på, som for mange virker uoverskueligt, i hvert fald for mig. Det må det også gøre for udviklerne, som efter min mening har mistet jordforbindelsen.

God fornøjelse fremover med spillet.

Candidatus
Manager TEAM Candid

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 1. marts 2020, 10:15
Ja øv at rykke ned efter 10 gode sæsoner som midterhold i La Primera...
Selvfølgelig er det ærgeligt... Og fair nok hvis du ikke gider mere.. smiley
Men at skyde det hele i skoene på spillet, uden at se på om du selv kunne
gøre noget anderledes, for at komme op på hesten igen, efter en uheldig
sæson er sgu da også lidt ærgeligt..
Du ville formentlig rykke direkte op igen.. !
En bedre keeper, en fornuftig kaptajn, og så undlade de mærkelige
udskiftninger efter 85 minutter, hvor du ellers kunne vende lige kampe, eller
nappe en uafgjort..
Så ved jeg du kunne etablere dig i La Primera igen.. !
Du har som du selv skriver været med rigtig længe, som "i altid" mens jeg har
spillet Vman.. Og det ærgrer mig når en etableret og respekteret manager stopper..
Håber så meget at du får lyst til at komme tilbage.. !
Mvh Per

Rhodesia (Rhodes) 1. marts 2020, 10:31
TEAM Candid sagde:
Med de spillere jeg havde, skulle det ikke være muligt at rykke ned. Det er jeg så, så derfor gider jeg ikke mere. Det kan sku da ikke være rigtigt smiley ØV!!

Jeg appellerer til, at man får kigget på hvordan, det her spil er sat sammen, så det kommer til at virke mere retfærdigt. Jeg har været med i så mange år, at man skulle tro det er løgn, og jeg synes bare der er kommet flere og flere features på, som for mange virker uoverskueligt, i hvert fald for mig. Det må det også gøre for udviklerne, som efter min mening har mistet jordforbindelsen.

God fornøjelse fremover med spillet.

Candidatus
Manager TEAM Candid
Har du kigget på din opstilling? Hvilke features er det der virker uoverskuelige?


Solsbury Hill (Jigsaw) 1. marts 2020, 11:04
Det sjovt. Jeg har det modsat dig. Jeg burde ikke have været oppe, sidste sæson var jeg få points fra at rykke ned, denne sæson er jeg ved at rykke op. Selvfølgelig grundet at jeg har solgt nogle spillere der var en del af problemet, ændre lidt taktik og opstilling.

Tror du skal have kigget på din opstilling, spillere og taktik.

Det er ikke kampmotoren.

FC Bombe Bombe (Chill) 1. marts 2020, 12:00
Det lyder helt ærlig også som det bedste at du stopper, hvis der ikke skal mere til før du mister lysten, så har du nok ikke motivationen generelt, og det er også helt fair.

Held og lykke hvor Dit liv fører dig hen fremover, vi kan Alle kun håbe, du får motivationen tilbage

Epifor (Epi) 1. marts 2020, 15:55
Udskifte nogle af dine spillere, til bedre spillere, havde måske gjort forskellen. Store ændringer er der ikke lige sket i din trup over de sidste par uger.

Hver uge er der jo en ny klub som rykker op, der enten er lige så godt som dit eget hold eller bliver lige så godt fordi de tilkøber nye spillere for at kunne forblive i ligaen. Uge efter uge vil du jo så automatisk falde i pladseringen, hvis du ikke fortsætter med at forbedre dit hold.

Måske lidt små ærgerligt at give op efter en dårlig uge, taget i betragtning af at din klub er fra 2005, men det er hvad det er.

Håber da at du genfinder lysten smiley

Besvar