Spørgsmål ang folk som er login-bannede.

Skrevet i Generelt

Benløse Forever (The Disco guy) 5. marts 2020, 09:51
Men det er også dumt, at handle så mange spillere i samme klub,når der er 1000 andre klubber man kan handle med , kan jo også være samme ip adresse for nogle af klubberne

Brøndby IF (Bye bye Benny) 5. marts 2020, 09:56
Benløse Forever sagde:
Men det er også dumt, at handle så mange spillere i samme klub,når der er 1000 andre klubber man kan handle med , kan jo også være samme ip adresse for nogle af klubberne
Samme IP-adresser slår de i hvertfald hårdt ned på.

Kollywood (Mr Kollywood) 5. marts 2020, 10:31
Benløse Forever sagde:
Men det er også dumt, at handle så mange spillere i samme klub,når der er 1000 andre klubber man kan handle med , kan jo også være samme ip adresse for nogle af klubberne
Tror ikke at du forstår, hvorfor man ofte ser specielt klubber med mange penge, handler 4-5 spillere i samme klub. F.eks. ved mit eksempel, jeg bød på en af PSG FC's spillere, hvorefter han spørger, om jeg vil have flere med, for så vil han gerne gå et par mio ned i pris på dem alle sammen. Han tjener lidt på hver spiller, og jeg har mulighed for at tjene på hver spiller. At købe flere spillere i samme klub er på ingen måde snyd, så længe at beløbene er fair. Rocket science

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 5. marts 2020, 11:30

Benløse Forever (The Disco guy) 5. marts 2020, 11:38
Kollywood sagde:
Benløse Forever sagde:
Men det er også dumt, at handle så mange spillere i samme klub,når der er 1000 andre klubber man kan handle med , kan jo også være samme ip adresse for nogle af klubberne
Tror ikke at du forstår, hvorfor man ofte ser specielt klubber med mange penge, handler 4-5 spillere i samme klub. F.eks. ved mit eksempel, jeg bød på en af PSG FC's spillere, hvorefter han spørger, om jeg vil have flere med, for så vil han gerne gå et par mio ned i pris på dem alle sammen. Han tjener lidt på hver spiller, og jeg har mulighed for at tjene på hver spiller. At købe flere spillere i samme klub er på ingen måde snyd, så længe at beløbene er fair. Rocket science
Ved jeg godt men det mistænkelig gør det meget, at man laver mange handler med 1 klub desværre

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 5. marts 2020, 11:40
Benløse Forever sagde:
Kollywood sagde:
Benløse Forever sagde:
Men det er også dumt, at handle så mange spillere i samme klub,når der er 1000 andre klubber man kan handle med , kan jo også være samme ip adresse for nogle af klubberne
Tror ikke at du forstår, hvorfor man ofte ser specielt klubber med mange penge, handler 4-5 spillere i samme klub. F.eks. ved mit eksempel, jeg bød på en af PSG FC's spillere, hvorefter han spørger, om jeg vil have flere med, for så vil han gerne gå et par mio ned i pris på dem alle sammen. Han tjener lidt på hver spiller, og jeg har mulighed for at tjene på hver spiller. At købe flere spillere i samme klub er på ingen måde snyd, så længe at beløbene er fair. Rocket science
Ved jeg godt men det mistænkelig gør det meget, at man laver mange handler med 1 klub desværre
Det er slet ikke mistænkeligt. Som Kollywood siger, så kan du spare meget mere ved at købe alt fra én og samme klub fremfor at købe fra 11 forskellige klubber. Hvis du kan spare 50-60 mio, hvorfor så ikke? Alle andre har jo lige så meget mulighed for at byde med, det er jo ikke fordi de bliver foræret mellem klubberne. + ingen vil købe et helt hold til overpris. Så det giver god mening.

Amager Halshug (Sama) 5. marts 2020, 11:42
Kollywood sagde:
Benløse Forever sagde:
Men det er også dumt, at handle så mange spillere i samme klub,når der er 1000 andre klubber man kan handle med , kan jo også være samme ip adresse for nogle af klubberne
Tror ikke at du forstår, hvorfor man ofte ser specielt klubber med mange penge, handler 4-5 spillere i samme klub. F.eks. ved mit eksempel, jeg bød på en af PSG FC's spillere, hvorefter han spørger, om jeg vil have flere med, for så vil han gerne gå et par mio ned i pris på dem alle sammen. Han tjener lidt på hver spiller, og jeg har mulighed for at tjene på hver spiller. At købe flere spillere i samme klub er på ingen måde snyd, så længe at beløbene er fair. Rocket science
Ja. Jeg har selv gjort det på det seneste. Salg til de samme klubber. Jeg får en større profit fra mine indkøb (3-5 mio), og de tager den mindre profit på 1 mio mod jeg kommer af med flere på én gang.

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 5. marts 2020, 11:56
Hvis man gerne vil eje de aller bedste spillere i spillet er det MEGET svært at undgå at købe flere fra samme klub, pga der er få klubber i spillet der køber disse spillere. smiley

AG City (Manager i AG City) 5. marts 2020, 14:22
Stor ros til CH, for at få fat i alle disse snydere, om det så er fler-klubberi eller handelsnetværk smiley
Det ville da være fint, hvis spillerne blev frigivet, men det er sekundært for mig

Illuminati FC (Illu) 5. marts 2020, 17:39
Faciato FC sagde:
Hvis man gerne vil eje de aller bedste spillere i spillet er det MEGET svært at undgå at købe flere fra samme klub, pga der er få klubber i spillet der køber disse spillere. smiley
Enig smiley
Besvar