Talentspejder

Skrevet i Generelt

Étoile Lumière (Dueholm) 19. marts 2020, 08:19
Hej alle sammen

Jeg har aldrig gået op op i talentspejdere. Men hvis jeg nu har en talentspejder der har 20 i potentiale, vil man så kunne regner 100% med hvad han bedømmer en spillere til?

Ignotus (--) 19. marts 2020, 09:20
Der er en usikkerhed i talentspejderens vurdering af spillere, også selvom han har 20 i potentiale. Så derfor bør du have 4-5 rapporter på den pågældende spiller, før du kan være nogenlunde sikker på hvad potentiale kan være.

Étoile Lumière (Dueholm) 19. marts 2020, 10:51
Ja okay, så man kan slet i bide så sikker på, hvad spilleren potentiale er.

Olympique de Athletic (Jeppe Hedegaard) 19. marts 2020, 23:44
Kan man kigge på potentialet af sine egne spillere?

mestrenerealmadrid (jannik) 20. marts 2020, 00:13
Jeg synes som regel, at de rammer rigtigt, hvis de har 20 i potentialebedømmelse. smiley Du kan godt have 5 rapporter på en spiller, hvor 3 rapporter viser formidabelt potentiale og de to andre viser lovende. Men det svinger aldrig mere end det, så du vil altid få en okay fornemmelse for, hvor spilleren ligger, og i det tilfælde, vil spilleren jo nok bare være i bunden af formidabelt pot. Og ja, man kan sagtens vurdere sine egne spillere, da man kan gå ind og vurdere én enkelt klubs spillere. Så man går bare ind på ens egen klub og trykker "vurdér spillere" smiley

mestrenerealmadrid (jannik) 20. marts 2020, 00:15
Men ja, som Aries skriver, så er en enkelt rapport nok ikke helt fyldestgørende nok smiley
Besvar