Absurde pris

Skrevet i Generelt

Cimbom Galatasaray (Okan Buruk) 4. april 2020, 15:07
Hej alle.
Jeg har svært ved at bygge mit hold fra bunden af da alle klubber kræver absurde pris for spillerne. Fx en spiller til værdi af 20000 credit er sat til transferlisten for 500000 credits. Er der flere der har det på samme måde som mig? Jeg kan slet ikke finde spillere der er realistiske skal altid byde over prisen af spilleren.

Los Cruzados (Andreas) 4. april 2020, 15:17
Markedet er eksploderet for tiden, i det er jeg enig. Der er dog stadig gode handler at lave hvis man kigger på auktioner fremfor på transferlisten - det kræver dog en del mere tålmodighed end førhen.

FC MidtjyIIand (Brian Priske) 4. april 2020, 15:39
Det skyldes at mange klubber nu har 40 truppladser fordelt på seniorhold og ungdomshold, og for at fylde dem op skal der bruges flere spillere hvilket øger efterspørgslen ift. udbuddet, og dårligere spillere bliver handlet for dyrere summer. På et tidspunkt skal det nok normalisere sig, min lige nu er der meget stor inflation i priserne på selv dårlige spillere smiley

Cimbom Galatasaray (Okan Buruk) 4. april 2020, 18:46
Ja det er trist at det er på den måde. Jeg har det ekstremt svært ved at finde passende spillere til en fair pris.

FC Rødvin (Brixtofte) 4. april 2020, 19:22
Galatasaray Academy sagde:
Ja det er trist at det er på den måde. Jeg har det ekstremt svært ved at finde passende spillere til en fair pris.
Det er et spørgsmål om tid, før priserne stabiliseres. Indtil da kan man jo smide penge efter et seniorhold i stedet.

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 4. april 2020, 19:27
Ja, jeg sidder selv og får en lille griner af folk som var hurtige med at grine af mig da jeg skrev tilbage i februar at priserne ville stige helt vildt.

Det er svært at finde spillere, i sær fordi at de spillere som er steget mest i pris ikke kommer til at blive profitable på sigt. Jeg har selv været alt for nærrig til at byde på nogle af de spillere som har været på auktion. Der er dog mange som har tjent meget på de 15-18 årige gennem transferlisten, mere end normalt så vidt jeg ved, så det er bare at finde sin "niche". Selv sidder jeg bare med penge på kontoen som jeg ikke bruger på noget.

Lewis Hamilton (WP) 4. april 2020, 19:42
Hvis du slet ikke kan finde en god handel, er det fordi du ikke kender markedet godt nok endnu.
Man kan stadig uden problemer finde gode handler på t-listen og auktioner, men pt. er spillets spillerværdi ubrugelig.
Du skal have set på, hvad du kan forvente af stats, alder og træning ud fra dit budget - så skal du nok finde gode handler.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 4. april 2020, 20:09
Galatasaray Academy sagde:
Ja det er trist at det er på den måde. Jeg har det ekstremt svært ved at finde passende spillere til en fair pris.
Det er under 5 måneder siden at mange beklagede sig over at markedet var
totalt dødt og at det ikke var muligt at lave gode handler !!!
Det marked der er lige nu er altså langt bedre.. Du er bare nødt til at ændre din
indstilling til hvad du vil betale... Du kan også sælge til langt dyrere priser..
Du er nok nød til at ændre din opfattelse af hvad der er passende spillere..
Og måske gå et niveau ned..
Er du vandt til at arbejde med lovende.. Bør du arbejde med fornuftige !
Osv... smiley
Og som nævnt køb på auktion frem for transfer... Eller find gode oversete
køb på transfer... ,)
Mvh Per

FC Rødvin (Brixtofte) 4. april 2020, 22:05
Pers LØVER sagde:
Galatasaray Academy sagde:
Ja det er trist at det er på den måde. Jeg har det ekstremt svært ved at finde passende spillere til en fair pris.
Det er under 5 måneder siden at mange beklagede sig over at markedet var
totalt dødt og at det ikke var muligt at lave gode handler !!!
Det marked der er lige nu er altså langt bedre.. Du er bare nødt til at ændre din
indstilling til hvad du vil betale... Du kan også sælge til langt dyrere priser..
Du er nok nød til at ændre din opfattelse af hvad der er passende spillere..
Og måske gå et niveau ned..
Er du vandt til at arbejde med lovende.. Bør du arbejde med fornuftige !
Osv... smiley
Og som nævnt køb på auktion frem for transfer... Eller find gode oversete
køb på transfer... ,)
Mvh Per
Gode pointer. Det er en fornøjelse, at der er gsng i markedet. Vi må jo så tilpasse os.

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 4. april 2020, 22:46
Pers LØVER sagde:
Galatasaray Academy sagde:
Ja det er trist at det er på den måde. Jeg har det ekstremt svært ved at finde passende spillere til en fair pris.
Det er under 5 måneder siden at mange beklagede sig over at markedet var
totalt dødt og at det ikke var muligt at lave gode handler !!!
Det marked der er lige nu er altså langt bedre.. Du er bare nødt til at ændre din
indstilling til hvad du vil betale... Du kan også sælge til langt dyrere priser..
Du er nok nød til at ændre din opfattelse af hvad der er passende spillere..
Og måske gå et niveau ned..
Er du vandt til at arbejde med lovende.. Bør du arbejde med fornuftige !
Osv... smiley
Og som nævnt køb på auktion frem for transfer... Eller find gode oversete
køb på transfer... ,)
Mvh Per
God nok pointe som der også blev pointeret ovenover. Noget som jeg ikke helt var hurtigt nok til at fange, nok fordi jeg ikke selv har været aktivt i 2019. Men du har ret, det er nok meget godt med lidt gang i markedet ift. tidligere, så måske vi ikke skal brokke os for meget. Vi får dog at se hvordan markedet ser ud om 6 måneder.
Besvar