Supportsag

Skrevet i Generelt

Bjørnholt FC (And then what) 9. april 2020, 11:19
Hvorfor må en manager ikke købe en spiller så mange gange han har lyst, og så gøre med ham hvad han vil? Udover self at få total overpris for ham :-)

Desuden hjælper det ikke ligefrem at hænge ham ud her på forum, specielt når han ikke kan forstå dansk så vidt jeg har forstået. Prøv at skriv til et crew medlem istedet for, som så kan sende det videre evt. :-)

Benløse Forever (Mr Nice) 9. april 2020, 11:27
Bjørnholt FC sagde:
Hvorfor må en manager ikke købe en spiller så mange gange han har lyst, og så gøre med ham hvad han vil? Udover self at få total overpris for ham :-)

Desuden hjælper det ikke ligefrem at hænge ham ud her på forum, specielt når han ikke kan forstå dansk så vidt jeg har forstået. Prøv at skriv til et crew medlem istedet for, som så kan sende det videre evt. :-)
Du syntes ikke der er noget mistænkeligt i det her prøv at se nu på handlen

Skanderborg GF (Leonhard) 9. april 2020, 11:27
Han er på auktion igen...

Bjørnholt FC (And then what) 9. april 2020, 11:29
Benløse Forever sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Hvorfor må en manager ikke købe en spiller så mange gange han har lyst, og så gøre med ham hvad han vil? Udover self at få total overpris for ham :-)

Desuden hjælper det ikke ligefrem at hænge ham ud her på forum, specielt når han ikke kan forstå dansk så vidt jeg har forstået. Prøv at skriv til et crew medlem istedet for, som så kan sende det videre evt. :-)
Du syntes ikke der er noget mistænkeligt i det her prøv at se nu på handlen
Indtil det modsatte er bevist som man siger..... det er ihvertfald ikke meningen at man skal skrive om sådan noget på forum

EDIT Der bliver da ihvertfald tjent nogle dadler smiley

Benløse Forever (Mr Nice) 9. april 2020, 11:33
Bjørnholt FC sagde:
Benløse Forever sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Hvorfor må en manager ikke købe en spiller så mange gange han har lyst, og så gøre med ham hvad han vil? Udover self at få total overpris for ham :-)

Desuden hjælper det ikke ligefrem at hænge ham ud her på forum, specielt når han ikke kan forstå dansk så vidt jeg har forstået. Prøv at skriv til et crew medlem istedet for, som så kan sende det videre evt. :-)
Du syntes ikke der er noget mistænkeligt i det her prøv at se nu på handlen
Indtil det modsatte er bevist som man siger.....

EDIT Der bliver da ihvertfald tjent nogle dadler smiley
Ja skulle købe ham og sætte ham på transfer til 15 mio

Academie de Depardieu (Interesseret i en spiller - Skriv) 9. april 2020, 11:39
Kan vi ikke bare skiftes til at købe ham og tjene lidt. Små hjerneblødninger skal da udnyttes ikke rapporteres smiley

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 9. april 2020, 16:39
Problemet med at oprette supportsag er løst nu. Jeg beklager det først blev i dag.

Det var noget knas forårsaget af opgraderingen vi lavede i tirsdag.

Bjørnholt FC (And then what) 9. april 2020, 16:45
FC Sunnyvale sagde:
Problemet med at oprette supportsag er løst nu. Jeg beklager det først blev i dag.

Det var noget knas forårsaget af opgraderingen vi lavede i tirsdag.
Smukt, tak Sunny :-)
Besvar