priser på spiller

Skrevet i Generelt

BryggerenFC (Nikolaj) 10. april 2020, 20:49
altså det er jo stukket helt af det her!!!

Atlanta Hawks (Christoffer) 10. april 2020, 21:48
De er steget lidt igen, ja - men for nogle år tilbage blev der gerne betalt 80-120M for spillere. Så helt af, er de ikke stukket ;-)

BryggerenFC (Nikolaj) 10. april 2020, 22:34
men en spiller til 1million skal jo på ingen måder prisættes op imod 3.5-4 mill altså det er jo vanvittigt..... og slet ikke når spilleren er oppe i alderen (26-30 års alderen) kan jo ikke måder få det hele til at hænge sammen... syntes sgu efterhånden det gør man ikke gider det her mere

La Nacuary (Rasmus) Crew 10. april 2020, 22:41
Det da bare med at udnytte priserne er så høje pt. Gør det til din fordel. :-)

Sønderjyske Academy (spilliet er dødt) 10. april 2020, 23:30
i vil gerne havde gang i spillet men så når det endelig sker så piver folk over det jeg forstår det ikke :/

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 10. april 2020, 23:43
BryggerenFC sagde:
men en spiller til 1million skal jo på ingen måder prisættes op imod 3.5-4 mill altså det er jo vanvittigt..... og slet ikke når spilleren er oppe i alderen (26-30 års alderen) kan jo ikke måder få det hele til at hænge sammen... syntes sgu efterhånden det gør man ikke gider det her mere
Helt ærligt... For tre måneder siden hylede alle op om at markedet var
totalt dødt og at det var umuligt at handle !!!
Nu er det omvendt.. Du kan sælge nærmest alt..
Hvad er det ultimative ? Jeg syntes det nuværende er mere
underholdende smiley
Hvis du gider, kan du også score kassen.. smiley
Mvh Per

Unicorn Factory (Andy Jr) 11. april 2020, 13:45
Mega underholdende lige nu! Massere af penge at tjene for en ny klub - spillerne er hurtige at omsætte smiley

PAN united (PANIL) 11. april 2020, 16:05
Der er vist både fordele og ulemper ved det nuværende marked :-)

- Skal blankt erkende, at jeg selv har mistet lidt af motivationen og blot ender med at købe et hold, der kører af sig selv :-)

At fornuftige spillere står transferlistet til alt mellem 5 og 10 millioner er i min verden håbløst - De skal jo også være pengene værd i den anden ende, når de er blevet ældre.

Det største problem(efter min mening), er altså den ekstra mængde spillere, der skal bruges og manglende ekstra ungdomsspillere pr. klub :-)
Dog er jeg med på, at de ekstra antal ungdomsspillere pr. klub bliver et problem om 12-14 måneder, da der blot bliver endnu flere tophold, der ligner hinanden :-) Forhåbentligt er der så udviklet på taktik-delen, så det er den bedste manager, der vinder alligevel!

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 11. april 2020, 16:17
PAN united sagde:
Der er vist både fordele og ulemper ved det nuværende marked :-)

- Skal blankt erkende, at jeg selv har mistet lidt af motivationen og blot ender med at købe et hold, der kører af sig selv :-)

At fornuftige spillere står transferlistet til alt mellem 5 og 10 millioner er i min verden håbløst - De skal jo også være pengene værd i den anden ende, når de er blevet ældre.

Det største problem(efter min mening), er altså den ekstra mængde spillere, der skal bruges og manglende ekstra ungdomsspillere pr. klub :-)
Dog er jeg med på, at de ekstra antal ungdomsspillere pr. klub bliver et problem om 12-14 måneder, da der blot bliver endnu flere tophold, der ligner hinanden :-) Forhåbentligt er der så udviklet på taktik-delen, så det er den bedste manager, der vinder alligevel!
Som jeg ser det vil de stærkeste økonomier stadig tiltrække de bedste spillere..!
Men måske der er mere til overs for de resterende klubber et niveau under..
Er enig i at mange vil miste.. Men det må tiden jo vise.. smiley

AG City (Manager i AG City) 11. april 2020, 16:40
Pers LØVER sagde:
BryggerenFC sagde:
men en spiller til 1million skal jo på ingen måder prisættes op imod 3.5-4 mill altså det er jo vanvittigt..... og slet ikke når spilleren er oppe i alderen (26-30 års alderen) kan jo ikke måder få det hele til at hænge sammen... syntes sgu efterhånden det gør man ikke gider det her mere
Helt ærligt... For tre måneder siden hylede alle op om at markedet var
totalt dødt og at det var umuligt at handle !!!
Nu er det omvendt.. Du kan sælge nærmest alt..
Hvad er det ultimative ? Jeg syntes det nuværende er mere
underholdende smiley
Hvis du gider, kan du også score kassen.. smiley
Mvh Per
Folk begynder snart at hyle igen over de ikke kan komme af med deres spillere, for alle køber til overpris nu, fordi de tror de kan score kassen.
Ja du kan sælge alt lige nu-snart kan du købe alt til en billigere penge. Jeg glæder mig over de nuværende overpriser smiley

Besvar