Træner lavere på højere anlæg - hvorfor??

Skrevet i Generelt

Chelsea AFC (TRYK FOR VILD HISTORIE) 20. april 2020, 22:44
Har næsten lige opgraderet fra sort til turkis træningsanlæg og synes virkelig ikke, jeg ser nogen markant forskel.

Hvad skyldes dette??

Ham her var talent på sort, men hans træninger på turkis har været på samme niveau eller lavere.

Hvordan??

https://www.virtualmanager.com/players/14004767-moustapha-adeshina/training

Forstår selvfølgelig, at det handler om den enkelte spillers potentiale og træningsniveau, men det burde bare ikke være den vej, træningerne går.

Krillox FC (Emre C) 21. april 2020, 01:26
Det kan enten tyde på, at din spiller har trænet godt på sort og har haft en dårlig træningsperiode siden du har fået det nye anlæg. Herudover vurderer du det kun ud fra 5 træningspas, hvilket er for få gange. På den lange bane skulle han meget gerne træne en anelse bedre smiley

Mvh Emre Cingitas

FC Internazionale (Hej) 21. april 2020, 13:44
Jeg ved ikke om det hører til myter, men der var engang en teori om at træningen faldt i en periode lige efter en opgradering. Har selv oplevet det og kendte dengang mange der har været igennem det samme. Giv det en uge eller to så vil træningerne rette sig.

Tokyo (CK) Crew 21. april 2020, 13:49
Måske kan dette svare på trådens emne. Har du fx. nogle der træninger bedre på det nye anlæg end før? smiley
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1193984-kollektive-traeninger

Næstved Hawks (Operation homegrown) 21. april 2020, 15:02
FC Internazionale sagde:
Jeg ved ikke om det hører til myter, men der var engang en teori om at træningen faldt i en periode lige efter en opgradering. Har selv oplevet det og kendte dengang mange der har været igennem det samme. Giv det en uge eller to så vil træningerne rette sig.
Ved du skriver det er en myte
Men mine træninger efter jeg gik fra Lilla til Grå var elendige i ca en uge efter

HjerneSkaderne (Carl-Hilbert Russel) 21. april 2020, 16:10
FC Internazionale sagde:
Jeg ved ikke om det hører til myter, men der var engang en teori om at træningen faldt i en periode lige efter en opgradering. Har selv oplevet det og kendte dengang mange der har været igennem det samme. Giv det en uge eller to så vil træningerne rette sig.
Det er en myte. Folk brokker sig når der kommer en serie dårlige træninger efter en hændelse men ikke når det går normalt eller bedre. Det er et velkendt fænomen at det er lettere at huske negative hændelser end positive eller hvad der falder inden for normen.

Solsbury Hill (Jigsaw) 21. april 2020, 18:01
Jeg oplever det samme på Grå versus Lilla.

Faktisk træner jeg næsten dårligere.

Chelsea AFC (TRYK FOR VILD HISTORIE) 21. april 2020, 18:18
HjerneSkaderne sagde:
FC Internazionale sagde:
Jeg ved ikke om det hører til myter, men der var engang en teori om at træningen faldt i en periode lige efter en opgradering. Har selv oplevet det og kendte dengang mange der har været igennem det samme. Giv det en uge eller to så vil træningerne rette sig.
Det er en myte. Folk brokker sig når der kommer en serie dårlige træninger efter en hændelse men ikke når det går normalt eller bedre. Det er et velkendt fænomen at det er lettere at huske negative hændelser end positive eller hvad der falder inden for normen.
Det har jo ikke noget med brok at gøre, men nærmere en påpegning af, at tingene måske ikke altid følger det princip, de burde. Giver jo ingen mening at spendere så mange penge på højere anlæg, hvis der er langt til udbyttet. Du køber jo heller ikke en sprit ny bil og smider din egen ud, hvis den nye først ville tages optimalt i brug lang tid efter

FC Internazionale (Hej) 21. april 2020, 18:45
HjerneSkaderne sagde:
FC Internazionale sagde:
Jeg ved ikke om det hører til myter, men der var engang en teori om at træningen faldt i en periode lige efter en opgradering. Har selv oplevet det og kendte dengang mange der har været igennem det samme. Giv det en uge eller to så vil træningerne rette sig.
Det er en myte. Folk brokker sig når der kommer en serie dårlige træninger efter en hændelse men ikke når det går normalt eller bedre. Det er et velkendt fænomen at det er lettere at huske negative hændelser end positive eller hvad der falder inden for normen.
Det er nok rigtigt, men jeg har oplevet at kode kan opføre sig besynderligt når det blevet stort og komplekst nok. Når det er sagt så er jeg enig, at det højst sandsynligt er det bias man har til at bemærke de negative.



HjerneSkaderne (Carl-Hilbert Russel) 21. april 2020, 20:08
Chelsea AFC sagde:
Det har jo ikke noget med brok at gøre, men nærmere en påpegning af, at tingene måske ikke altid følger det princip, de burde. Giver jo ingen mening at spendere så mange penge på højere anlæg, hvis der er langt til udbyttet. Du køber jo heller ikke en sprit ny bil og smider din egen ud, hvis den nye først ville tages optimalt i brug lang tid efter
En bedre analogi ville være at du køber en ny bil og at der pludselig er islag den første uge. Du husker og sikkert snakker om at "mand, jeg kunne ikke bruge min nye bil den første uge!" mens du ikke snakker om "den første uge med min gamle bil var der ikke islag".

Det er regressiv bias og er hardwired ind i menneskets psykologi.
FC Internazionale sagde:
Det er nok rigtigt, men jeg har oplevet at kode kan opføre sig besynderligt når det blevet stort og komplekst nok. Når det er sagt så er jeg enig, at det højst sandsynligt er det bias man har til at bemærke de negative.
Uh dear. Jeg husker tydeligt nogle logfiler vi havde der pga. en dovent kodet løkke voksede ubegrænset og endte med at crashe hele netværket da systemet begyndte at flytte rundt på 20-30gb filer konstant mellem vores maskiner. smiley
Besvar