Oprettelse af ungdomsspiller - Hvordan gør i?

Skrevet i Generelt

Deca drengene (Fandens Oldemor) 3. maj 2020, 12:01
Pers LØVER sagde:
Deca drengene sagde:
Hej Managere,

Jeg er for nylig begyndt at spille vman igen, igen, igen :-)

For mange år tilbage kan jeg huske, at jeg altid sad om søndagen efter sæsonopdateringen og oprettede alle 5 "talenter" med det samme?
Jeg gemte også altid søndags træningen til dette tidspunkt, så jeg kunne træne dem med det samme.

I ren nysgerrighed, hvordan gør I andre så?

Har i nogle faste ritualer i håb om at lave en superstjerne, henter i ungdomsspillere i løbet af ugen, hiver i alle 5 asap? :-)

Med ønsket om en god aften smiley
Jeg henter altid mine 5 ungdomsspillere, man ved jo aldrig smiley
Jeg gør det i løbet af ugen.. En eller to, inden min træning om
morgenen.. Henter aldrig keepere.. Jeg hader af en eller anden
grund keepere.. ! De er ofte mindre værdifulde, og svære for mig at
vurdere.. Det er nok fordi jeg har brændt nallerne på unge keepere
tidligere.. smiley
Mvh Per
Tak for input Per :-)

Personligt er jeg heller ikke så glade for keepere smiley

Deca drengene (Fandens Oldemor) 3. maj 2020, 12:02
Arsenäl FC sagde:
Bare se på vman-info og se, hvilken slags positionelle spillere der er mere mangel på, og opret derefter spillere til denne position på forskellige tidspunkter af dagen og natten for at øge dine chancer for at ramme jackpotten smiley
Det må jeg lige kigge nærmere på :-)

Jeg har selv overvejet, at dele oprettelsen op over ugen.

Tak for input!

Arsenäl FC (International Quad Champion) Forum-moderator 3. maj 2020, 12:10
Deca drengene sagde:
Arsenäl FC sagde:
Bare se på vman-info og se, hvilken slags positionelle spillere der er mere mangel på, og opret derefter spillere til denne position på forskellige tidspunkter af dagen og natten for at øge dine chancer for at ramme jackpotten smiley
Det må jeg lige kigge nærmere på :-)

Jeg har selv overvejet, at dele oprettelsen op over ugen.

Tak for input!
Jeg har også prøvet dette, men uden succes, så hvis jeg var dig, ville jeg oprette spillerne samme dag og nat. Du bliver naturligvis ikke altid heldig, men dine chancer øges, som jeg forklarede. Jeg prøvede mig for nylig, og jeg var lidt heldig smiley

Deca drengene (Fandens Oldemor) 3. maj 2020, 16:25
Arsenäl FC sagde:
Deca drengene sagde:
Arsenäl FC sagde:
Bare se på vman-info og se, hvilken slags positionelle spillere der er mere mangel på, og opret derefter spillere til denne position på forskellige tidspunkter af dagen og natten for at øge dine chancer for at ramme jackpotten smiley
Det må jeg lige kigge nærmere på :-)

Jeg har selv overvejet, at dele oprettelsen op over ugen.

Tak for input!
Jeg har også prøvet dette, men uden succes, så hvis jeg var dig, ville jeg oprette spillerne samme dag og nat. Du bliver naturligvis ikke altid heldig, men dine chancer øges, som jeg forklarede. Jeg prøvede mig for nylig, og jeg var lidt heldig smiley
I will do :-)

FC Internazionale (Hej) 3. maj 2020, 17:32
Ofi Kreta sagde:
FC Internazionale sagde:
Henter dem altid lige efter midnat mellem søndag og mandag. Henter aldrig en keeper og altid samme land smiley
Hvorfor aldrig en keeper ?
Skulle man gå hen og blive heldig med en talent, så får man altid mere for en markspiller end en keeper smiley

FC Internazionale (Hej) 3. maj 2020, 17:32
Dobbelt
Besvar