De 5 ungdomsspillere

Skrevet i Generelt

Paulida FC (Manager of Paulida FC) 8. maj 2020, 10:51
Hej med jer
Tak for et super godt spil og det at ungdomsholdet er kommet med er det jo bare endnu bedre
Et forslag til en forbedring kunne være at når man vælger de 5 ungdomsspillere er det kun muligt at vælger keeper, forsvar midtbane eller angreb og risikerer hvis du vælger forsvar at få 5 Venstre forsvar men er det en højre forsvarer man mangler er det lidt skidt.
Så det kunne være rart specifik at kunne vælge en evt. højre forsvar
Mvh

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 8. maj 2020, 11:09
Paulida FC sagde:
Hej med jer
Tak for et super godt spil og det at ungdomsholdet er kommet med er det jo bare endnu bedre
Et forslag til en forbedring kunne være at når man vælger de 5 ungdomsspillere er det kun muligt at vælger keeper, forsvar midtbane eller angreb og risikerer hvis du vælger forsvar at få 5 Venstre forsvar men er det en højre forsvarer man mangler er det lidt skidt.
Så det kunne være rart specifik at kunne vælge en evt. højre forsvar
Mvh
Du har helt ret.. Jeg synes du bør skrive dit forslag ind i denne tråd:
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1213996-ide-traden-kom-med-dine-forslag
Også gerne hvis du har flere gode forslag..
Mvh Per

Girondins Bordeaux (Lasse) 8. maj 2020, 21:15
Paulida FC sagde:
Et forslag til en forbedring
Kunne du evt. uddybe hvorfor dette ville være en forbedring?

Personligt ville jeg foretrække at man ikke kunne vælge overhovedet, da overraskelses elementet vil gøre det mere spændende og det ville svare bedre til virkeligheden.


Ignotus (--) 8. maj 2020, 21:20
Girondins Bordeaux sagde:
Paulida FC sagde:
Et forslag til en forbedring
Kunne du evt. uddybe hvorfor dette ville være en forbedring?

Personligt ville jeg foretrække at man ikke kunne vælge overhovedet, da overraskelses elementet vil gøre det mere spændende og det ville svare bedre til virkeligheden.
Det kunne måske også gøre systemet i stand til i højere grad at manipulere med udbuddet af forskellige positioner. En ting som jeg tænker kunne være meget fint, så vi ikke står med så mange Keepere fremfor gode FC's f.eks. smiley

Atlanta Hawks (Christoffer) 8. maj 2020, 21:24
Girondins Bordeaux sagde:
Paulida FC sagde:
Et forslag til en forbedring
Kunne du evt. uddybe hvorfor dette ville være en forbedring?

Personligt ville jeg foretrække at man ikke kunne vælge overhovedet, da overraskelses elementet vil gøre det mere spændende og det ville svare bedre til virkeligheden.
Enig med irondins Bordeaux!

Hvis man selv vil kunne vælge position så specifikt vil spillet til sidst beståt af alle de central positioner. Jeg er meget i mod dit forslag :-)

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 9. maj 2020, 10:48
... enig med Girondins Bordeaux og Atlanta Hawks

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 9. maj 2020, 11:11
Atlanta Hawks sagde:
Girondins Bordeaux sagde:
Paulida FC sagde:
Et forslag til en forbedring
Kunne du evt. uddybe hvorfor dette ville være en forbedring?

Personligt ville jeg foretrække at man ikke kunne vælge overhovedet, da overraskelses elementet vil gøre det mere spændende og det ville svare bedre til virkeligheden.
Enig med irondins Bordeaux!

Hvis man selv vil kunne vælge position så specifikt vil spillet til sidst beståt af alle de central positioner. Jeg er meget i mod dit forslag :-)
Fuldkommen enig
Besvar