Undring over liga placering

Skrevet i Generelt

Esbjerg Akademiet (Jørgen) 25. maj 2020, 22:24
Da jeg i forbindelse med slutning af forrige sæson spillede i den spanske liga 2. division, pulje 2 i sæson 2020-20,her får jeg en 15 plads(nedrykning) til næste række, her vælger jeg at sælge mit hold så, jeg kan finde nogle mere stærke spiller til klubben, får at forsøge at kunne komme igennem den spanske 3 division, men i forbindelse med at jeg sælger mit hold for at finde nye spiller klubben ryger jeg ud af ligaen og kan ikke komme ind igen, her tænker jeg at jeg prøver at søge ind i den franske liga hvor jeg havde troet at jeg ville blive placeret enten i 3 eller 4 division, men istedet blev jeg placeret i 6 division pulje 3 nogen som kan give mig 1 forklaring på denne liga placering.

Hvis emnet ikke høre til her må det gerne flyttes eller fjernes helt

Taasinge FB (M F) 25. maj 2020, 22:28
Du har bare været utrolig uheldig.
Hvis ikke ret mange den uge har søgt væk fra frankrig, har der ikke været få ledige pladser at få.
Du er så bare kommet utrolig langt ned i rækkere

Esbjerg Akademiet (Jørgen) 25. maj 2020, 22:31
Taasinge FB sagde:
Du har bare været utrolig uheldige.
Hvis ikke ret mange den uge har søgt væk fra frankrig, har der ikke været få ledige pladser at få.
Du er så bare kommet utrolig langt ned i rækkere
Ja det må jeg have været, men der er jo ikke andet at gøre end at jeg bare må kæmpe mig op i ligaen smiley

Taasinge FB (M F) 25. maj 2020, 22:35
Ellers skal du prøve at skifte til en anden liga istedet for.
Du burde jo næsten ikke kunne komme ned i 6 division igen smiley

Esbjerg Akademiet (Jørgen) 25. maj 2020, 22:45
Taasinge FB sagde:
Ellers skal du prøve at skifte til en anden liga istedet for.
Du burde jo næsten ikke kunne komme ned i 6 division igen smiley
okay ja det kunne jeg jo også prøve smiley

Sneggo FC (Sneggo) 26. maj 2020, 07:53
Hvis du har søgt ind i ligaen midt i sæsonen så kan du kun erstatte bot-holdene :-)

FC Internazionale (Hej) 26. maj 2020, 12:10
Sneggo FC sagde:
Hvis du har søgt ind i ligaen midt i sæsonen så kan du kun erstatte bot-holdene :-)
Det er det der er sket her. Du sælger dit hold søndag og har ikke et hold under opdateringen. Derfor bliver du smidt ud af ligaen. Når du laver en tilmelding efterfølgende betragtes det som en tilmelding til en igangværende sæson og derfor erstatter du en botklub. Husk altid at have minimum 8 spillere under opdateringen søndag for ikke at ryge ud af ligaen smiley

Esbjerg Akademiet (Jørgen) 26. maj 2020, 14:30
FC Internazionale sagde:
Sneggo FC sagde:
Hvis du har søgt ind i ligaen midt i sæsonen så kan du kun erstatte bot-holdene :-)
Det er det der er sket her. Du sælger dit hold søndag og har ikke et hold under opdateringen. Derfor bliver du smidt ud af ligaen. Når du laver en tilmelding efterfølgende betragtes det som en tilmelding til en igangværende sæson og derfor erstatter du en botklub. Husk altid at have minimum 8 spillere under opdateringen søndag for ikke at ryge ud af ligaen smiley
okay det skal jeg lige huske næste gang tak for svarende allesammen smiley

Kav United (Kasper) 27. maj 2020, 14:50
Hvis du vil til Spanien, skifter jeg gerne liga, så du kan på min plads? medmindre nogle med bedre vifa rang selvfølgelig får den. smiley

Esbjerg Akademiet (Jørgen) 27. maj 2020, 16:26
Kav United sagde:
Hvis du vil til Spanien, skifter jeg gerne liga, så du kan på min plads? medmindre nogle med bedre vifa rang selvfølgelig får den. smiley
Tak for tilbuddet, men jeg har bestemt mig for at give den franske liga en chance, så jeg bliver her lidt endnu smiley
Besvar