60 mio. & Professionelt Træningsanlæg, hvad nu ??

Skrevet i Generelt

Wild Boar FC (Kenni Jacobsen) 30. maj 2020, 09:36
Hej

Jeg har lige solgt alle mine spillere, og det fik jeg 110 mio. ud af, jeg valgte derfor at opgradere til professionelt.

Nu står jeg med 60 mio. På kontoen.

Jeg solgte egentlig på grund af manglende lyst, til at forsætte, men da jeg opgraderede, tænkte jeg at det kunne være fedt at få VK.

Er der nogle der har ideer til hvad jeg kan gøre med de midler jeg har lige nu smiley ??

Fredsk BK (Ikke aktiv hygger bare) 30. maj 2020, 09:54
Få købt nogle spillere, som du kan sælge videre hurtigt, og brug de genererede penge til at gentage processen, indtil du har et hold til ca. 200/300 mio.. Så kan du begynde at tænke på VK anlæg.

Hvis man virkelig vil, kan det gå rigtig hurtigt med at opbygge en god økonomi smiley

Wild Boar FC (Kenni Jacobsen) 30. maj 2020, 10:04
Fredsk BK sagde:
Få købt nogle spillere, som du kan sælge videre hurtigt, og brug de genererede penge til at gentage processen, indtil du har et hold til ca. 200/300 mio.. Så kan du begynde at tænke på VK anlæg.

Hvis man virkelig vil, kan det gå rigtig hurtigt med at opbygge en god økonomi smiley
Okay, ville du fylde alle pladser i truppen ud eller skal man fokusere på at købe lidt dyrere spillere ind som man måske kan tjene lidt mere på ved videresalg??

Fredsk BK (Ikke aktiv hygger bare) 30. maj 2020, 10:08
Wild Boar FC sagde:
Fredsk BK sagde:
Få købt nogle spillere, som du kan sælge videre hurtigt, og brug de genererede penge til at gentage processen, indtil du har et hold til ca. 200/300 mio.. Så kan du begynde at tænke på VK anlæg.

Hvis man virkelig vil, kan det gå rigtig hurtigt med at opbygge en god økonomi smiley
Okay, ville du fylde alle pladser i truppen ud eller skal man fokusere på at købe lidt dyrere spillere ind som man måske kan tjene lidt mere på ved videresalg??
Jeg ville fylde pladserne ud... der er større procentvis profit at hente på billigere spillere. Men heller ingen grund til at have penge stående på kontoen, så du skal nok lede efter spillere mellem 1-5 mio i starten smiley

Fyn United (jonathan patrick) 30. maj 2020, 14:09
Fredsk BK sagde:
Wild Boar FC sagde:
Fredsk BK sagde:
Få købt nogle spillere, som du kan sælge videre hurtigt, og brug de genererede penge til at gentage processen, indtil du har et hold til ca. 200/300 mio.. Så kan du begynde at tænke på VK anlæg.

Hvis man virkelig vil, kan det gå rigtig hurtigt med at opbygge en god økonomi smiley
Okay, ville du fylde alle pladser i truppen ud eller skal man fokusere på at købe lidt dyrere spillere ind som man måske kan tjene lidt mere på ved videresalg??
Jeg ville fylde pladserne ud... der er større procentvis profit at hente på billigere spillere. Men heller ingen grund til at have penge stående på kontoen, så du skal nok lede efter spillere mellem 1-5 mio i starten smiley
Jeg ville gøre det samme. Hvis du lige investere nogle timer i handler henover en periode, så har du hurtigt 200 mio. Det kræver også at man ligger nogle timer i, men når man har økonomien, kan man spille frit som man vil smiley
Besvar