Ungdomshold

Skrevet i Generelt

White Swan Masters (Andreas Rasmussen) 19. juni 2020, 14:28
Skal man i princippet ikke have 8 trænere, 4 til ungdom og 4 til senior, nu hvor træningen er blevet fordelt og trænere kun kan sættes til 1 gruppe?
Burde det ikke være sådan at man kan sætte en træner til at træne både 1 senior gruppe og 1 ungdomsgruppe? For min økonomi vil blive dårlig hvis jeg skal ud og hente 8 trænere..

Loyals (VMEnhancer) 19. juni 2020, 14:50
Jeg hører lige Sunnyvale om dette har været overvejet, og om det er meningen smiley

(Det kunne godt være en utilsigtet effekt)

Team Aries (zZzzZzzz) 19. juni 2020, 15:18
Ny meta i spillet! smiley

The lnvincibles (Jeppe) 19. juni 2020, 15:20
Loyals sagde:
Jeg hører lige Sunnyvale om dette har været overvejet, og om det er meningen smiley

(Det kunne godt være en utilsigtet effekt)
Tak for det.

Nerds United (WF) 19. juni 2020, 15:27
.

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 19. juni 2020, 15:40
Ja det er selvfølgelig rigtigt at ungdomsholdet vil have svært ved at finansiere sine egne trænere.

Jeg kigger på om vi kan lade trænerne indgå i 1 senior-øvelse og 1 ungdoms-øvelse.

TEAM Candid (Vinterferie) 19. juni 2020, 15:58
Det lyder fantastisk dejligt, for det vil da virkelig give besparelser på kontoen.

Hvad med dagens træning?

Har foretaget min træning i morges, men nu står der, det er muligt at lave endnu en træning for ungdomsspillerne. Kan det være rigtigt?

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 19. juni 2020, 16:04
TEAM Candid sagde:
Det lyder fantastisk dejligt, for det vil da virkelig give besparelser på kontoen.

Hvad med dagens træning?

Har foretaget min træning i morges, men nu står der, det er muligt at lave endnu en træning for ungdomsspillerne. Kan det være rigtigt?
Knappen er grøn, afhængigt af om dit ungdomshold har trænet i dag, hvilket det ikke har. Men fordi alle spillerne på ungdomsholdet allerede har trænet sammen med seniorerne i dag, så vil der ikke ske noget, hvis du klikker, fordi vi også registrerer hver enkelt spilleres seneste træningstidspunkt.

Vi kunne måske godt gå ind og tjekke om alle spillere på det pågældende hold allerede har trænet, og så gøre knappen grå og komme med en forklarende tekst for at mindske forvirringen.

Loyals (VMEnhancer) 19. juni 2020, 16:05
TEAM Candid sagde:
Det lyder fantastisk dejligt, for det vil da virkelig give besparelser på kontoen.

Hvad med dagens træning?

Har foretaget min træning i morges, men nu står der, det er muligt at lave endnu en træning for ungdomsspillerne. Kan det være rigtigt?
Hvis du udfører træningen burde det ske som hvis spillere skrifter klub og den nye klub træner selvom spilleren allerede har trænet på dagen. Den enkelte spiller vil derfor ikke træne hvis han allerede har trænet smiley

Fight Club (The Rules of Fight Club) 19. juni 2020, 16:06
FC Sunnyvale sagde:
Ja det er selvfølgelig rigtigt at ungdomsholdet vil have svært ved at finansiere sine egne trænere.

Jeg kigger på om vi kan lade trænerne indgå i 1 senior-øvelse og 1 ungdoms-øvelse.
+ 1
Det ville klart være at foretrække
Besvar