Kan ikke tilgå træningen.

Skrevet i Generelt

Tokyo (CK) Crew 19. juni 2020, 14:55
Jeg genbruger lige denne tråd smiley

Jeg kan ikke åbne siden med træning. Får beskeden: "We're sorry, but something went wrong."
Er der noget, jeg kan gøre for at få adgang til træningen igen, eller er det bare med at vente? Jeg har ikke kunne åbne træningssiden hele eftermiddagen.

Olympica De Arsenal (Guldbjørn) 19. juni 2020, 15:01
Det ser mærkeligt ud. Til gengæld ligner det at du har fået 50 truppladser hvilket er lidt mere end alle os andre smiley

Tokyo (CK) Crew 19. juni 2020, 15:04
Olympica De Arsenal sagde:
Det ser mærkeligt ud. Til gengæld ligner det at du har fået 50 truppladser hvilket er lidt mere end alle os andre smiley
Hmmm, 50 truppladser opvejer måske de milioner, jeg har brugt på stadion. Ikke værst smiley

Ignotus (--) 19. juni 2020, 15:17
Lyon sagde:
Olympica De Arsenal sagde:
Det ser mærkeligt ud. Til gengæld ligner det at du har fået 50 truppladser hvilket er lidt mere end alle os andre smiley
Hmmm, 50 truppladser opvejer måske de milioner, jeg har brugt på stadion. Ikke værst smiley
Hvad sker der når du ansætter en ungdomsspiller?

Tokyo (CK) Crew 19. juni 2020, 15:25
Team Aries sagde:
Lyon sagde:
Olympica De Arsenal sagde:
Det ser mærkeligt ud. Til gengæld ligner det at du har fået 50 truppladser hvilket er lidt mere end alle os andre smiley
Hmmm, 50 truppladser opvejer måske de milioner, jeg har brugt på stadion. Ikke værst smiley
Hvad sker der når du ansætter en ungdomsspiller?
Jeg hentede et hold på fritransfer, men kan ikke rykke dem ned.


Og under Hold --> Ungdomshold har jeg muligheden for at oprette ungdomsholdet, men så får jeg denne besked:

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 19. juni 2020, 15:41
Hvad i alverden! :O

Det er eddermame underligt.. hæng på, så undersøger jeg det.

Du har stadig dit ungdomshold, så du skal ikke forsøge at gøre noget for at lave et nyt.... det er bare blevet skjult af en eller anden grund.

Rhodesia (Rhodes) 19. juni 2020, 15:49
50 truppladser er ikke dumt.
--

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 19. juni 2020, 15:55
Lyon sagde:
Andre der har mistet deres ungdomshold efter, at der er kommet adskilt træning?
Jeg havde ingen spiller på ungdomsholdet. Og det ser vist også ud som om, at jeg er gået tilbage til det gamle humørsystem?
Det er rettet nu.

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 19. juni 2020, 16:01
Rhodesia sagde:
50 truppladser er ikke dumt.
-Under træning, ser det ud til at jeg kan træne (Barren er grøn) Jeg kan naturligvis ikke træne, da jeg har trænet for i dag.
Jeg går ud fra at du mener at der er en grøn knap ud for dit ungdomshold, ikke?

Det skyldes at den tjekker om dit ungdomshold har trænet i dag, hvilket det ikke har. Men fordi alle spillerne på ungdomsholdet allerede har trænet sammen med seniorerne, så er der ingen at træne, når du klikker.

Det er ikke en bug, da det skyldes overgangen til den opdelte træning.

Vi kunne måske godt gå ind og tjekke om alle spillere på det pågældende hold allerede har trænet, og så gøre knappen grå og komme med en forklarende tekst for at mindske forvirringen.

Tokyo (CK) Crew 19. juni 2020, 16:08
FC Sunnyvale sagde:
Lyon sagde:
Andre der har mistet deres ungdomshold efter, at der er kommet adskilt træning?
Jeg havde ingen spiller på ungdomsholdet. Og det ser vist også ud som om, at jeg er gået tilbage til det gamle humørsystem?
Det er rettet nu.
Det er perfekt. Tak for det og god weekend smiley
Besvar