Indlæsning af trænings øvelser

Skrevet i Generelt

AC Niller Killer (Niels Pilgaard) 19. juni 2020, 19:43
Er jeg den eneste der ikke kan indlæse dagens trænings øvelser fra VMANINFO?

Chickenlegs United (Jaksi) 19. juni 2020, 20:07
Nej, jeg kan heller ikke. Det er kritisk!

Tokyo (CK) Crew 19. juni 2020, 20:11
Jeg kan ikke engang åbne træningssiden smiley

AC Niller Killer (Niels Pilgaard) 19. juni 2020, 20:17
Lyon sagde:
Jeg kan ikke engang åbne træningssiden smiley
Det kan jeg nu godt, men har ikke muligheden om at indlæse øvelser, ved ikke om det er noget de har glemt at sætte ind efter opdatering eller om det er fordi det hele driller generelt

Chickenlegs United (Jaksi) 19. juni 2020, 20:17
Crikey! Det er også kritisk.

Ofi Kreta (Ingenting) 19. juni 2020, 20:20
Chickenlegs United sagde:
Crikey! Det er også kritisk.
Måske ikke ligefrem kritisk, blot et spil jo, men det er vel bare typiskt for VMAN, at hver gang der bliver lavet noget om, **** det hele op, man får hvad man betaler for.

AC Niller Killer (Niels Pilgaard) 19. juni 2020, 20:22
Ofi Kreta sagde:
Chickenlegs United sagde:
Crikey! Det er også kritisk.
Måske ikke ligefrem kritisk, blot et spil jo, men det er vel bare typiskt for VMAN, at hver gang der bliver lavet noget om, **** det hele op, man får hvad man betaler for.
Synes nu bestemt ikke vi skal brokke os! Der har været STORE opdateringer den seneste tid.. noget vi har bedt om, så synes jeg det er lidt utaknemmeligt at brokke sig over at der er lidt knas nogengange.. smiley

Chickenlegs United (Jaksi) 19. juni 2020, 20:22
Ofi Kreta sagde:
Chickenlegs United sagde:
Crikey! Det er også kritisk.
Måske ikke ligefrem kritisk, blot et spil jo, men det er vel bare typiskt for VMAN, at hver gang der bliver lavet noget om, **** det hele op, man får hvad man betaler for.
Når nu jeg skriver, at det er kritisk, så er det jo nok ment som om, at det er i forhold til spillet, at det er det, hvis du spiller med at indlæse træningsprogram på daglig basis. Synes du ikke det er kritisk, så er det meget fint for mig :-) Dog så er jeg tilfreds med de nye tiltag og er ikke i panik. Det er jo fredag.

Rhodesia (Rhodes) 19. juni 2020, 20:28
Ofi Kreta sagde:
Chickenlegs United sagde:
Crikey! Det er også kritisk.
Måske ikke ligefrem kritisk, blot et spil jo, men det er vel bare typiskt for VMAN, at hver gang der bliver lavet noget om, **** det hele op, man får hvad man betaler for.
Nu sidder vi så i et spil, og har en debat som du tager del i. Debatten omhandler ''bare et spil'', som du betaler for månedligt. Kan du ikke undlade at skrive, hvis du bare vil whine..
Det generelle budskab i din besked er hørt før, og jeg mener at vi godt kunne være den foruden.

Olympica De Arsenal (Guldbjørn) 19. juni 2020, 21:00
Så vidt jeg ved er VMANINFO, og dermed indlæsning af træningsøvelser, kørt af en vman bruger og ikke direkte af vman. Derfor kan man vel ikke forvente at vman tager hensyn til hvilke træningsextensions og andre Chromeextensions man nu har installeret.

Især nu når der er kommet en større ændring til træningen skal der nok lige ind og ændres lidt i noget kode kunne jeg forestille mig.
Mon ikke at de ansvarlige nok skal få det opdateret inden for en overskuelig periode så vi igen kan indlæse træningsøvelser.

Noget helt andet er at man så kan diskutere hvorvidt en funktion som at gemme og indlæse træningsøvelser skal være en funktionalitet direkte i vman.

EDIT: Man kunne måske passende rapportere det på det forum der hører til VMANINFO: https://www.virtualmanager.com/forums/da/vmaninfo-dk
Besvar