Vman Info Træningsprogram

Skrevet i Generelt

Fenerbahce SK (T KOC) 20. juni 2020, 11:25
Kan i indlæse øvelser fra VmanInfo ? Når jeg står på "Øvelser" så kan jeg ikke indlæse træningsprogram hverken for i dag eller imorgen.

Leeds United FC (Yes Flytter snart til England) 20. juni 2020, 11:48
Tror du bare skal gå ind i "Træning" ven, det virker i hvert fald for mig smiley

Fenerbahce SK (T KOC) 20. juni 2020, 11:55
Leeds United FC sagde:
Tror du bare skal gå ind i "Træning" ven, det virker i hvert fald for mig smiley
Nope, Går ind på træning -> øvelser -> og der kan jeg ikke se den knap der plejer at komme med "Indlæse imorgens øvelser" eller hvad end den plejede at sige.

Loyals (VMEnhancer) 20. juni 2020, 12:14
Fenerbahce SK sagde:
Nope, Går ind på træning -> øvelser -> og der kan jeg ikke se den knap der plejer at komme med "Indlæse imorgens øvelser" eller hvad end den plejede at sige.
At de dukker op er låst på hjemmeside-adressen, men da denne er ændret dukker knapperne ikke op smiley

Fenerbahce SK (T KOC) 20. juni 2020, 13:46
Så hvordan kan man så indlæse træningsprogrammerne?

Loyals (VMEnhancer) 20. juni 2020, 15:31
Fenerbahce SK sagde:
Så hvordan kan man så indlæse træningsprogrammerne?
Det kan du ikke før Castiglione opdaterer udvidelsen til Chrome - Jo, muligvis hvis du ændrer i udvidelsen lokalt.

Så du må væbne dig med tålmodighed.

Fenerbahce SK (T KOC) 20. juni 2020, 15:44
Loyals sagde:
Fenerbahce SK sagde:
Så hvordan kan man så indlæse træningsprogrammerne?
Det kan du ikke før Castiglione opdaterer udvidelsen til Chrome - Jo, muligvis hvis du ændrer i udvidelsen lokalt.

Så du må væbne dig med tålmodighed.
Ja okay, så venter vi bare. Så det bare om at poppe programmet ind manuelt indtil det sker

Mighty Ducks (Anders) 22. juni 2020, 22:57
Fenerbahce SK sagde:
Loyals sagde:
Fenerbahce SK sagde:
Så hvordan kan man så indlæse træningsprogrammerne?
Det kan du ikke før Castiglione opdaterer udvidelsen til Chrome - Jo, muligvis hvis du ændrer i udvidelsen lokalt.

Så du må væbne dig med tålmodighed.
Ja okay, så venter vi bare. Så det bare om at poppe programmet ind manuelt indtil det sker
Samme her, håber at Castiglione får tid til at se på det. Er virkelig noget man hurtigt savner!
Besvar