Søger du personale til din klub?

Skrevet i Generelt

Mussa FC (siberiaaaaaaaa) 18. juni 2020, 20:35
Gümüslükspor sagde:
Loyals sagde:
Gümüslükspor sagde:
Lidt off-topic, hvornår er det personale 'kan' gå på pension? Havde lige ansat en på 63, han planlagde pension dagen efter -.-
60+ er pensionsalderen smiley
Perfekt. Jeg takker. smiley

Jeg har en eller anden opfattelse af, at folk jævnligt skifter stab ud. Er det fordi at lønningerne stiger for hver gang, også skifter man lidt ud eller hvad er det præcis tendensen er?
Det er svært og sige men hvis nogle har en 20-19 træner og der kommer en 20-20 på markedet til sammen løn jamen så kunne det godt ske med en udskiftning. men personligt skifter jeg ikke ud da der for mange omkostninger forbundet med en udskiftning.

Aarhus (big boss) 18. juni 2020, 20:47
Mussa FC sagde:
Gümüslükspor sagde:
Loyals sagde:
Gümüslükspor sagde:
Lidt off-topic, hvornår er det personale 'kan' gå på pension? Havde lige ansat en på 63, han planlagde pension dagen efter -.-
60+ er pensionsalderen smiley
Perfekt. Jeg takker. smiley

Jeg har en eller anden opfattelse af, at folk jævnligt skifter stab ud. Er det fordi at lønningerne stiger for hver gang, også skifter man lidt ud eller hvad er det præcis tendensen er?
Det er svært og sige men hvis nogle har en 20-19 træner og der kommer en 20-20 på markedet til sammen løn jamen så kunne det godt ske med en udskiftning. men personligt skifter jeg ikke ud da der for mange omkostninger forbundet med en udskiftning.
Jeg forstår, takker smiley



Danske Disciple (Benjamin) 19. juni 2020, 15:39
Absalons Drenge sagde:
Det var sgu fornemt, jeg siger tak for 3 styks.


Droom FC (Mr Doctor Drooms Dromedar) 20. juni 2020, 20:56
Søger 20 x 20 trænere, men også en 20 19 20 eller en 20 18 20! Kom med en massesmiley
Søger også en god og billig talentspejder
Mange taksmiley

Moeberg (Moe) 21. juni 2020, 19:58
Søger en 20 x 20 træner, giver 1 utrænet

Skriv et brev hvis du har en


Besvar