Blander øvelserne rundt.

Skrevet i Generelt

FC RaBaller (JayJay McKlay) 23. juni 2020, 10:38
Bliver jeres browser/VMAN også ved med at blande jeres grupper i øvelser under træning rundt random som det passer den?

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 23. juni 2020, 10:42
FC RaBaller sagde:
Bliver jeres browser/VMAN også ved med at blande jeres grupper i øvelser under træning rundt random som det passer den?
Ikke her.. ! Kan det have noget med seperat træning af ungdomshold/seniorhold at gøre..
At der måske kræves flere træningsgrupper for at opnå optimal træning ?
Mvh Per

FC RaBaller (JayJay McKlay) 23. juni 2020, 10:44
Jeg har netop flere trænings grupper men har også galoperende OCD så det fungere slet ikke at VMAN vil bestemme hvordan de ligger.

Altså jeg vil selv bestemme rækkefølgen på dem.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 23. juni 2020, 10:51
FC RaBaller sagde:
Jeg har netop flere trænings grupper men har også galoperende OCD så det fungere slet ikke at VMAN vil bestemme hvordan de ligger.

Altså jeg vil selv bestemme rækkefølgen på dem.
Ok.. Jeg har ikke ungdomshold, så træner kun en gang..! Og har ingen
problemer udover at jeg glemmer tilføje spillere til træningsgrupper smiley
Mvh Per

FC RaBaller (JayJay McKlay) 23. juni 2020, 10:54
Ohøj Per

Det er nemlig også lidt mit problem når de ligger sådan lidt hulter til bulter så ender spillere i de forkerte grupper med mere.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 23. juni 2020, 11:08
FC RaBaller sagde:
Ohøj Per

Det er nemlig også lidt mit problem når de ligger sådan lidt hulter til bulter så ender spillere i de forkerte grupper med mere.
Så er det vel "bare" om for dig at oprette de rigtige grupper, nogle for seniorhold,
og nogle for ungdomshold..
Du har så muligheden for at træne seniorhold efter kampe for at opretholde energien i
kampe.. Og træne ungdomsspiller før for at træne med højest mulig energi..
Er det ikke det der er hensigten ?
Mvh Per

Ignotus (--) 23. juni 2020, 11:17
Hvad for en browser anvender du? Jeg har ikke problemer med min i Chrome.

Ignotus (--) 23. juni 2020, 11:27
Det ligner at der bliver sorteret efter træneren og ikke selve oprettelsen af øvelsen. Mine træningsgrupper oprettede jeg i rækkefølgen som mine trænere står angivet i - og de bliver ikke blandet rundt.

Von Phyha FC (Nu må vi se om vi ka) 23. juni 2020, 12:07
Ved mig er de også blandet. Først er gruppe 6 så 3- 4- 7- 1- 5 før startede grupperne med nr. 1 og så fremdeles.

Jeg spiller på min iPad (appels egen browser)

edit. nu er jeg inde på min pc (microsoft Edge) og her står de på samme forkerte måde.

Ignotus (--) 23. juni 2020, 12:23
Von Phyha FC sagde:
Ved mig er de også blandet. Først er gruppe 6 så 4- 3- 7- 1- 5 før startede grupperne med nr. 1 og så fremdeles.

Jeg spiller på min iPad (appels egen browser)
Rækkefølgen på dem er øjst sandsynligt efter dine trænere;
Gwrddywal Conway
Mbuso Tsichlas
Masamitsu Tominaga
Naoki Iwana
Johann Lohse
Dmytro Plaksa
Besvar