Blander øvelserne rundt.

Skrevet i Generelt

Von Phyha FC (Nu må vi se om vi ka) 23. juni 2020, 12:35
Team Aries sagde:
Von Phyha FC sagde:
Ved mig er de også blandet. Først er gruppe 6 så 4- 3- 7- 1- 5 før startede grupperne med nr. 1 og så fremdeles.

Jeg spiller på min iPad (appels egen browser)
Rækkefølgen på dem er øjst sandsynligt efter dine trænere;
Gwrddywal Conway
Mbuso Tsichlas
Masamitsu Tominaga
Naoki Iwana
Johann Lohse
Dmytro Plaksa
det kan godt se ud som om at de bliver blandet efter hvornår jeg har ansat dem - så går der noget tid før min målmandstræner kommer op hvor jeg gerne vil have ham smiley

FC RaBaller (JayJay McKlay) 23. juni 2020, 13:00
Ja det pænt træls har lige slettet samtlige grupper og oprettet nye samme resultat.

Har et væld af problemer efter det ungdomshold release her synes det er et kæmpe problem at man ikke kan træne sine ungdomsholds spillere sammen med førsteholdstruppen mere det vil sige at de spillere som man er nødt til at bruge på ungdomsholdet for at holde dem ok glade men gerne vil træne som senior er du nødt til at lave helt egen grupper til som du så heller ikke selv kan få lov og bestemme rækkefølgen på.
Det er ved at tage seriøs tid og træne sine spillere.

TEAM Candid (Vinterferie) 23. juni 2020, 13:09
Bruger også Edge som browser, og mine ungdomstræningsgrupper er også helt hulter til bulter. Det må kunne laves, ikk´ Sunny?

ACH Hatting (Carsten L Hansen) 23. juni 2020, 17:45
nu har jeg rettet min 5 bokse de sidste par dag med nøjagtig samme resultat, de bliver blandet rundt, jeg vil selv bestemme rækkefølgen på dem som før, så sæt i gang og få det bragt i orden

FC Aquador (STOPPET) 23. juni 2020, 19:40
FC RaBaller sagde:
Bliver jeres browser/VMAN også ved med at blande jeres grupper i øvelser under træning rundt random som det passer den?
For mig bliver øvelserne blandet til den rækkefølge mit personale står i på personalesiden. ikke det store problem dog.

ZumZum IF (Mark) 23. juni 2020, 20:29
Min OCD er også **** irriteret over at keeper står nede mellem midtbane og angreb.

Bones of Thor (Thorbone) 24. juni 2020, 16:06
ditto her, samme problem.


FC Vithen (Niclas Jensen) 27. juni 2020, 06:49
Samme her. Ret stort irritations moment.

Kan vi ikke få en tilbagemelding, om hvornår det evt. bliver rettet?

Kav United (Kasper) 27. juni 2020, 17:37
Jeg har oplevet det samme, og det er kommet efter de har delt træningen op.

Jeg har altid haft dem sorteret efter Keeper, forsvar, midtbane, angriber og unge under 20.

Men efter er de sorteret efter Forsvar, Unge, Angriber, Midtbane, og Keeper.

Det er virkelig irriterende, at man ikke kan rykke grupperne rundt, men at man er nød til at slette grupperne, og sorterer dem forfra. smiley


FC RaBaller (JayJay McKlay) 27. juni 2020, 20:48
Kav United sagde:
Jeg har oplevet det samme, og det er kommet efter de har delt træningen op.

Jeg har altid haft dem sorteret efter Keeper, forsvar, midtbane, angriber og unge under 20.

Men efter er de sorteret efter Forsvar, Unge, Angriber, Midtbane, og Keeper.

Det er virkelig irriterende, at man ikke kan rykke grupperne rundt, men at man er nød til at slette grupperne, og sorterer dem forfra. smiley
Det hjælper ikke og slette dem og oprette dem igen de bliver bare blandet tilbage igen.
Besvar