Spillervurderinger

Skrevet i Generelt

Juventus Club (Casper) 28. juni 2020, 16:55
Har nu solgt min klub, som havde en vurdering på 5 mil, mest ungdomsspillere og nu står jeg tilbage med 1,6 mil. Hvad sker der for spillerpriserne? Enten er vurderingerne dybt misvisende, ellers så noget andet. For et år siden solgte jeg mit hold som var 8 mil værd til omkring 22 mil. Hvad tænker i?

FC Hefaistos (Martin ) 28. juni 2020, 17:00
Det er altid en risiko at sælge på auktioner. Så hvis du har startet den på 1C, så kan alt jo ske smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 28. juni 2020, 17:35
Juventus Club sagde:
Har nu solgt min klub, som havde en vurdering på 5 mil, mest ungdomsspillere og nu står jeg tilbage med 1,6 mil. Hvad sker der for spillerpriserne? Enten er vurderingerne dybt misvisende, ellers så noget andet. For et år siden solgte jeg mit hold som var 8 mil værd til omkring 22 mil. Hvad tænker i?
Jeg tænker at du hænger dig alt for meget i værdi, når du sælger,
Og i endnu højere grad når du køber... !
Du bør kigge position, stats og træning i stedet for.. Og lære markedet
at kende...
Mvh Per

Juventus Club (Casper) 28. juni 2020, 17:42
Kan du selvfølgelig have ret i. Synes nok bare selv jeg havde en god ide om hvad jeg lavede, men det er ikke sikkert må bare prøve igen. Med mit træningsanlæg, hvad vil du så råde mig til jeg går efter, i forhold til træningsgennemsnit? Har det anden bedste anlæg , og plejer gå efter omkring 120xp som minimums træning.

Tak for svar smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 28. juni 2020, 18:02
Juventus Club sagde:
Kan du selvfølgelig have ret i. Synes nok bare selv jeg havde en god ide om hvad jeg lavede, men det er ikke sikkert må bare prøve igen. Med mit træningsanlæg, hvad vil du så råde mig til jeg går efter, i forhold til træningsgennemsnit? Har det anden bedste anlæg , og plejer gå efter omkring 120xp som minimums træning.

Tak for svar smiley
Jeg vil ikke råde til et træningsnit.. Kig på hver enkel spiller..
Er han trænet U/træner.. Har han spillet mange kampe? Er han trænet med
en dårlig træner.. Trænet med lav energi ? På hvilket anlæg..
Se på spilleren og dan dig dig eget indtryk, for hver eneste spiller du
køber, kan du ikke se det bliver bedre hos dig, skal du ikke købe smiley
Mvh Per

Juventus Club (Casper) 28. juni 2020, 18:09
Okay, mange tak. Det vil jeg tage til mig!

Bonderup FC (Emil H Bruun) 28. juni 2020, 18:11
Jeg må altså give dig lidt ret for ca et halvt/helt år siden syntes jeg der var rigtigt godt gang i markedet, men syntes det er helt helt dødt lige pt. (Men det er jo bare min egen holdning!)

Men kender godt følelsen! Ikke giv op! Lige pludseligt bliver det rigtigt sjovt igen! Hæng i det gode spil og fælleskab!

Se bedste hilsener :-)

Juventus Club (Casper) 28. juni 2020, 18:14
Minimaniax sagde:
Jeg må altså give dig lidt ret for ca et halvt/helt år siden syntes jeg der var rigtigt godt gang i markedet, men syntes det er helt helt dødt lige pt. (Men det er jo bare min egen holdning!)

Men kender godt følelsen! Ikke giv op! Lige pludseligt bliver det rigtigt sjovt igen! Hæng i det gode spil og fælleskab!

Se bedste hilsener :-)
Ja synes det er lidt dødt, men man må jo bare have nogen på lager til det forhåbenligt boomer igen smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 28. juni 2020, 18:46
Minimaniax sagde:
Jeg må altså give dig lidt ret for ca et halvt/helt år siden syntes jeg der var rigtigt godt gang i markedet, men syntes det er helt helt dødt lige pt. (Men det er jo bare min egen holdning!)

Men kender godt følelsen! Ikke giv op! Lige pludseligt bliver det rigtigt sjovt igen! Hæng i det gode spil og fælleskab!

Se bedste hilsener :-)
Hmm.. Det er vist mange år siden der har været den gang i markedet,
som der er lige nu.. smiley
Det tror jeg de fleste managers vil skrive under på...!
Men selvfølgelig sker det forskellige steder i markedet, og lige nu er det
den unge del der er gang i..
Og vil man vil handle, må man indrette sig efter det.. smiley
Men der er altså virkelig gang i markedet lige nu.. Hvorfor føler du, der
ikke er det ?
Mvh Per

Bonderup FC (Emil H Bruun) 28. juni 2020, 19:01
Uhh Per jeg tror du har ret i at det er de unge der gang i nu, især her efter ungdom kom til :-)

Jeg vil nødigt starte en diskussion med en så dygtig og erfaren træner som dig, det er jo bare min personlige holdning, og den kan være helt og aldeles forkert :-)

Syntes bare altid jeg har solgt en spiller eller to pr sæson/uge. Men det harmonere nok også i at jeg førhen har handlet med spillere i 2-3 millioners klassen, og de er nok nemmere at sælge en spillere til 7-10 millioner.

Men nok om det, tak for hjælpen tidligere for et par uger siden om at omlægge træningen sidste uge gav det et lille boost i værdi og vurderinger bare i den første uge.

God vind og god søndag derude.
Besvar