Blander øvelserne rundt.

Skrevet i Generelt

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 27. juni 2020, 22:21
FC RaBaller sagde:
Kav United sagde:
Jeg har oplevet det samme, og det er kommet efter de har delt træningen op.

Jeg har altid haft dem sorteret efter Keeper, forsvar, midtbane, angriber og unge under 20.

Men efter er de sorteret efter Forsvar, Unge, Angriber, Midtbane, og Keeper.

Det er virkelig irriterende, at man ikke kan rykke grupperne rundt, men at man er nød til at slette grupperne, og sorterer dem forfra. smiley
Det hjælper ikke og slette dem og oprette dem igen de bliver bare blandet tilbage igen.
... og igen og igen og igen ... Mon ikke Sunny kan rette det med nogle få klik - gerne snart smiley

Kav United (Kasper) 27. juni 2020, 23:19
Breaking Bad sagde:
FC RaBaller sagde:
Kav United sagde:
Jeg har oplevet det samme, og det er kommet efter de har delt træningen op.

Jeg har altid haft dem sorteret efter Keeper, forsvar, midtbane, angriber og unge under 20.

Men efter er de sorteret efter Forsvar, Unge, Angriber, Midtbane, og Keeper.

Det er virkelig irriterende, at man ikke kan rykke grupperne rundt, men at man er nød til at slette grupperne, og sorterer dem forfra. smiley
½



Det hjælper ikke og slette dem og oprette dem igen de bliver bare blandet tilbage igen.
... og igen og igen og igen ... Mon ikke Sunny kan rette det med nogle få klik - gerne snart smiley
Der man man bare se. Jeg har ikke engang gidet og prøve at slette dem..
Men **** irriterende er det smiley

Vi krydser for Sunny kommer med en løsning på det. smiley

ACH Hatting (Carsten L Hansen) 28. juni 2020, 11:13
det kræver der kommer en administrator ind og læser disse indlæg, nu har det været oprettet i 6 dage og der har ikke været nogen tilbage melding endnu

Bavianerne KJ (Grafik) 1. juli 2020, 21:14
Jeg synes også det er noget bøvl, mit system med forskellige træninger er også blevet helt ødelagt. Ser heller ikke nogen fordel ved at opdele træning for ungdomshold og seniorhold. Synes bare det er besværligt og mere tidskrævende... ikke stor fan af opdateringen

ACH Hatting (Carsten L Hansen) 4. juli 2020, 11:27
Det kan sku da ikke passe at bare forde vi ikke er med i testversionen, så overhør man os, vi bliver også forhindred i at skrive inde i nogle af indlægene i sociale,. nu må det høre op, og lyt til os, jeg har efterhånden været med i mange hår og har nydt dette spil, men må indrømme, jeg er begyndt og ærgre mig over, at jeg lige har fornyet mit abonneman. dels så bliver der flyttet rundt på mine trænings øvelser, og kan nu se til min skræk, at den også bytter rundt på intensiteten, jeg har alså ikke tid til at rykke alt det tilbage, hver dag inden træning. det kan da ikke passe at der ikke en gang har været an administrator inde og svare på problemet endnu. det hjælper heller ikke at oprette en suport sag, for det har været prøvet.
Besvar