Ny rig klub

Skrevet i Generelt

Brunsvig Boldklub (Gøngehøvdingen) 10. juli 2020, 23:15
Jeg har været så heldig at sælge et talent, som gør at jeg har ca. 32 mill på kontoen.
Hvordan skal en klub af min størrelse forvalte de penge?

Håber I kan bidrage med lidt hjælp smiley

Football Club Barca (Pause) 11. juli 2020, 00:20
Opgrader træningsfaciliteter

Holm FK (Simon) 11. juli 2020, 00:25
Det må du endelig ikke gøre. Du skal købe nogle fornuftige spillere og opgradere stadion, så du kan få en højere indtægt for hver kamp. Du vil ikke få noget ud af træningsanlæg, da du ikke vil kunne få et godt nok, til at få talenter til at stige i værdi :-)

Aarhus (big boss) 11. juli 2020, 00:36
Synes dog heller ikke der er nogen mening i, at købe spillere som du ikke kan sælge videre, hvis du tænker på udvikling på længere sigt. Træningsanlægget er nødvendigt, men jeg vil dog hellere ikke mene, at du skal bruge alle dine penge på træningsanlæg. Måske ville opgraderer til grå eller sort som max.

Kollywood (Mr Kollywood) 11. juli 2020, 00:39
Opgrader maks til stort baneanlæg - Det kan trods alt hjælpe dine spillere med at holde værdi. men ellers brug det på stadion og spillere, og fokuser på at handle meget. køb billigt på auktion, sælg lidt dyrere t-listen. smiley det kommer ikke til at hjælpe dig, at opgradere anlægget yderligere, da du ikke kan træne spillere op selv på grå/sort smiley


Football Club Barca (Pause) 11. juli 2020, 01:29
Holstebro sagde:
Opgrader maks til stort baneanlæg - Det kan trods alt hjælpe dine spillere med at holde værdi. men ellers brug det på stadion og spillere, og fokuser på at handle meget. køb billigt på auktion, sælg lidt dyrere t-listen. smiley det kommer ikke til at hjælpe dig, at opgradere anlægget yderligere, da du ikke kan træne spillere op selv på grå/sort smiley
Det kan man da sagtens, hvis man træner dem korrekt :-)

Kollywood (Mr Kollywood) 11. juli 2020, 01:35
Saint Etienne sagde:
Holstebro sagde:
Opgrader maks til stort baneanlæg - Det kan trods alt hjælpe dine spillere med at holde værdi. men ellers brug det på stadion og spillere, og fokuser på at handle meget. køb billigt på auktion, sælg lidt dyrere t-listen. smiley det kommer ikke til at hjælpe dig, at opgradere anlægget yderligere, da du ikke kan træne spillere op selv på grå/sort smiley
Det kan man da sagtens, hvis man træner dem korrekt :-)
Altså ja, men det giver meget lidt fortjeneste på meget lang tid smiley Specielt pt hvor prisen på unge spillere er så høj smiley

Kollywood (Mr Kollywood) 11. juli 2020, 01:43
Holstebro sagde:
Saint Etienne sagde:
Holstebro sagde:
Opgrader maks til stort baneanlæg - Det kan trods alt hjælpe dine spillere med at holde værdi. men ellers brug det på stadion og spillere, og fokuser på at handle meget. køb billigt på auktion, sælg lidt dyrere t-listen. smiley det kommer ikke til at hjælpe dig, at opgradere anlægget yderligere, da du ikke kan træne spillere op selv på grå/sort smiley
Det kan man da sagtens, hvis man træner dem korrekt :-)
Altså ja, men det giver meget lidt fortjeneste på meget lang tid smiley Specielt pt hvor prisen på unge spillere er så høj smiley
Men hvis det er det, man synes er sjovt, skal man selvfølgelig bare gøre det. Det er bare ikke den mest effektive måde at komme frem i spillet på :p

Football Club Barca (Pause) 11. juli 2020, 01:54
Holstebro sagde:
Holstebro sagde:
Saint Etienne sagde:
Holstebro sagde:
Opgrader maks til stort baneanlæg - Det kan trods alt hjælpe dine spillere med at holde værdi. men ellers brug det på stadion og spillere, og fokuser på at handle meget. køb billigt på auktion, sælg lidt dyrere t-listen. smiley det kommer ikke til at hjælpe dig, at opgradere anlægget yderligere, da du ikke kan træne spillere op selv på grå/sort smiley
Det kan man da sagtens, hvis man træner dem korrekt :-)
Altså ja, men det giver meget lidt fortjeneste på meget lang tid smiley Specielt pt hvor prisen på unge spillere er så høj smiley
Men hvis det er det, man synes er sjovt, skal man selvfølgelig bare gøre det. Det er bare ikke den mest effektive måde at komme frem i spillet på :p
Også det jeg tænker. Personligt hvis jeg var i Brunsvigs sted, ville jeg måske opgradere til standard anlæg eller lignende og så købe et nogenlunde hold samt handle ved siden af. :-)

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 11. juli 2020, 06:48
Brunsvig Boldklub sagde:
Jeg har været så heldig at sælge et talent, som gør at jeg har ca. 32 mill på kontoen.
Hvordan skal en klub af min størrelse forvalte de penge?

Håber I kan bidrage med lidt hjælp smiley
Byg et fundament for klubben...
Stadion og træningsanlæg.. Men lige nu mangler du virkelig stadionanlæg
du kunne sælge mange flere billetter til dine kampe..
Og køb en spiller eller 2 og gå efter en oprykning allerede i denne sæson smiley
Mvh Per
Besvar