Undren...

Skrevet i Generelt

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 14. juli 2020, 10:27
Hvordan kan en seniorkamp og ungdomskamp spilles på samme tidspunkt? Nu har jeg nogle af spillerne i begge holdopstillinger. Det er da underligt at spillerne kan være med i begge kampe? Hvorfor er der, generelt, ingen fokus på kamptidspunkter. De trænger til en kærlig hånd.

Football Club Barca (Pause) 14. juli 2020, 11:08
De spiller vel bare en halvleg på hvert hold?
smiley

The New Champion (Daniel) 14. juli 2020, 12:03
KBHAVANA CF sagde:
Hvordan kan en seniorkamp og ungdomskamp spilles på samme tidspunkt? Nu har jeg nogle af spillerne i begge holdopstillinger. Det er da underligt at spillerne kan være med i begge kampe? Hvorfor er der, generelt, ingen fokus på kamptidspunkter. De trænger til en kærlig hånd.
Tja kan ikke se at det skal være et problem at de spiller samme tid, det er jo to forskellige hold smiley at du så har spillere der spiller på begge hold ser jeg ikke som vmans problem smiley

Kav United (Kasper) 14. juli 2020, 12:26
KBHAVANA CF sagde:
Hvordan kan en seniorkamp og ungdomskamp spilles på samme tidspunkt? Nu har jeg nogle af spillerne i begge holdopstillinger. Det er da underligt at spillerne kan være med i begge kampe? Hvorfor er der, generelt, ingen fokus på kamptidspunkter. De trænger til en kærlig hånd.
Godt spørgsmål smiley
-Hvad hvis de bliver skadet i den ene, er de så også skadet i den anden? smiley

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 14. juli 2020, 12:47
The New Champion sagde:
KBHAVANA CF sagde:
Hvordan kan en seniorkamp og ungdomskamp spilles på samme tidspunkt? Nu har jeg nogle af spillerne i begge holdopstillinger. Det er da underligt at spillerne kan være med i begge kampe? Hvorfor er der, generelt, ingen fokus på kamptidspunkter. De trænger til en kærlig hånd.
Tja kan ikke se at det skal være et problem at de spiller samme tid, det er jo to forskellige hold smiley at du så har spillere der spiller på begge hold ser jeg ikke som vmans problem smiley
Det er da vmans problem? Det er vel vman som har gjort det muligt at sætte én spiller ind i flere taktikker, så grundlæggende jo, det er vmans problem.

Som der også bliver nævnt, hvad sker der i tilfælde af at spilleren bliver skadet i 1. minut af den ene kamp?


Araluen (Duncan) 14. juli 2020, 12:54
Det er et spørgsmål om hvor langt vman skal gå for at være realistisk...

Loyals (VMEnhancer) 14. juli 2020, 12:57
KBHAVANA CF sagde:
Som der også bliver nævnt, hvad sker der i tilfælde af at spilleren bliver skadet i 1. minut af den ene kamp?
Eftersom kampe faktisk ikke spilles på sekundet men spilles løbende, så vil en spiller som bliver skadet eller udvist(Nedtælling af karantænekampe tæller vist kun for det hold de er primært 'tilmeldt' ) i den første af de to kampe(eksekveringsmæssigt) ikke være til rådighed i kamp nummer 2.

Sker skaden i den senere kamp, da vil det naturligvis ikke være et problem.

(Dette er udelukkende en forklaring af hvordan systemet vil håndtere det)

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 14. juli 2020, 13:21
Loyals sagde:
KBHAVANA CF sagde:
Som der også bliver nævnt, hvad sker der i tilfælde af at spilleren bliver skadet i 1. minut af den ene kamp?
Eftersom kampe faktisk ikke spilles på sekundet men spilles løbende, så vil en spiller som bliver skadet eller udvist(Nedtælling af karantænekampe tæller vist kun for det hold de er primært 'tilmeldt' ) i den første af de to kampe(eksekveringsmæssigt) ikke være til rådighed i kamp nummer 2.

Sker skaden i den senere kamp, da vil det naturligvis ikke være et problem.

(Dette er udelukkende en forklaring af hvordan systemet vil håndtere det)
Det er netop et problem. Man har ikke en jordisk chance for at foretage en ændring så. Jeg håber at der bliver kigget på det.
Besvar