ved godt man ikk ska blande sig i andre's - [LÅST]

Skrevet i Generelt

hyblerne (hashern) 9. oktober 2020, 19:59
faldt over de her 3 handler

https://www.virtualmanager.com/players/14270808-seiichi-tetsura/history
https://www.virtualmanager.com/players/14360125-chultem-dawagiv/history
https://www.virtualmanager.com/players/14360108-mark-barde/history

så nu spørger jeg bare, ser der her 100% oprigtigt ud for jer ?
for det gør det ikke for mig.

jeg synes det er mærkelige handler... men frem for alt synes jeg det er synd for nico club... vi ved alle at hvis man overvejer at købe en spiller så checker man mange gange historik for at se tidligere priser for ikke selv at komme til at give for meget overpris eksempelvis... er lidt ligeglad med at de har overført beløb til hinanden det fint det minder næsten om virkeligheden med alt det hvidvask der for tiden.
men jeg synes sq det er synd at nico club mister 2+ mil fordi de har haft lavet særlige priser til hinanden ?

vil gerne høre hvad i andre tænker smiley

Wild Ferrets (Moz) 9. oktober 2020, 20:17
Jeg har ikke været aktiv på markedet i nogle år efterhånden, så jeg kender slet ikke priserne. Men umiddelbart så synes jeg, at du burde sende de tre handler til support, så de kan tjekke dem igennem.

Med det sagt, så vil jeg lige gøre dig opmærksom på, at anklage (det kan vi hvis godt kalde det) nogen for snyd er imod reglerne. Så jeg ville fjerne linksne til de tre spillere, hvis jeg var dig.

hyblerne (hashern) 9. oktober 2020, 20:24
tak Wild Ferrets men det jo lidt forsent nu og så må jeg jo tager den ban der følger med eller miste min bruger. jeg har jo brudt reglerne og ikke sat mig godt nok inde i dem

Kollywood (Mr Kollywood) 9. oktober 2020, 20:34
hyblerne sagde:
faldt over de her 3 handler

så nu spørger jeg bare, ser der her 100% oprigtigt ud for jer ?
for det gør det ikke for mig.

jeg synes det er mærkelige handler... men frem for alt synes jeg det er synd for nico club... vi ved alle at hvis man overvejer at købe en spiller så checker man mange gange historik for at se tidligere priser for ikke selv at komme til at give for meget overpris eksempelvis... er lidt ligeglad med at de har overført beløb til hinanden det fint det minder næsten om virkeligheden med alt det hvidvask der for tiden.
men jeg synes sq det er synd at nico club mister 2+ mil fordi de har haft lavet særlige priser til hinanden ?

vil gerne høre hvad i andre tænker smiley
Hvad er det helt præcist det handler om det her? Fik nico club et meget lavt beløb for nogle spillere, eller hvad?

hyblerne (hashern) 9. oktober 2020, 20:41
det beklager jeg

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 9. oktober 2020, 20:49
Slettet

TeamTage (Tage) 9. oktober 2020, 21:38
Vores handelsscanner tjekker alle handler, og er der noget uregelmæssigt, så kigger en cheathunter på handlen.

Desuden kigger vi også på enkelthandler, når og hvis vi modtager en henvendelse fra en manager.

Hvad undersøgelserne munder ud i, underetter vi kun de handlende klubber om, hvis der er uregelmæssigheder.

Alt dette er i gang lige nu, så jeg opfordrer til, at denne tråd lukkes her.

Mvh Tage/Ombudsmand

FC Barcelona (Mikkel) 10. oktober 2020, 10:08
Låst - FC Barcelona
Besvar