Hvad synes du er det bedste ved Vman.. ?

Skrevet i Generelt

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 14. oktober 2020, 18:10
Los Futbolistas sagde:
... at man altid kan være undervejs mod et eller andet: Et personligt mål, som man har sat sig eller indfrielsen af en af spillets målsætninger eller noget helt tredje. Og at man kan spillet i sit eget tempo.
Det er jeg totalt enig i... Man kan altid sætte sig et personligt mål, alt efter den indsats
man ønsker/har tid til eller mulighed for..
Og også ændre mål både langsigtet, men også kortsigtet, hvis man lige har god tid i
en periode.. Eller omvendt..
Det er faktisk en rigtig god pointe.. smiley
Tak for den
Mvh Per

Royal Unibrew (Kristian Holst Sørensen) 16. oktober 2020, 01:09
Altid hyggen og aldrig må man glemme hyggen! Men spændingen er steget meget efter jeg har fået flere venner til at starte! Dog har mig og min ene kammerat fordelen over de andre, da vores klubber har eksisteret længere..
men stadig utrolig spændene at følge ens venners klubber, og se hvordan de udvikler sig dag for dag!
Jeg nyder tiden jeg investere i spillet, hvilket ruller op i flere timer om dagen! Elsker fællesskabet herinde og at folk altid er hjælpsomme!
Og så synes jeg det er fedt at ingen uger er ens og at en enkelt uge kan ændre så mange ting i ens klub!

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 16. oktober 2020, 14:51
Royal Unibrew sagde:
Altid hyggen og aldrig må man glemme hyggen! Men spændingen er steget meget efter jeg har fået flere venner til at starte! Dog har mig og min ene kammerat fordelen over de andre, da vores klubber har eksisteret længere..
men stadig utrolig spændene at følge ens venners klubber, og se hvordan de udvikler sig dag for dag!
Jeg nyder tiden jeg investere i spillet, hvilket ruller op i flere timer om dagen! Elsker fællesskabet herinde og at folk altid er hjælpsomme!
Og så synes jeg det er fedt at ingen uger er ens og at en enkelt uge kan ændre så mange ting i ens klub!
Enig.. Mit 1. hold bliver decimeret til 10 reele 1. holds spillere om et par timer.. Og det er jeg
nød til at tage stilling til... !
Vil jeg holde fast i mit gamle hold.. Eller starte forfra...?
Der er altid noget at tage stilling til på Vman.. smiley
Mvh Per
Besvar