Din ambition for sæsonen...

Skrevet i Generelt

Gudenå FC (Blaki er god) 9. november 2020, 10:56
Senor hold er bare hygge lige nu
ungdomshold, håber bliver i 1.

Klopps Kids (Værste træningskrise nogensinde) 9. november 2020, 13:32
Skal have bygget et nyt hold bestående af talenter og bare generel handel med unge igen, så snart jeg er kommet af med de gamle.

Bones of Thor (Thorbone) 9. november 2020, 15:50
Mit mål for sæsonen er at træne spillerne så optimalt som muligt.
Resultater er dermed ligegyldige.

Roma Calcio FC (Enden er nået - for nu) 9. november 2020, 16:18
At beholde et plus på bundlinjen, fordi jeg ved jeg rykker ned og ingen af mine ungdomsspillere træner godt.

Saint Etienne (Billigste priser i spillet) 9. november 2020, 19:40
Ambitionen må være at nå 70 millioner credits smiley

Kurdistan (Stopper) 9. november 2020, 22:35
Tag klubbens første mesterskabet. Vi drømmer og sigter stort nu! smiley

Bonderup FC (Emil H Bruun) 10. november 2020, 14:44
At gå efter at bygge et helt nyt ungdoms hold op. Spare på pengene, og følge en fast plan. Når de sidste ungdoms spillere af det gamle kult er solgt, skal der bygges et nyt op, og pengene skal geninvesteres i nye ungdomsspillere der skal sælges om et halvt år til forventning om at kunne indbringe mindst 20 millioner og derved kan der anskaffes et verdensklasse anlæg, da de første 80 mil allerede står på kontoen. :-)

Pengene fra indtægter fra første holdet skal geninvesteres i billige ældre spillere der kan sikre en indkomst pr uge på 1.8 mil i tilskuer indtægter, og ved en udgift på 700.000 i løn give et mindre afkast på 1.1 til at vedligeholde senior truppen.

Ja det bliver lidt kedeligt, med fedt endelig at have en fast plan. ☺️

Pahl IF (Kasper) 10. november 2020, 14:55
Som det ser ud lige nu må målet være at rykke op i Superligaen og på sigt kunne blive deroppe smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 11. november 2020, 20:03
Vandt bronze i Ligue 1 sidste sæson. Dog overraskende. Målet er at komme i top 5 og have overskud, foruden transfers.

Gudenå FC (Blaki er god) 11. november 2020, 20:08
Min ambition er at få lagt en plan for senorene til når de unge bliver 24 år
Besvar