Burde man skifte fra Senior til Ungdomsspiler?

Skrevet i Generelt

The Great Danes (Alexander Fyrst) 19. november 2020, 22:45
Hej alle smiley

overvejer lidt at sælge hele mit og begynde at købe ungdomsspiler og måske tjene lidt på det. men er lidt usikker på, om man tjener mere på det og om det er ligeså sjovt som at gå efter pokaler?
nogle der har erfaring med det som måske kan hjælpe mig lidt på vej? smiley

YoungGuns FC (Back) 20. november 2020, 00:12
Tjaa... Kommer an på hvem du er som person smiley Er du fan af handledelen af vman, så ja, så er talentdelen super fed - og der er rigtig mange penge at hente i det. Men nogle foretrækker jo at spille med om titlerne, som også er fedt. Men som sagt, så er det hvad du selv synes er fedt smiley god aften.

Ignotus (--) 20. november 2020, 05:52
Det der holder mig til ilden pt. Er pokaler. Det syntes jeg er klart mere givende end at gå efter profit evigt og altid smiley

Juventus FC (farvel og tobak) 20. november 2020, 05:58
Det er muligt at gøre begge ting.

Saint Etienne (Billigste priser i spillet) 20. november 2020, 08:24
For at besvare dit spørgsmål vedr. indtjening, så tjener du klart mest ved at handle med ungdomsspillere smiley i hvert fald hvis du er skarp til at vurdere spillerne ordenligt.

Sneggo FC (Sneggo) 20. november 2020, 09:34
Team Aries sagde:
Det der holder mig til ilden pt. Er pokaler. Det syntes jeg er klart mere givende end at gå efter profit evigt og altid smiley
Du har også købt hvad der kan købes kan man sige smiley Vi andre er jo nødt til at spare lidt op undervejs smiley

The Great Danes (Alexander Fyrst) 21. november 2020, 00:11
tak for hjælpen alle! tror jeg vælger at beholde holdet, samtidig med at jeg bruger en slat credits på ungdomsspiller, også starter stille og roligt op der smiley
Besvar