Den perfekte taktik?

Skrevet i Generelt

Royal Unibrew (Kristian Holst Sørensen) 24. november 2020, 12:32
Nu har jeg efterhånden prøvet mange forskellige taktikker, og føler ikke jeg har fundet en passende. jeg taber kampe som jeg burde vinde.. hvordan sætter i de forskellige spillere og de forskellige måder de skal spille på?

Saint Etienne (Billigste priser i spillet) 24. november 2020, 12:37
Royal Unibrew sagde:
Nu har jeg efterhånden prøvet mange forskellige taktikker, og føler ikke jeg har fundet en passende. jeg taber kampe som jeg burde vinde.. hvordan sætter i de forskellige spillere og de forskellige måder de skal spille på?
Gør din taktik så kompakt som muligt, det er vist det, der virker

Saint Etienne (Billigste priser i spillet) 24. november 2020, 12:43
https://imgur.com/gallery/XKDhd5J

Jeg bruger den her

- Lange bolde
- Offensiv

HjerneSkaderne (Carl-Hilbert Russel) 24. november 2020, 15:44
Syntes da ikke det ligner du er signifikant stærkere nok end de hold du har tabt til denne sæson at det er helt ude i hampen?

De tre gange jeg har vundet den græske ungdomscup med på papiret et svagere hold har jeg brugt denne opstilling.

https://imgur.com/4lSwwl7

Offensiv
Lange bolde
Øget
Fair

Mere eller mindre en mere offensiv taktik end Saint Etienne.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 24. november 2020, 18:22
Royal Unibrew sagde:
Nu har jeg efterhånden prøvet mange forskellige taktikker, og føler ikke jeg har fundet en passende. jeg taber kampe som jeg burde vinde.. hvordan sætter i de forskellige spillere og de forskellige måder de skal spille på?
Kan du prøve at linke til et par kampe som du har tabt og tænker,
du burde have vundet ?
Mvh Per

Royal Unibrew (Kristian Holst Sørensen) 24. november 2020, 22:30
Har ikke rigtig haft gemt kampene fra tidligere sæsoner, denne sæson er jeg mod meget jævnbyrdige modstandere. Blandt andet derfor jeg søger ny taktik, da den gamle jeg havde sejlede mod hold, hvor mine spillere havde højere stats og højere hold vurdering.
Jeg takker for jeres råd, og har nu bikset mig en mere kompakt taktik sammen og håber det hjælper smiley

Bones of Thor (Thorbone) 25. november 2020, 00:34
Dine backs !
Prøv at se din kamp mod Empoli og læg mærke til hvor dine backs er, når han angriber.
De render og passer sidelinjen og lader dine to midterforsvarer tage alle defensive opgaver.
Backs skal rykkes ind så de er mellem angribere og mål, når angriberne får bolden, ellers har de ingen defensiv funktion.

Det ser fint ud at have dem som opspilsstation, når du erobrer bolden, men det tæller ikke rigtigt i det her spil, hvor spillet stoppes mens du spiller op af banen. Det er ligeså effektivt at spille med lange holde, så den losses langt væk. Der rammer du i øvrigt alligevel altid en medspiller. Sådan lidt groft sagt, spilder du to mand ved at sætte dem ud på sidelinjen og spiller dermed 9 mod 11.

FC Barcelona (Mikkel) 26. november 2020, 10:56
Offensiv, langskud, afslappet, balancerede.

Mindst 3 forsvar, mindst 3 midtbaner (hvoraf mindst en MH og en MV) og mindst 2 angribere. Alt andet er op til dig og kun overfladisk.

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 27. november 2020, 13:01
FC Barcelona sagde:
Offensiv, langskud, afslappet, balancerede.

Mindst 3 forsvar, mindst 3 midtbaner (hvoraf mindst en MH og en MV) og mindst 2 angribere. Alt andet er op til dig og kun overfladisk.
Hvor har du det med mh og mv fra? Er 2 mcer og en md ikke lige så godt? Eller en mo, md og mc?

FC Barcelona (Mikkel) 27. november 2020, 17:10
Faciato FC sagde:
FC Barcelona sagde:
Offensiv, langskud, afslappet, balancerede.

Mindst 3 forsvar, mindst 3 midtbaner (hvoraf mindst en MH og en MV) og mindst 2 angribere. Alt andet er op til dig og kun overfladisk.
Hvor har du det med mh og mv fra? Er 2 mcer og en md ikke lige så godt? Eller en mo, md og mc?
Det er ikke noget, som jeg ved, det er 100% bare en fornemmelse
Besvar